Hadas Parush/Flash90

אדלשטיין: המליאה תתכנס בשבוע הבא לאשר את הקמת וועדת הכנסת

יו"ר הכנסת הודיע על כינוס המליאה ביום שלישי הבא בכדי להצביע על הקמת וועדת הכנסת שתדון בחסינות של נתניהו: "סיעות הבית יהפכו את הדיונים לתעמולת בחירות אסורה ובית המחוקקים יהפוך לג'ונגל. טעימה מרה מכך הורגשה בדיון בשבוע שעבר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הודיע הערב (ראשון) על כוונתו לכנס את מליאת הכנסת ביום שלישי בשבוע הבא בעקבות הגשת 25 חתימות של חברי כנסת. המליאה תתכנס בכדי לדון באישור ההצעה של הוועדה המסדרות להקים את וועדת הכנסת שמטרתה לדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אדלשטיין אמר הערב כי, "כפי שאמרתי לפני שבוע – הליך הדיון בבקשת החסינות של ראש הממשלה הפך למזוהם. סיעות הבית יהפכו את דיוני ועדת הכנסת לתעמולת בחירות אסורה ובית המחוקקים יהפוך לג'ונגל. טעימה מרה מכך הורגשה בדיון שהתקיים בוועדה המסדרת לפני מספר ימים".

"במסיבת העיתונאים שבוע שעבר הצהרתי: 'לא אעכב ולא אזרז את הדיון. את כל ההחלטות אקבל על פי אותם ערכים בהם אני דוגל כל חיי ובהתאם להוראות החוק, תקנון הכנסת ופסיקה משפטית קיימת'. כך בדיוק פעלתי כעת. אף שאני חולק על עמדת היועץ המשפטי לכנסת, אני סבור שכדי לשמור על אמון מוסד יו"ר הכנסת על ידי כל סיעות הבית קיימת חשיבות לקבלה".

יו"ר הכנסת הסביר את החלטתו לעכב את הדיון עד לאמצע שבוע הבא: "בשבוע מדיני חשוב בישראל, במהלכו מגיעים למדינה, וגם לכנסת, עשרות מנהיגים מהעולם, לא אאפשר במשכן הכנסת התכתשות, שבכל מקרה היא פסולה, ומהווה ביזוי בית המחוקקים. קל וחומר שלא אאפשר לקיים דיון בכנסת בנושא השנוי במחלוקת ביום השואה הבינלאומי שיחול ביום שני הבא".

כזכור, בשבוע שעבר, בתום דיון סוער הוועדה המסדרת בראשות חה"כ אבי ניסנקורן (כחול לבן) אישרה את הקמת ועדת הכנסת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי ההחלטה ועדת הכנסת תדון גם בהקמת ייתר הוועדות. בוועדה יהיו חברים 30 חברי כנסת, בדומה להרכב הוועדה המסדרת ובראשות הוועדה יעמוד ח"כ אבי ניסנקורן. הקמת הוועדה טעונה את אישור מליאת הכנסת.

דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזל טוב!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture