Avshalom Shoshani/Flash90

גנץ דוחה את ההזמנה לעימות: "זה ספין של נתניהו – לא אשתף פעולה" • צפו

יו"ר כחול לבן מהצהיר: "כל מי שירצה להיכנס לממשלתי, יחתום על מסמך קווי יסוד ובו התחייבות להתנגד לחוק הצרפתי". על ההזמנה לעימות: "נתניהו נזכר כעת בשל משפטו". נתניהו: "גנץ מפחד מעימות והוא יודע למה. ישראל צריכה מנהיג לא פחדן"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

יו"ר כחול לבן בני גנץ סירב היום (רביעי) להצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לעימות ואמר כי "נתניהו נמנע זה למעלה מעשור מעימותים, כך הוא נמנע מהקריאה שלי לעימותים בסבבי הבחירות האחרונות, הוא נזכר באירוע נוכח תאריך המשפט שלו שנקבע ל-17 במרץ, כל האירוע הזה הוא ספין תקשורתי אחד גדול, אני לא עובד בשביל הספין הזה, אני לא עובד בשבילו".

עוד הוסיף גנץ ואמר כי, "אני מסתכל לו בלבן של העניים, אני מסתכל לציבור בישראל בעניים, אני מנהל שיח עם הציבור הישראלי ערב ערב, אני נשאל בין 12 ל-14 שאלות שאינני יודע מראש מה הן בכל אחד מהכנסים שאני נמצא בהם, מציב את כל האמת בפני הציבור הישראלי, ואני מתכוון להמשיך לעשות את זה. נתניהו משקר, מרמה, עושה ספינים, אני לא שותף לחגיגה הזו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברי יו"ר כחול לבן ואמר כי, "גנץ מפחד מעימות והוא יודע למה. ישראל צריכה מנהיג חזק ולא פחדן. ישראל זקוקה לממשלת ימין חזקה ולא לממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. אם גנץ מפחד לבוא לעימות מול ראש הממשלה איך הוא יעמוד באתגרים הגדולים של מדינת ישראל. אני חוזר וקורא לגנץ: בוא לעימות מולי".

על הקלטות אשכנזי: "רכילות צבעונית"

גנץ נשאל במסיבת העיתונאים על ההקלטות של חברו למפלגה הרמטכ"ל לשעבר ח"כ גבי אשכנזי שנחשפו השבוע ואמר כי, "אני מכיר את גבי אשכנזי מזה 25 שנה, האיש סיכן את חייו, הקריב את עצמו, הקריב את החופש שלו, שירת את הציבור באופן נאמן, כתף לכתף, אני חושב שהוא איש ציבור ראוי על כל מה שנאמר בזה".

"אני מכיר את הסיפור היטב, הפרשה הזאת נבדקה הן על ידי מבקר המדינה והן על ידי הגורמים בפרקליטות, נסרקה במסרקות ברזל, כפי שלא סרקו אף איש ציבור אחר, אני מכבד את החלטת הרשויות לא לחשוף את העניין הזה, כל מה שהיה צריך לצורכי חקירה נבדק ונעשה בו שימוש וכל השאר זה רכילות צבעונית מתוך שיחות אינטימיות שאנשים מקיימים, שאין ביניהם לבין הצרכים הציבוריים שום דבר.

לדבריו, "גם הגורמים האכיפאתיים בפרקליטות ובמבקר מכירים את הצורך של דבר שנשארים בתוך החדרים ואין להם קשר חקירתי, להישאר אינטימיים בתוך החדרים בשביל לאפשר לאנשים לעבוד, לכן אינני מוצא צורך שהדבר הזה יתפרסם, מה גם שהתקבלו כבר החלטות על ידי הרשות השופטת".

"כל מי שייכנס לממשלתי יתחייב להתנגד לחוק הצרפתי"

בהצהרה לתקשורת עם בכיר המשטרה לשעבר ח"כ יואב סגלוביץ מ'כחול לבן' התייחס גנץ לקביעת תאריך משפטו של נתניהו ואמר כי, "על רקע קביעת תאריך משפטו של ראש הממשלה באתי לדבר איתכם היום על נורמות חוקיות ומוסר ציבורי. נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים לא יכול לכהן כראש ממשלה. לא בהיבט המוסרי-ערכי ולא בהיבט התפקודי. זו אמת פשוטה וברורה".

"ב-17.3 ראש הממשלה יאבד את המנדט ויתחיל המשפט. ב-17.3 יעבור מכס ראש הממשלה וספסל הנאשמים. זו הסיבה שהוא מוכן לרסק את המערכות הממלכתיות של מדינת ישראל ובראשן מערכות אכיפת החוק. אין לו גבולות ואין לו אחריות למדינת ישראל. נתניהו דואג רק לנתניהו ולא לאזרחי ישראל. הוא תקף את המשטרה- ואת המפכ"ל שהוא מינה. הוא המשיך לפרקליטות".

"בימים האחרונים אנחנו רואים מסע דה לגיטימיציה והשתלחויות ביועץ המשפטי לממשלה שלא נראה כדוגמתן במדינת ישראל. יועץ שהוא מינה ושעבד איתו באופן אישי כמזכיר הממשלה ושעושה את עבודתו כנאמנה. מלבד ההשתלחויות, הוא מינה שר משפטים שכל תפקידו לפגוע בעת הזו זה במערכת המשפט ובאמון בה. תנו לי לעשות לכם ספויילר: הבאים בתור- יהיו השופטים של בית המשפט המחוזי בירושלים".

"כעת, אחרי שמנענו ממנו חסינות נתניהו רוצה דבר אחד- להרכיב קואליציה שתאפשר לו להעביר חוק שיאסור להביא למשפט ראש ממשלה. מה שהוא מכנה – החוק הצרפתי. נתניהו משעבד מדינה שלמה כדי להימלט מהדין. אנחנו לא נאפשר לו. לכן, אני מודיע כאן שכל מי שירצה להיכנס לממשלתי, יחתום על מסמך קווי יסוד ובו התחייבות להתנגד לכל יוזמה שכזו. אני קורא לכל ראשי המפלגות להתחייב כבר היום שלא יתנו יד לחוק שכזה".

"במדינת ישראל אף פוליטיקאי או איש ציבור לא יהיה מעל לחוק. הממשלה והכנסת לעולם לא יהפכו מקלט לעבריינים. כראש ממשלה, אני מתכוון להיאבק באופן אישי בשחיתות השלטונית- גם בהיבט הנורמטיבי וגם בהיבט האופרטיבי. שחיתות פוגעת בביטחון הלאומי, בכלכלה ובחברה כולה. הטלתי על ח"כ יואב סגלוביץ שיושב איתי כאן, ראש אגף החקירות לשעבר, להביא לממשלה הבאה תוכנית מקיפה למלחמה בשחיתות השלטונית שתעוגן בקווי היסוד".

"התוכנית תובא כהחלטת ממשלה, במסגרת השנה הראשונה לכהונתה ויוקם צוות מנכ"לים ומומחים בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה שילווה את הסוגייה וקידומה כולל מעורבות אישית שלי בנושא זה. בין השאר, אני מתכוון להביא במסגרת ההחלטה חבילת חקיקה נגד שחיתות שלטונית: חוק איסור כהונה לראש ממשלה או שר שהוגשו נגדם כתב אישום בעבירות פליליות חמורות. תיקון לחוק הקלון שימנע ממי שהורשע בעבירות שחיתות שלטונית עם קלון, לחזור לחיים הציבוריים. העברת הסמכות למתן חסינות לחברי כנסת לוועדה ציבורית, חיצונית ומקצועית".

"בנוסף, הצעת חוק שכבר הגשתי להגבלת כהונת ראש ממשלה ל-8 שנים או שתי קדנציות, כדי שהסיאוב ותאוות השלטון לא יעשו לאף אחד את מה שהם עשו לנתניהו. התוכנית שלנו תכלול גם שינויים נורמטיביים נדרשים כמו הטמעת עקרונות דו"ח שמגר בנושא כללי אתיקה לחברי ממשלה ושימוש במנגנוני שקיפות בכדי למנוע מלכתחילה מנבחרי ציבור למעוד ולבצע עבירות במה שקרוי 'שטחים אפורים'", דברי גנץ.

גנץ נשאל האם ידרוש גם מליברמן כתנאי להצטרפות לממשלה הסכמה ל'חוק הצרפתי' והשיב כי, "אמרנו שזה קווי הייסוד שלנו ואנחנו מצפים מהשותפים האסטרטגיים ובמי שייבחר להיות שותף לממשלה הזאת להבין שהמאבק בשחיתות הוא הנשמת אפה של ממשלת ישראל, של החברה בישראל, אני לא מאמין שיש מישהו שלט חושב שזאת מטרה חשוב ולא יירתם אליה".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מפחד מעימות תישאר מיתחת לשמיכה?

זה לא בגלל שהוא טירון פוליטי שנגמגם מול יונית לוי, ואין לו שום סיכוי נגד ביבי.. זה רק בגלל שזה ספין.. הבנתם

הוא בטח דוהג לעוד כמה

די די גנץ.
מה עם גנץ המגמגם

אז תטפל בפרשת החמישים מליון שאחד לקח בלי מכרז בהקמת חברה פקטיבית שלא קיימת… ובאיזה מסמך הרפז אחד..

גנץ תחזיר את הכסף של החברה שלך המושחתת שנפלה.
תמשיך להסתכל במסך ולומר מה שלפיד מקליד לך.
יש לך מזל שהשופטים והתיקשורת השמאלנית עומדים לצדך אחרת מי היה מסתכל עליך בכלל

בס"ד, חוץ מהפחדנות, הוא גם רמאי, הוא הכריז כמה פעמים שהוא מוכן לעימות. מתברר שזו רמאות…
קודם שיחזיר את עושק 4 מליון ש"ח ששולשלו לכיסו ברמאות על חשבוננו משלמי המיסים.

ביבי יעשה לו קרקס, זו הסיבה.

חתיכת נקניק פחדן שכמותך נתפסת ויצאת קטנוני כול משפט שני שלך ספין ללא שום קשר למציאות אני אומר לך את כול האמת אני מפחד מזה שאולי יהיה סיכוי ואפילו הקטן ביותר שתהיה ראוש הממשלה איך הפגישות שלך יראו מול ראשי ממשלות בעולם מפחידדדדד

לך לבית רשע שקרן.וגנב 5מליון שקל

לא סתם דוחה עימות, כמו חייל דוחה עימות

גנץ מפחד מעימות עם ביבי יוריד לו מיד 4 מנדטים לפחות

כי אתה פחדן מוג לב

פחדןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

פחדן!!!
האמת שיש לו ממה לפחד…

אתה לא מתבייש בני גנץ. עליך יש גם תיק. חכה חכה שיתחילו לחקור. כל מה שאתה רוצה זה להפיל את נתניהו.

גנץ צודק הנשמה של ישראל זה היושר . ולכן צריך על פי היושר להכנס לכלא על הגניבה הגדולה בכל הזמנים . עם ישראל אומר .לא רוצים אותך . אתה יכול אולי להיות ראש ממשלה כששר הביטחון הפחדן בוגי יהיה תחת עינו הבוחנת של עודה וזיבי גדולי שונאי ועוכרי ישראל טהוביו של גנץ הגנב אשר בלעדי יזבק ומנדלבליט השמאלן החשוד ואיווט הטמא אין להם סיכוי . גנץ הגנב בונה את האופוזיציה שלו על תמיכת שונאע היהודים ואוהבי השהידים . גנץ הגנה האומלל חסר השידרה

כתוב בתורה : לא תשנא את אחיך בלבבך. אבל אותו אי אפשר שלא לשנוא.
כל התגוסות שלכם כאן מושלמות. השכלתם להגידר מאד יפה את גנץ.
שקרן גנב ופחדן.
איזה בושות יהיה אם הוא יהיה ראש ממשלה של ישראל.
והוא מדבר לא לעניין ובחוסר שכל מוחלט.
נתניהו היה שולח אותן בבושת פנים כמו המן הרשע בשעתו.

הוא כה מבולבל והוא חטף כזה סחרחורת רק לחשוב שצריך לעמוד מול ביבי, שהוא רואה רק ספינים.. ביבי יעשה מ'בני חצילים על האש

הקרקס תתקיים ביום……………………….ובשעה………………………………………………

דייי תפסיקו כבר עם הספינים.

לחולי השכחה למיניהם :
כשביבי דחה את קריאתו של גנץ לעימות – הוא הצטייר כבז לגנץ.
ועתה – גנץ מצטייר בעיניכם כבורח מעימות.
למה? איפכא מסתברא. ואכמ"ל.

תתרחק מביבי הוא חולה ועלול להדביק אותך
כאשר אני שומע אותו נואם אני חש את אי האמינות בדבריו כולו הצגה אחת גדולה
הוא נואם חזק האמת שחקן
אבל אני לא מאמין בו הוא טוב לערבים תזכרו מה אני כותב כאן הנהגתו רעה למדינת ישראל …מה לעשות העם עוור רואה הפוך על הפוך

הסיבה היחידה שגנץ מתנגד לחוק הצרפתי היא בגלל שהוא יודע שהוא לא יהיה ראש ממשלה כשיועמד לדין על גניבת 5 מליון בקריסת החברה. איש טיפש זכור כרמטכ"ל כושל ביותר מדבר בלי קשר (ספין) מגמגם כל הזמן

הם מ-פ-ח-ד-י-ם!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture