Yonatan Sindel/Flash90

סביבת נתניהו: "הוטו של בנט על בן גביר העמיד בסכנה את כל שלטון הימין"

סביבת ראש הממשלה: "על אף המחיר האישי הכבד, רפי פרץ פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין והציל קולות לגוש. עכשיו מצפה ראש הממשלה מבן גביר לפרוש מהמירוץ". עוצמה יהודית: "אם נתניהו היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחסו היום (חמישי) לדרמה הפוליטית אתמול בימין ואמרו כי, "הוטו של נפתלי בנט על בן גביר העמיד בסכנה את כל שלטון הימין. ראש הממשלה משבח את המנהיגות שגילה השר הרב רפי פרץ שעל אף המחיר האישי הכבד פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין והציל קולות לגוש".

מקורבי יו"ר הליכוד הוסיפו כי נתניהו מצפה מעוצמה יהודית לפרוש מהמירוץ: "עכשיו מצפה ראש הממשלה מבן גביר, עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמירוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. כפי שסתו שפיר פרשה על מנת להבטיח את ניצחון השמאל ועקירת ישובים, כך בן גביר צריך לפרוש ולהבטיח את ניצחון הימין ומניעת עקירת ישובים".

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "גם ראש הממשלה יודע שרק עוצמה יהודית לא תבגוד בגוש הימין ותיכנס לממשלת גנץ. בנט רצה לשבת עם גנץ, סמוטריץ' תמך בממשלת אחדות, וגם נתניהו עצמו חתר לכינון ממשלה עם לפיד, גנץ ומפלגת העבודה. בפעם הקודמת ראש הממשלה הלך על הראש של עוצמה יהודית, ומנע הקמת ממשלת ימין".

"אם ראש הממשלה חפץ בהקמת ממשלת ימין, אנו קוראים לו לגלות אחריות, לתת לעם להחליט, ולא לנסות לפגוע בעוצמה יהודית". עוד נמסר מטעם מפלגת הימין הקיצונית: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה – שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו, ובצדק".

יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט התייחס הבוקר לאיחוד עם פרץ וסמוטריץ' ואמר כי, "התאחדנו. לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות. ימינה – טב. גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית: דתיים, חילונים, מסורתיים, חרד״לים, ליברלים – כולנו בעד שלמות ארץ ישראל ועם ישראל, ומסורת ישראל. ‏חירות האדם. ‏הנבחרת הכי טובה בישראל. ‏לניצחון".

יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר תקף הבוקר את בנט ואמר כי הוא מעוניין בחיבור עם כחול לבן: "נתניהו לא רצה ממשלת אחדות עם גנץ? רצה. אני כנראה מקלקל לבנט את התרחיש ללכת עם גנץ, אני שונה, אני אחר. אומרים לי שאני לא מתאים לפוליטיקה, אולי הם צודקים אבל מגיע לילדים שלנו משהו אחר. אני לא עוד אחד שבא לעשות סיבוב באולפנים, זה לא אני, מגיע לציבור במדינת ישראל משהו אחר".

בראיון 'לווינט' אמר בן גביר כי "מה שעברתי בלילה הזה ייזכר לדיראון עולם בפוליטיקה של הציונות הדתית", בן גביר הוסיף: "מילה זו לא מילה, פוליטיקאים שקרנים. הרב רפי פרץ, איך הוא לא מתבייש לתקוע לי סכין בגב, דיברנו ואמרתי לו שהוא תקע לי סכין בגב. הוא השפיל את המבט. איך הוא עושה את זה? אנחנו מצילים אותו מתבוסה פוליטית, מהמצב שהוא היה בו לפני שלושה שבועות".

השר יריב לוין התייחס הבוקר לפיצול במפלגות הימין, ותקף בחריפות את שר הביטחון נפתלי בנט: "כך לא מתנהגת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות". בראיון ל'רשת ב' אמר כי הקשיים בהשגת איחוד איימו על כסאו של בנט, שנכנס לתפקידו רק לפני כשלושה חודשים: "היינו קרובים מאוד למצב של פיטורי בנט מתפקיד שר הביטחון, אך עכשיו, כשהושג איחוד, הצורך פחת משמעותית".

כזכור, אמש הושג סיכום בימין לריצה תחת רשימה אחת שכוללת את הימין החדש, הבית היהודי והאיחוד הלאומי, אך לא את עוצמה יהודית של איתמר בן גביר. יו"ר עוצמה יהודית הגיש את רשימתו בנפרד. הרשימה המאוחדת מורכבת מבנט במקום ראשון, פרץ בשני, שקד בשלישי ולאחר מכן בצלאל סמוטריץ'. את שאר הרשימה ירכיבו מתן כהנא מהימין החדש, אופיר סופר מהאיחוד הלאומי, עידית סילמן שעברה בדקות האחרונות לפני החתימה על ההסכם מהבית היהודי לימין החדש, ובמקום השמיני העיתונאית שרה ב"ק שהצטרפה לבית היהודי לפני מספר ימים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחח
למי נדמה שהקיצונים ישנו את דעתם

ביב חצוף, חסר תרבות וגבולות.
שבן גביר יפרוש??
רוב אזרחי מדינת ישראל סבורים ש'אתה' צריך לפרוש!

ושוב – בנט יכול לרשום לזכותו את ההפסד הודאי בבחירות הקרובות

אל תפרוש בן גביר תכניס אותו ואת בנט לכלא כמו שהם זרקו אותך ועכשיו הם באים כאילו תמימים בן גביר תגלה מנהיגות ותפרוש…אמה בעניים שלכם למה לא צרפתם אותו ?

קבוצה של עלובים. בנט סמוטריץ ופרץ לא שווים יריקה לכוון שלהם. הם לא מייצגים את הציבור החרד"לי בכלום. ואם אלה מנהיגי הציונות הדתית אז אין לה יותר זכות קיום. הערכים שעליה היתה בנויה הציונות הדתית נשמטו מתחת לרגליה. יהי זכרה ברוך…

בן גביר תמשיך ותצל בגדול כי נמאס משקרנים בוגדים ונוכלים כבר שנה שבנט דופק את הימין וסמוטריץ אולך אחשב בדרכו ופרץ לכלך בגדול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture