Yonatan Sindel/FLASH90

גפני: "עד שליברמן לא יראה את נתניהו קבור פוליטית הוא לא ירפה"

גפני: "היום כולם רואים את השנאה של ליברמן לרה"מ נתניהו, בינתיים הוא לוקח את החרדים ואת הציונות הדתית לתרנגול כפרות עם שקרים והשמצות ומעביר במו ידיו את השלטון לשמאל". 'ישראל ביתנו': "מעניין האם הוא שוב יפעיל את הדיל שלו עם אחמד טיבי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס הערב (שני) לדיון בוועדה המסדרת להקמת ועדת הכנסת ואמר כי, "היום כולם רואים את השנאה של ליברמן לרה"מ נתניהו. עד שהוא לא יראה אותו קבור פוליטית הוא לא ירפה, בינתיים הוא לוקח את החרדים ואת הציונות הדתית לתרנגול כפרות עם שקרים והשמצות ומעביר במו ידיו את השלטון לשמאל. ליברמן – נעדר כל אידיאולוגיה, רק שנאה".

ב'ישראל ביתנו' מיהרו להגיב ואמרו כי, "היום כולם רואים שכל מה שמטריד את ח״כ גפני זה שתוקם ועדת כספים קבועה ואנחנו נדרוש להחליפו. מעניין האם הוא שוב יפעיל את הדיל שלו ושל המפלגות החרדיות עם אחמד טיבי ואיימן עודה כדי שיוכל להשאר עם היד על הברז של תקציבי המדינה".

גפני מיהר להגיב ותקף את יו"ר סיעת ישראל ביתנו ח"כ עודד פורר שהשתתף בישיבה מטעם המפלגה: "עודד פורר עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס. מוציא הודעות בחוץ שאדונו רואה, ועושה ההפך ממה שהוא אומר בועדת הכספים". בישראל ביתנו רוצים להקים את כל ועדות הכנסת, בין היתר במטרה להדיח את גפני מראשות וועדת הכספים, אך מסתמן שבכחול לבן וברשימה המשותפת יסרבו לשתף פעולה עם המהלך.

רק בשבוע שעבר התקוטטו השניים על רק את פרסום נתוני הגרעון על ידי משרד האוצר. פורר ניצל את ההזדמנות בכדי לשוב ולהסיט נגד הציבור החרדי: "ישראל ביתנו מתריעה חודשים ארוכים על גודל הגרעון ועל כך שלא ניתן לטפל בו כשממשלת ישראל שבויה בידיי דרעי, ליצמן וגפני שדואגים לשמור את הציבור שלהם עני, חסר השכלה ומחוץ למעגל התעסוקה".

פורר, הזרוע המבצעת של ליברמן כיו"ר סיעת ישראל ביתנו וחבר בוועדת הכספים הוסיף כי, "כשהנתון הזה מצטרף לנתון לפיו רק 50% מהגברים החרדים עובדים לעומת 88% מהגברים החילונים וכשרואים את הדרישות הקואליציוניות של ש"ס ויהדות התורה, בשווי של עשרות מיליארדים מבינים שהגיע הזמן להכריע בסוגיות הללו ולקדם כאן כלכלה חופשית וליבראלית שמעודדת תעסוקה ולא תומכת בבטלה".

יו"ר ועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מסר "בתגובה להשתלחותו של ח"כ פורר מישראל ביתנו", כי, "הציבור בישראל צריך לבדוק אם יש שני עודד פורר, האחד שמשתף איתי פעולה בועדת הכספים בלעזור ולסייע לציבור בישראל, ויש עודד פורר שמשתלח בציבור רק כדי למצוא חן בעיני אדונו, שעיקרם שנאת הדת ואין מאחוריהם כלום עם העובדות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן בוגד מתחבר לערבים לטיבי ועודה . שני פחים . איווט ימח שימך סוכן רוסי מושתל . מקומך בצינוק לברמן פח אשפה . היישר לסיביר

יאלה יאלה אתם עם ההשמצות שלכם, אתם יודעים מה אתם לא שווים תגובה, רק מה שכן תקנאו במאות מיליארדים שאנחנו מקבלים,תשבו תלמדו תורה ואז גם לכם ניתן,בן תורה הוא מלך, מתנזר מהנאות שאתם מקבלים, ולכן מגיע לו

לא רק ליברמן. כול המפלגה הקיקיונית של כחול לבן היא לא כחול ולא לבן היא שחור ואפור של שנאה!!! אין להם שום אג'נדה ולא נסיון פוליטי!!! הם מו על טהרת השנאה וברגע שהם יצליחו בעזרתה האדיבה של מערכת המשפט הישראלי. הם יתפוררו באותה מהירות בה קמו, וישאירו מדינה כושלת וממוטטת. ועל האבידות בנפש עדיף לא לדבר…

ועוד דבר והעיקרי שבהם. הקדוש ברוך הוא הוא מלך שלא יתן לבנים שלו את כול הרע שטמון בחובכם! אבא ישוב ויעשה דין וינשא שופט כול הארץ. אל לנו להתייאש רק לתת לו הזדמנות… "תנו עוז לאלוקים על ישראל גאוותו"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture