בנט בנאומו הבוקר. צילום: יונתן סינדל / Flash90

בנט תקף את 'הקוקפיט': "הם אדריכלי הכישלון מול טרור המנהרות מעזה"

מהומה במליאת הכנסת בדיון מיוחד על המצב בעוטף עזה: חברי מפלגת כחול לבן נטשו את מליאת הכנסת מיד עם סיום נאומו של יו"ר המפלגה ח"כ בני גנץ. שר הביטחון בנט תקף: "לא ידעתם לטפל במנהרות, אתם תטפלו בבלונים? אל תברחו, תחזרו פנימה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר הביטחון נפתלי בנט הגיע הבוקר (שני) למליאת הכנסת לדיון בנושא הטרור בדרום, אך חברי מפלגת כחול לבן נטשו את הדיון מיד עם תחילת נאומו, שר הביטחון נפתלי בנט עלה להשיב בשם הממשלה והגיב לעזיבת חברי הכנסת של כחול לבן: " פשוט לא ייאמן, כזה דבר אני לא ראיתי, תגלו מינימום אומץ. עומדים פה שני אנשים, בני גנץ ובוגי יעלון, בורחים מהמליאה. האנשים שהיו אדריכלי הכישלון מול מנהרות הטרור מעזה לישראל, והם בורחים, כמה קל".

"לא ידעתם במשך 50 יום לטפל במנהרות אז אתם תטפלו בבלונים? אני קורא לבני גנץ ובוגי יעלון אל תברחו תחזרו פנימה, מה אתם בורחים? אנשים שלא הצליחו לעצור ארבעת אלפים 4,594 רקטות על תושבי עוטף עזה, מעזים להטיף לי איך לטפל בבלונים? נטפל בבלונים. כשאני נלחמתי נגדכם, נגד בוגי וגנץ, שהיססו וגמגמו והיו נבוכים ולא ידעו מה לעשות ופחדו, אז הם ברחו ואני טיפלתי. אתם תמשיכו להסס ותמשיכו לצעוק. אל תדאגו אני עשרה שבועות בתפקיד אחרי 20 שנה של כישלונות שלכם ושל אחרים, נטפל גם בבלונים".

בנט הקריא חלקים מתוך דו"ח מבקר המדינה, שציטט מדיוני הקבינט במבצע צוק איתן בהם גנץ ויעלון ממעיטים בחשיבות איום המנהרות, ואילו בנט עצמו הוא זה שדחף למבצע.

לאחר מיכן התייחס בנט לקמפיין הבחירות של המפלגות השונות ואמר: "תראו מה קורה זה קמפיין שלא ראיתי דבר כזה, כולם על הראש של הציונות הדתית. כחול לבן יש להם קמפיינים דגל וחרד"ל, מפלגת העבודה מחלקת עלוני שבת בבתי הכנסת, ש"ס פתחו למען השם מטה ציונות דתית, שלא לדבר על הליכוד. בשבת שעברה ביקרתי בישיבת הסדר בחיפה לא מאוד מפורסמת, אתמול אני מקבל הודעה שראש הממשלה הולך לבקר באותה ישיבה, כל מקום שאני הולך כולם עלינו".

"יש לנו כולה שבעה מנדטים, למה כולם על הראש של הציונות הדתית?", המשיך בנט. "אני אגיד לכם. הציונות הדתית עד לפני 10 שנים היינו ערכיים נחמדים וחסרי ההשפעה לחלוטין וכך אהבו אותנו. עם אותם 7 מנדטים היה לנו שר מדע וחלל, אפילו לא חבר בקבינט. מה אמרו לציונות הדתית? אתם תלכו ההתיישבות אתם תלכו לצבא תלכו למכינות תלכו ליחידות הכול טוב, אבל בניהול ענייני המדינה הביטחון הלאומי זוזו הצידה לכו תתעסקו בדתות, במדיני לכו הצידה, בביטחוני הצידה, בכלכלי הצידה".

"ואז באנו, והיום שומו שמים יש שר ביטחון עם כיפה, שומו שמים יש שרת משפטים ממפלגת הציונות הדתית, שומו שמיים אנחנו בקבינט ומשפיעים ומביאים תוצאות. ולכן רוצים לעצור אותנו, להחזיר אותנו להיות ילדי הכאפות, להיות הנחמדים שמגרשים אותם מהבית אבל תמשיכו להתנדב. רוצים לעצור אותנו על זה הבחירות".

בתחילת הדיון אמר ח"כ ניצן הורוביץ: " ח"כ ניצן הורוביץ: "אין דרך לעצור את הטילים והקסאמים רק באמצעות כוח, זה לא עבד וזה לא יעבוד וזה כבר נמשך כל כך הרבה שנים שאתם מבינים את זה היטב גם בעצמכם. אתם יודעים זאת אבל אתם מפחדים להגיד את האמת לציבור שלצד חיזוק הביטחון והרתעה הפתרון לעזה חייב לכלול אופק מדיני, חייב לכלול גם הסדרה שיפור המצב הכלכלי תמורת שקט ויציבות וביטחון, מתן אישורי עבודה לסוחרים בישראל פתיחת הגבול למעבר סחורות, הקמה של מתקני טיהור שפכים, בתי חולים והכנסת ציוד חיוני כל הדברים האלה חשובים לנו לא פחות מאשר להם וזה אינטרס שלנו בראש ובראשונה."

ח"כ עמיר פרץ: " ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו נכשלה כשלון חרוץ בטיפול ברצועת עזה, ובפתרון עבור תושבי העוטף. אחיזת העיניים ומופע התעתועים כאילו הם יודעים מה לעשות נתקלים במציאות: נתניהו העצים את חמאס והפך אותו לכתובת. לא רק שהוא קובע את גובה הלהבות, הוא מכתיב את המציאות. "

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט למד מביבי.
א. בנט לא ענה עניינית על אוזלת היד שלו וביבי – כאן ועכשיו.
ב. מתחמק כעת מלתקוף את ביבי באותה אשמה שהוא מאשים אותו כשנח לו.
ג. בנט ישב באותו קבינט – והוא נושא באחריות שווה. הטלת רפש באחרים לא תשנה את העובדות!

לצערנו אתה הולך בדרכם

מי מאשים?
מי שישב עם ביבי הרופס בממשלה כבר שנים ולא נקך אצבע בשעה שגנץ חירף נפשו למען ישראל.

שפל חסר תקדים.
במקום שביב יגיע לדיון ענייני וחשוב מאין כמותו (יותר מהביקורים האידיוטיים וחסרי התועלת באפריקה) שבו הוא נושא באחריות ומואשם (רק לליאת בן ארי אסור היה לחסר דיון..).
ובמקום לתת תשובות מדוע העבריין הנמלט – שוב נמלט ו"מפחד לתת תשובות".
הוא עוד מעז לתקוף את השואלים מדוע אינם מוכנים להאזין לתשובתם של הכיסאות הריקים באולם המליאה.
חוצפה יסגי!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture