Flash90

ח"כ יועז הנדל: "נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים"

הח"כ הימני מכחול לבן אמר כי "אני מקווה שנשיג מספיק מנדטים כדי ליצור ממשלה משלנו, ואחרי זה הליכוד תצטרף. אם הליכוד לא תהיה מוכנה להצטרף, אז נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים". ימינה: "גנץ מתואם עם הרשימה המשותפת המשותפת"

ח"כ יועז הנדל, נציג תל"ם בכחול לבן, התייחס הערב (שני) לפלונטר הפוליטי, ואמר כי "אני מקווה שנשיג מספיק מנדטים כדי ליצור ממשלה משלנו, ואחרי זה הליכוד תצטרף. אם הליכוד לא תהיה מוכנה להצטרף, אז נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים".

בראיון 'לחדשות 13' אמר הנדל: "הדבר הטוב למדינת ישראל זו ממשלת אחדות ציונית וזו השאיפה גם עכשיו", המשיך הנדל, שהכחיש את דברי דרעי לפיהם תהיה ממשלת עם הרשימת המשותפת והוסיף כי "אין ממשלה עם המשותפת, לא הייתה ולא תהיה".

בנוסף התייחס הנדל ל'עסקת המאה' ואמר, "לתוכנית טראמפ היו הישגים גדולים, אבל לא פחות חשוב מזה הם המעשים – ולא הדיבורים, אני מתקשה לראות את הפלסטינים עומדים בתנאים של תוכנית השלום".

ממפלגת 'ימינה' נמסר בתגובה: "מתברר שהקלף שיש בשרוול של איווט שמתואם עם גנץ הוא הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת. ליברמן, כחול לבן, מרצ והרשימה המשותפת מתואמים להקמת ממשלת שמאל קיצוני שתהיה תלויה בגחמות של איימן עודה ואחמד טיבי. הציבור צריך להבין שבבחירות הקרובות הוא נדרש להכריע בין ממשלת שמאל-משותפת או ממשלת ימין".

מנגד, מעוצמה יהודית נמסר: "פליטת הפה של יועז הנדל הערב בערוץ 13 חושפת את האמת המרה. כבר תקופה ארוכה שאנו טוענים כי ישנם גורמים בימינה שכבר סגורים עם כחול לבן, ומגיע הנדל ומוכיח לצערנו שאנחנו צודקים".

עוד נמסר, "כבר ראינו שברגע האמת לא ניתן לסמוך על ימינה, והם מוכנים לוותר על ערכים בגלל לחצים ולוותר על אידאולוגיה בגלל הבטחות כאלו או אחרות. התגובה שלהם הערב רק מוכיחה כי על ראש הגנב בוער הכובע, ושהם באמת בדרך לממשלה עם כחול לבן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני שונא קונספירציות, אבל אני מוכרח להודות שבמקרה הזה אני נוטה לחשוש לדבריו של איתמר בן גביר אל אף שגם פה זה פוליטיקה ומירמור.

מר גנץ הגנב תומך הטרור יחד עם יהיר האשפה והנדל שר הגנבים והמעוות שכל . ביקצור יבוא לכם שבץ מוחי אינשאללה

אל יתהלל חיגר כמפתח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו