סדקים באיחוד? העבודה בעד פסילת הח"כית הקיצונית מבל"ד – מר"צ נגד

ח"כ יאיר גולן ממר"צ: "בדמוקרטיה פוסלים אנשים על מעשים, לא על שיתוף דברים מקוממים בפייסבוק". ח"כ איציק שמולי מהעבודה: "העתירה מוצדקת מאין כמותה ויש לתמוך בה ללא סייג". במפלגות הודיעו על חופש הצבעה לחברי וועדת הבחירות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

סדקים ראשונים באיחוד "העבודה-גשר-מרצ"? האלוף במיל' ח"כ יאיר גולן, שחבר במפלגה המאוחדת מטעם מר"צ, הביע היום התנגדות לפסילת ח"כ היבא יזבק מבל"ד מהתמודדות לכנסת למרות התבטאויותיה התומכות בטרוריסטים. מנגד, ח"כ איציק שמולי ממפלגה העבודה, הביעה תמיכה בבקשת הפסילה של הח"כית הקיצונית והגדיר אותה כ"מוצדקת מאין כמותה".

ח"כ גולן צייץ היום בטוויטר כי, "לא נוח לי לקרוא את דבריה של היבא יזבק בפייסבוק, אבל לפסול אזרחית שומרת חוק מהתמודדות זה לתת פרס למשמיציה של הדמוקרטיה הישראלית. בואו נתמקד בפסילת חבורת אלימים ופורעי חוק שמתעמתים עם שוטרים וחיילים כל חייהם. כי בדמוקרטיה פוסלים אנשים על מעשים, לא על שיתוף דברים מקוממים בפייסבוק".

מאוחר יותר כתב ח"כ שמולי כי, "העתירה לפסילתה של ח״כ יזבק מוצדקת מאין כמותה ויש לתמוך בה ללא סייג. שופטי בגצ, ובראשם הנשיאה, כבר קבעו כי האדרתה ותמיכתה במחבלים עם דם על הידיים כמו סמיר קונטר, שרוצץ גולגולת של תינוקת, מהווים תמיכה בטרור לכל דבר ועניין; וזאת, לא בפעם הראשונה מתוך מפלגתה".

"גם תמיכתה, כמו גם תמיכת ומאמצי החקיקה של מפלגתה, בקידום הרעיון של "מדינת כל אזרחיה" חותרים תחת ההכרה במדינת ישראל כביתו הלאומי של העם היהודי. רעיון זה אינו אלא, כפי שקבע השופט אדמונד לוי ז״ל, מסווה למאמץ עקבי להביא לאובדן הלאומיות היהודית וכינונה של מדינת לאום ערבית תחתיה".

על כן טוען ח"כ שמולי, "החוק אינו מתיר התמודדות לכנסת של מי ששולל את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ובוודאי מי שבדבריו או במעשיו תומך בטרור; מטעמים אלו יש להביא לפסילתה".

בעקבות חילוקי הדעות, במפלגה המאוחדת הודיעו כי יינתן חופש הצבעה בנושא: "כיום סיעות העבודה-גשר ומרצ (המחנה הדמוקרטי) מיוצגות בנפרד בוועדת הבחירות המורכבת מנציגי הסיעות בכנסת היוצאת, ובעקבות זאת, סיכמו יו״רי המפלגות ח״כ עמיר פרץ וח״כ ניצן הורוביץ כי כל סיעה תחליט בעצמה על אופן הצבעתה בוועדה, וכי בעניין זה יינתן חופש הצבעה".

"פרץ והורוביץ הדגישו כי חשיבות החיבור בין המפלגות מבוססת גם על היכולת לכבד את מגוון הדעות ביניהן. חברי ועדת הבחירות מטעם העבודה גשר יקיימו דיון מעמיק בנושא. פרץ הודיע כי ימליץ לסיעת העבודה גשר לתמוך בפסילת ח״כ היבא יזבק. הורוביץ הבהיר כי מרצ מתנגדת לפסילת יזבק", לשון ההודעה המשותפת של המפלגה.

 

פורר: "כחול לבן וש"ס יצטרפו לפסילה של הח"כית מבל"ד – מחכים ליהדו"ת"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף אין לכם טעויות כתיב

אני לא מבין איך הוא היה סגן הרמטכל, אם ה' לא ישמור עיר שוא שקד שומר, איך חייל יכול להיות בגבולות כשהקצינים מדברים בצורה כזאת, ועוד סגן רמטכל, כלומר לפי שיטתו אין להתייחס לאיומי איראן שימחקו את ישראל, שהרי הם עדיין לא עשו מעשים, האמת שנדהמתי, וכבר כמה זמן אני מנסה להבין את האידיאולוגיה של מרץ, ומלבד בוגדים שונאי דת שונאי יהדות ואולי גם שונאים את עצמם אין מה לומר.

רשע מרושע … בכנסת ה22 או ה21 לא זוכר פסלו מפלגות שלמות בטענה שהם ימין קיצוני כהנסטי וכו' למרות שהם רם אמרו מילים או התבטאו בלשון כזו או אחרת … אז מה קרה עכשיו יאיר גולן שאתה אומר "לא פוסלים על דיבורים רק על מעשים "!!! אם פוסלים רק על דיבורים אז למ פסלתם אותם? אלה שהדיבורים שלכם חד צדדיים מה שאתם אומרים זה נכון מה שאנחנו הימניים אומרים זה לא נכון.תתבייש לך

רשע מרושע … בכנסת ה22 או ה21 לא זוכר פסלו מפלגות שלמות בטענה שהם ימין קיצוני כהנסטי וכו' למרות שהם רם אמרו מילים או התבטאו בלשון כזו או אחרת … אז מה קרה עכשיו יאיר גולן שאתה אומר "לא פוסלים על דיבורים רק על מעשים "!!! אם פוסלים רק על מעשים אז למה פסלתם אותם? אלה שהדיבורים שלכם חד צדדיים מה שאתם אומרים זה נכון מה שאנחנו הימניים אומרים זה לא נכון.תתבייש לך

Jdn שימו לב שלא יתבעו אתכם על כך שקראתם לו יאיר גולם.

לזה לקרוא סדקים?
אז איך נקרא לתוהו ובוהו השורר בליכוד, והמתקפות הפראיות על אדלשטיין?!

הליכוד בטבעו ערסים וחיות אדם וללכלך אחד על השני בפראות זה סדר יומם ולכן ההתקפות על אדלשטיין לא מועררות עניין.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture