הדס פרוש / Flash90

ההצעה של עמיר פרץ: "ריצה של כחול לבן העבודה ומר"צ בפתק אחד"

יו"ר מפגלת העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ קרא הערב לכחול לבן להתאחד עם מפלגתו ועם מפלגת מרצ: "פתק אחד לגוש אחד - פתק אחד להחלפת נתניהו". המחנה הדמוקרטי: "נתמוך בכל חיבור בגוש המרכז-שמאל אבל החיבור הראשון צריך להיות בין העבודה למר"צ"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הניסיונות לאיחוד בשמאל נמשכים: יו"ר מפלגת העבודה -גשר ח"כ עמיר פרץ הגיש הערב (שלישי) הצעה חדשה לאיחוד נרחב בשמאל, לטענתו איחוד טכני של מפלגת כחול לבן העבודה ומר"צ בפתק אחד תביא למהפך וניצחון גוש השמאל בבחירות.

פרץ הודיע כי "מחר בבוקר אפגש עם בני גנץ ואניח בפניו את המתווה ללכת לממשלה שלא תסתפק בלהחליף את נתניהו – היא תחליף גם את המדיניות שלו. אני מניח על השולחן את המתווה שלי, הכדור עכשיו במגרש של כחול לבן. אני רוצה לוודא שאם יהיה מהפך הוא יהיה מהפך של שינוי ותקווה".

פרץ טען כי לא קיבל הצעה מיו"ר כחול לבן להתאחד עם מרצ בתמורה להבטחה לתמיכה בו לנשיאות. "לא קיבלתי שום הצעה לנשיאות", הבהיר. "מה שמעניין אותי זו מדינת ישראל. מעולם לא עשיתי לביתי. אני אנסח את המתווה להקמת הממשלה ואני מקווה שיהיה להם את האומץ הראוי".

עוד הוסיף ח"כ עמיר פרץ: "אני מרגיש את הייאוש. המהלך הזה יעיר את אזרחי ישראל החפצים בשינוי ויביא אותם לקלפי בהמוניהם. אני רואה חצי מיליון איש בכיכר רבין תומכים ברשימה. זה יביא אנרגיות חדשות לגוש. דבר כזה עוד לא היה בישראל, אנחנו נשנה את חוקי המשחק. ב"כחול לבן" צריכים להחליט מי השותפים שלהם – אנחנו לשינוי ותקוה, או בנט וסמוטריץ' לסיפוח והפקרה חברתית".

בתגובה להודעתו של פרץ, אמר יו"ר מרצ ניצן הורוביץ כי "נתמוך בכל חיבור בגוש המרכז-שמאל, אבל החיבור האסטרטגי, החיוני, המיידי וההכרחי הוא בין העבודה למחנה הדמוקרטי ליצירת שמאל ישראלי חזק זו התקווה לה מצפים הבוחרים, זה המהלך הפוליטי והמוסרי הנדרש וזה מהלך מהותי לסילוקו של נתניהו".

מקור פוליטי שצוטט 'בהארץ' טען שמדובר בספין. "אין סיכוי אמיתי לחבירה של כחול לבן לשמאל ופרץ יודע את זה, הוא יזם תרגיל פוליטי, שנועד להסיר את הלחץ העצום שמופעל עליו להתאחד עם מרצ. כשכחול לבן יודיעו שהם מתנגדים, הוא יוכל לגלגל עליהם את האחריות לכך שאין איחודים בשמאל, כך שהעבודה תיאלץ להתמודד באופן עצמאי".

גם יו"ר מפלגת התנועה הירוקה ח"כ סתיו שפיר התייחסה להצעה של פרץ ואמרה בתגובה: "החיבור הנכון ביותר הוא למפלגה דמוקרטית אחת גדולה, שתאחד את המרכז שמאל. עמיר פרץ צודק בעניין הזה. זו היתה המטרה שלי כשהובלתי להקמת המחנה הדמוקרטי, וזו צריכה להיות המטרה של כל אדם אידיאולוגי שרוצה בטובת המחנה, כדי להחליף את נתניהו ולהנהיג בעידן שאחריו. וכן – לאיחוד יש מחירים. תאמינו לי שאני יודעת. אבל זה מה שנדרש ממנהיגים וזה מה שעלינו לעשות".

כזכור, מוקדם יותר דווח כי סגן הרמטכ"ל לשעבר, האלוף (במיל') ח"כ יאיר גולן ירוץ גם בבחירות הבאות במסגרת רשימת 'המחנה הדמוקרטי' ויקבל את המקום השלישי ברשימה. גולן הצטרף לחיבור בבחירות האחרונות כחלק מהאיחוד שהוביל ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שבסופו של דבר הוצב רק במקום העשירי. על פי הודעת הצדדים, גולן ירוץ מטעם "סיעת הבחירה הדמוקרטית"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלוואי שזה יקרה.
הם יגיעו ביחד אולי ל-30 מנדטים!!!

אולי ימות המשיח אם כולנו נהיה מאוחדים אפילו כל העברות שבעולם לא יכולים לשבר את עם ישראל . לי זה מוזר שכל המפלגות מתאחדות אך שהוא אע"פ שכולנו לא אוהבים את השמאל ואני שואל האם ימות המשיח

תגידו מה שתגידו
השמאל הישראלי מתנהג כמו ילד גדול, יודע לשבת סביב שולחן אחד ולסגור עניניים ולמקסם את כוחו,
לעומת הימין יודע רק לריב ולהתקוטט כמו תנוקים ולבזבז קולות באלפים.

יו"ר המפלגה הירוקה ח ח ח ח ח ח. כל ח"כ בודד פותח לו מפלגה. מה יש לסתיו שפיר להציע שהיא פותחת מפלגה? בגלל שהיתה שותפה לארגון הפגנות בתל אביב לפני כמה שנים?? כמה זמן היא על המפה? מה היא עשתה בזמן הזה? כשח"כים ותיקים כאהוד ברק וציפי לבני עשו את זה היה להם לפחות איזה עבר מאחוריהם למכור למצביעים וגם הם נפלו ונמחקו. סתיו שפיר? מפלגה ירוקה? חחחחח

עמיר פרץ האיש שהציל את הארץ מהטילים עם ההמצאה הגאונית כיפת ברזל,
יציל עכשיו את הארץ מנתניהו בזכות הרעיון הגאוני לאחד את השפויים בעם.

זה מה שיביא סופית לנפילת השמאל

מה שבטוח שעמיר פרץ הוא הפוליטיקאי האחרון בכל הפוליטיקה מימין ומשמאל שלא שונא חרדים ואפילו מוכן להגן עליהם בכל הזדמנות מול השתיקה הרועמת של ביבי וגנץ.

אם חפצי חיים הם כל המפלגות הללו שעמלים כבר תקופה ארוכה להעיף את נתניהו ואינם מצליחים , הנה הגיע הצעה שאסור לוותר עליה , להתאחד עם אמיר פרץ, ואני מוסיף ומדגיש שיעמידו את אמיר פרץ בראשות הרשימה הזו ולראשות הממשלה יציבו את אמיר פרץ , עם כל הכבוד לכל האחרים , הוא מנוסה ויותר מענטש.

הלוואי שזה יקרה, למה?
בגלל כולם יראו שהם מפלגת "שמאל" לא מרכז ולא שום דבר, אז הם יגיעו למקסימום של 34 מנדטים.
עד עכשיו הרבה של הימין הצביעה לבני גנץ בגלל הוא מרכז ולא שמאל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture