בנט: "בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי-דתית של גנץ ולפיד"

בהשקת הקמפיין של מפלגת 'ימינה' אמר שר הבטחון: "בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי דתית של גנץ ולפיד שרוצים לפגוע בכל מה שאנחנו מאמינים". על הכישלונות: "עברנו שנה קשה, גם אני אחראי לדבר הזה. כשטועים צריך לדעת לתקן"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט השיק הערב בכפר המכבייה את קמפיין מפלגתו 'ימינה', בדברים שנשא התייחס בנט לשמועות שמפיצים עליו כי בסופו של יום הוא יחבור לגנץ, ואמר: "כל הזמן מפריכים שקרים ושמועות, שנלך עם גנץ ועם זה ועם זה. זה ברור שנלך לממשלת ימין בראשות נתניהו. בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי דתית של גנץ ולפיד שרוצים לפגוע בכל מה שאנחנו מאמינים״.

עוד אמר השר בנט כי: ״רק ימינה חזקה תביא ריבונות. אומרים תכף ותכף, ואחרי הבחירות, כמו שחאן אל אחמר יפונה. זה לא כל כך קרה. מה שלא עשו ב-42 שנה, לא יעשו עכשיו. המפלגה היחידה בכנסת ישראל שהיא נגד מדינה פלסטינית ונגד מסירת סנטימטר אדמה של ארץ ישראל לערבים. אנחנו לא מוסרים כלום לערבים. אף אחד לא יטיף לנו על הימניות, על הציונות, על אהבת ארץ ישראל, כולנו פה שירתנו את המדינה".

"יש לנו שר תחבורה מדהים, נמרץ, חכם, ערכי, שהוא לא מתנצל, וחבר. הוא גם חבר קבינט. 3 חברי קבינט יש לימינה. יש לנו שר חינוך מצוין, ויש לנו את מי שבארבע שנים עשתה במערכת המשפט מה שלא עשו 40 שנה. איילת שקד, בצלאל סמוטריץ, מתן כהנא, שירלי פינטו, אופיר סופר, שרה בק, אורית סטרוק, שולי מועלם – זה ימינה.

בהמשך נאומו התייחס שר הבטחון לקשיים שחווה בפיצול הציונות הדתית, "עברנו שנה קשה, גם אני או בעיקר אני אחראי לדבר הזה. כשטועים צריך לדעת לתקן. כולנו למדנו, והתבגרנו. בשוליים יש לנו חילוקי דעות, האם גיור צריך להיות ככה או אחרת – אז בסדר, נסכים לא להסכים. אבל אנחנו מסכימים שהדרך שלנו מבוססת על אהבת ארץ ישראל, עם ישראל, תורת ישראל, ואנחנו גאים בזה. יש המון אהדה אבל עם אהדה לא הולכים למכולת. אנחנו הולכים ל-4 שנים שבהן אם ימינה תהיה חזקה נחיל ריבונות על כלל יהודה ושומרון".

"אם נהיה חלשים, המפה בתכנית המאה היא של מדינה פלסטינית. זו תכנית עם סכנות ענקיות אבל גם הזדמנות ענקית. המטרה של מחוללי התכנית היא 2 מדינות ל-2 עמים. בלי ימינה חזקה תקום מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים, רק אנחנו נעצור את זה".

גם ח"כ איילת שקד נשאה דברים ואמרה: " השנה האחרונה קשה לכולנו. שלוש מערכות בחירות התישו את כוחנו. ההתבוססות בבוץ לאורך החודשים האחרונים לא הוסיפו לנו כוח. אבל, אסור לנו להתעייף, פשוט אסור. זו פריבילגיה שפשוט אין לנו. דברים גדולים מדי עומדים על הפרק מכדי שנתעייף מלהילחם, מלהיות אמיצים ומלנצח".

"הרשימה הערבית המשותפת, לוטשת עיניים לימין העייף, מצפה להגדיל את מספר השיא של 13 החכים שלה על חשבוננו. לאפשר לה אחיזה חזקה יותר בגרונה של כחול לבן המשוועת להקים ממשלה בכל מחיר. אני פונה אליכם, השגרירים שלנו בכל הארץ, הסבירו לציבור, אסור לנו להגיע למצב שהרשימה המשותפת גדולה פי שתיים מהרשימה של הציונות הדתית".

עוד אמרה שקד: "גם השמאל הישראלי בונה על העייפות של הימין האידאולוגי. ימינה קטנה טובה להם ולרצון העז שלהם למשוך את תכנית המאה לכיוון של הקמת מדינת פלסטין בלב לבה של ארץ ישראל שלנו. לרצון שלהם להמשיך את שלטון הפקידים, להחזיר את הכלכלה הישראלית לימי מפא"י".

הגאון רבי חיים דרוקמן מרבני הציונות הדתית השתתף אף הוא בכנס ימינה ואמר, "באתי לכאן לומר שזו מצווה גדולה לעשות הכל על מנת שרשימת ימינה שהיא רשימת הציונות הדתית האחת והיחידה תהיה לה נציגות גדולה בכנסת ובממשלה, בעלת השפעה מרובה. התורה שלנו תורה שלמה של מצוות של בן אדם למקום ומצוות של בן אדם לעמו לארצו ומדינתו. כל אלו חשובים לנו ביותר ואנו חייבים להשפיע על מנת שנתקדם ולא חלילה אחרת".

עוד הוסיף הרב דרוקמן ואמר "אני מבקש להזכיר לכם שלפני 7 שנים רשימת הציונות הדתית קבלה 12 נציגים בכנסת. אין שום סיבה שעכשיו יהיה פחות. להפך. אין ספק שהפוטנציאל להצביע עבור הציונות הדתית הוא אדיר ואין כל סיבה שיצביעו עבור רשימות אחרות. אני חוזר ואומר לכם שאנו צריכים לעשות הכל כדי שיותר ויותר אנשים שהם שייכים לציבור שלנו ולאידאלים שלו יצביע ימינה. כדי שהמדינה תתקדם בכיוון האמתי צריך שתהיה נציגות חזקה של רשימת ימינה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחד שטוב לו ושמח

ביבייייי

למה תמיד הציונות הדתית מגישה את הלחי השניה לנתניהו?

כל היום עסוקים במריבות קטנוניות וככה רוצים להנהיג את המדינה,
ה' ישמור אותנו מהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture