צילום: אלעד מלכה

גנץ: "נעניתי להזמנתו הנפרדת של טראמפ – אפגש איתו ביום שני" • צפו

יו"ר כחול לבן: "בתיאום עם הממשל האמריקאי נעניתי להזמנתו האישית, הנפרדת והמכובדת של הנשיא טראמפ להיפגש עמו באופן אישי ביום שני, כראש המפלגה הגדולה ביותר בישראל. בתום פגישתנו אשוב לישראל כדי להוביל את דיוני החסינות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הודיע הערב (מוצאי שבת) כי ייפגש עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביום שני הקרוב בכדי לדון איתו בפרטי תוכנית השלום שגיבש הממשל האמריקני: "אנו נמצאים בשעה גורלית לקביעת דמותה וגבולותיה הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל, לצד מאבק על דמותה הדמוקרטית. לכן, בתיאום עם הממשל האמריקאי נעניתי להזמנתו האישית, הנפרדת והמכובדת של הנשיא טראמפ להיפגש עמו באופן אישי ביום שני, כראש המפלגה הגדולה ביותר בישראל ואני מודה לו על ההזמנה החשובה הזו", אמר גנץ בהצהרה שנשא הערב.

גנץ הוסיף כי, "בחודשים האחרונים ניהלתי עם אנשי הנשיא הקרובים ביותר, עם בכירי הבית הלבן ועם ידידי השגריר דיוויד פרידמן שורת מפגשים ושיחות הנוגעים לתוכנית המאה. אני מוקיר ומעריך את נכונותם יוצאת הדופן לעמוד לצד ישראל ולהתחשב באינטרסים הביטחוניים ארוכי הטווח שלה, מתוך ידידות ומחויבות עמוקה. אני מעריך רבות גם את רצונם לשתף ולהקשיב למה שנאמר בשיחות אלו ונוגע לביטחון ישראל, לאינטרסים של מדינת ישראל ולמעמדה האזורי והבינלאומי. תוכן שיחותינו כמו גם פרטי התוכנית יישמרו בסודיות מוחלטת ביני לבינם כפי שהתחייבתי".

"עם זאת, אני יכול לומר כי תוכנית המאה שהגה הנשיא טראמפ תירשם בדברי הימים כאבן דרך משמעותית המגדירה את הדרך בה יכולים הצדדים השונים לסכסוך במזרח התיכון לצעוד להסכם אזורי היסטורי. המתווה לו היה שותף גם נתניהו עוד עתיד לחולל בקרבנו מחלוקות פנימיות גדולות וכואבות. אני מתחייב לצמצם למינימום את המחלוקת אך לפעול בכדי שהמתווה יהיה בסיס להתקדמות לעבר הסדר מוסכם מול הפלסטינים ומול מדינות האזור, תוך המשך והעמקת השותפות האסטרטגית עם ירדן, מצרים ומדינות נוספות באזור", כך יו"ר כחול לבן.

גנץ הבהיר כי "בתום פגישתנו החשובה אשוב לישראל כדי להוביל מקרוב את הדיונים הנוגעים להסרת החסינות של בנימין נתניהו. אלו אינם ימים רגילים עבור מדינת ישראל. מערכת בחירות שלישית מיותרת ויקרה תסתיים בקרוב, והיא חייבת להסתיים בהכרעה ברורה כדי להימנע מבחירות נוספות. כדי לקדם את תוכנית המאה – עלינו לצעוד מאוחדים, תחת ראש ממשלה שיש לו לגיטימציה ציבורית לממש אותה. ראש ממשלה שכנגדו עומדים שלושה כתבי אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים, קיים חשש, לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו".

"ולכן, אינו יכול להוביל את מדינת ישראל, לא למלחמה חלילה ולא להסדרים מדיניים אם אלו יבשילו. גם בימים שכאלו, חובה עלינו לזכור שלצד הסוגיות המדיניות והביטחוניות, אנו מצויים בעיצומו של מאבק מכונן ובעל השלכות היסטוריות על דמותה של המדינה. האם זו תהיה מדינה שהעומד בראשה משתמש בדמוקרטיה כדי לרומם ולהעניק מעמד מיוחד לכוחות גזעניים וקיצוניים תמורת חסינות אישית? האם זו תהיה מדינה שבה כל אחד מכם מחויב לשמור על החוק, בזמן ששריה וראש ממשלתה חסינים ועומדים מעל החוק? האם בשם תמיכה בחסינות אישית, ינהלו את חיינו מעתה, איתמר בן גביר כשר משפטים, בצלאל סמוטריץ' כשר פנים ורפי פרץ כשר חינוך? ישראל לא יכולה להמשיך לצלול, ולהרכין את ראשה מול כוונות אלו- אנחנו חייבים להתקדם".

בנאומו אמר עוד גנץ כי, "בשם אזרחי ישראל אני מבקש להודות לנשיא טראמפ על מאמציו ועל אומץ הלב בהגנה על האינטרסים הביטחוניים המשותפים לארצות הברית ולישראל. כמי שיוביל את מדינת ישראל לאחר הבחירות, אני מבקש לומר לנשיא מכאן:אין לישראל בעלת ברית חזקה יותר מארצות הברית, ואין לארצות הברית ידידה טובה יותר מישראל במזרח התיכון". בפתח דבריו אמר כי, "ארצות הברית של אמריקה היא ידידת אמת של מדינת ישראל ושל אזרחי ישראל. הברית ארוכת השנים ביננו בנויה על ערכים זהים ועל אינטרסים משותפים. הנשיא טראמפ הוא ידיד אמת של מדינת ישראל, של אזרחי ישראל ושל יהודי ארה"ב. ארצות הברית של אמריקה תחת כהונתו של הנשיא טראמפ הפכה את הברית בינינו לעמוקה, חזקה ועוצמתית יותר מאי פעם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם היה הולך עם ביבי היה יוצא קטן כנספח של ביבי.. חכם מצידו.

המפלגה הגדולה בישראל זו מפלגת הליכוד שהתאחדה עם הימין החדש

דיי עם השנאה הזאת לנתניהו, קנאיי,קצת ענווה לא תזיק לך

עוד קישקשתה.
שלום עם מחבלה לא התקיים.
גם על ארה"ב הערבים מצפצפים ושונאים.

מנוול
אל תתהדר בנוצות אחרים
קראו לך שלא תטרפד
קראו לך שלא תזיק
פירגנו לך שב בשקט
גם אם נתניהו לא יהיה ראש ממשלה מובטח לך שזה לא יהיה אתה
נקודה

הוא תוקף רק את נתניהו והמזרחיסטים החרדליים.
הוא לא תוקף את בנט או החרדים.
זהו רמז לקואליציה שאליו הוא חותר.

הגנב שלא נחקר ולא הודלף דבר מאי הרצון של מנדלבליט הפחדן שמא ייגלו השמאלנים שמחזיקים אותו כבן ערובה שלהם את הסוד שמסתתר אחר השתיקה הרועמת של היועץ ההזוי . גנץ הגנב טס לאמריקה רק שלא ישכח את הכדורים . חולה בשנאת חרדים שלולי טיבי ועודה אין לו שום סיכוי לנהל אפילו משרד הטמנת פסולת . ערמומי ומסוכן לבטחון המדינה .. גאוותן בחסות יהיר שירד למחתרת שלא יקלקל חלילה את קוששות הקולות . שני טפשים בחסות בוגי ואשכנזי המבולבל . יהיר חחחחחחחחחחחחחחחח עבריין מסוכן ומטורלל .. ואיווט השונא הגדול ללא סיבה . הנוקם המתמיד מפגר

גנץ !!!
אל תיפול למלכודת של החשוד מבלפור!!!!

כל מילה סלע חזק וברוך לטווו7

גועל נפש, בעל אינטרס מצומצם.
שילמד מביבי, כיצד נמנעים ממלחמות פוליטיות כשדברים חשובים למדינה כולה על הפרק.

איזה מפגרים שם בכחול לבן מאז כניסתו לפוליטיקה של בני גנץ עוד לא הצליחו לייצר עבורו מקרופון יותר גבוה שלא יצטרך להתכופף כל הזמן למקרופון

כולם שמים לב או שרק אני
נראה שגנץ בכל הזדמנות מדבר שברקע סמלה של המדינה ודגל ישראל… כאילו הוא בה להגיד שזהו הוא יהיה ראש הממשלה, למרות שהעם לא טיפש ויודע שהוא בסהכ עוד חבר כנסת אפילו לא שר…

זה שקורא לעצמו אלי . תמחקו את התגובנ שלו האוהדת את מר גנץ כי הוא ערבע מתחזה שקורא לעצמו אלי ..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture