Abed Rahim Khatib/Flash90

בתגובה לירי הרקטה והפרחת הבלונים: צה"ל תקף עמדה צבאית של חמאס

כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. לפני כשעה: זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. הערב: זר בלונים גדול נחת בגן משחקים בקיבוץ בדרום ונבדק חשד כי הוא ממולכד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה – כך נמסר מדובר צה"ל. עוד נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה והפרחת בלוני הנפץ מרצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר היום. מוקדם יותר נמסר מדובר צה"ל כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל, כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה ביישומון ובשטח פתוח בלבד.

מהמועצה אזורית אשכול נמסר כי, "לפני מספר דקות זוהה איכון על נפילה בשטח פתוח בסמוך לגבול באזור דרום המועצה. בישוב סמוך הופעלה התרעה באפליקציית פיקוד העורף על שטח פתוח. לא הופעלה התרעת ׳צבע אדום׳ בתוך הישוב כי לא נשקף איום לישוב. אין הנחיות מיוחדות לתושבים". בתוך כך, טרור הבלונים נמשך גם היום: זר בלונים גדול נחת הערב בגן משחקים בקיבוץ בדרום ונבדק חשד כי הוא ממולכד. כוחות הביטחון מטפלים כעת במפגע.

כזכור, מטוסי קרב של צה"ל תקפו אמש מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי בו תשתיות המשמשות לאיסוף. מדובר צה"ל נמסר כי, "התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ שהופרחו משטח רצועת עזה לשטח ישראל".

עוד נמסר בהודעת דובר צה"ל כי, "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית מכל סוג שהוא לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחיה. ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל".

מספר בלוני נפץ הופרחו במהלך השבת משטח רצועת עזה לעבר ישראל. בלון נפץ אותר מול תחנת דלק סמוך בסמוך למדרשת בן גוריון ליד שדה בקר. בלוני נפץ נוספים אותרו במועצה האזורית רמת הנגב. כוחות הוזעקו למקום והמטען פוצץ ונוטרל על ידי חבלן משטרתי. בהמשך התקבל במשטרה דיווח נוסף, על עוד צרור בלונים אליו חובר פריט המעורר חשד שאותר בתחום המועצה האזורית רמת נגב. לצרור הבלונים חובר פריט מעורר חשד. שוטרים וחבלן הגיעו למקום על מנת לנטרל את החפץ החשוד שהיה בשטח פתוח סמוך ליישוב בתחום המועצה האזורית רמת נגב.

בנוסף, אמש סמוך לשעה 19:00 הוזעקו חבלני משטרת ישראל לשטח פתוח בסמוך למושב צפרירים לאחר שאותר במקום צרור בלונים המחוברים לחפץ חשוד. הצרור טופל ע"י חבלני המשטרה. במשטרה שבים ומזכירים לציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו – עפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם גם חומר נפץ או בערה המסכנים את שלום הציבור. בכל איתור של חפץ חשוד, בכלל זה חפצים ״תמימים״ למראית עין מעין אלו – יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ללא שהות, ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לחבלני משטרת ישראל המקצועיים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture