נגיף הקורונה במזה"ת – דיווח: לפחות 9 בני אדם מתו באיראן אחרי שנדבקו בנגיף

בכלי תקשורת באיראן מדוויח על עלייה במספר המתים כתוצאה מהנגיף הקטלני.עוד דווח כי לפחות 35 בני אדם נדבקו ביממה האחרונה בנגיף הקטלני. במשרד הבריאות האיראני מכחישים את הדיווחים על קרבנות נוספים

לאחר שאמש דווחו באיראן על שני אזרחים שמתו מנגיף הקורונה, כלי התקשורת במדינה דיווחו היום (חמישי) כי לפחות 9 בני אדם נוספים שנדבקו בנגיף מתו בבית החולים "קמקר ערבניה" שבעיר קום בדרום איראן. עוד דווח כי לפחות 35 בני אדם נדבקו ביממה האחרונה בנגיף הקטלני.

במשרד הבריאות האיראני הכחישו את הדיווחים על קרבנות נוספים אך אישרו כי נרשמו מספר מקרי הידבקות נוספים במדינה. לטענתם, רק חמישה בני אדם אובחנו כחולים בקורונה, ולא נרשמו קרבנות נוספים ביממה האחרונה. אולם הערכה היא כי הממשל האיראני מנסה להסתיר את הנתונים האמיתיים לגבי מספר החולים, כדי למנוע בהלה במדינה.

איראן היא המדינה הראשונה במזרח התיכון בה נרשם מקרה מאושר רפואית של הידבקות בקורונה. אמש דווח בסוכנות הידיעות האיראנית ISNA כי שני בני אדם מתו לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה באיראן. בשבוע שעבר דווח על חשש למקרה הידבקות בקורונה במצרים, אך זו נשללה בהמשך על ידי גורמים רפואיים במדינה.

בתוך כך, בדרום קוריאה דווחו 31 מקרי הידבקות חדשים, וכעת מספר החולים במדינה עומד על 82 בני אדם. לפי הנתונים שפרסמה הלילה ממשלת סין, בסך הכל, 2,118 בני אדם מתו במדינה מקורונה עד כה, ו-74 אלף חלו בנגיף, זאת על פי הנתונים הרשמיים שסיפק הממשל.

מחקר שנערך בסין, הנרחב ביותר שנערך עד כה בנושא, הצביע אף הוא על רמת הדבקה גבוהה יותר משחשבו הרופאים תחילה. לאחר שבדקו יותר מ-72 אלף חולי קורונה, החוקרים דיווחו כי הנגיף מדבק הרבה יותר מנגיפי ה-SARS, וה-MERS, שגבו את חייהם של 1,602 בני אדם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נשמע איזה ספין בשביל לקבל הנחות בסנקציות….

אוייייייי

יש לי תחושה שהרה"ב הוא זה שיצר את הנגיף…
איך פיתום מתפרץ נגיף ב-2 המקומות שהרה"ב מתיל אליהם סנקציות?
עוד ישמע שהרה"ב או לחלופין ישראל יהיהו הראשון שימציא תרופה או חיסון לזה…
מעניין…

יציל השם

יהי רצון שנשאר רק אנחנו אוטוטוטו
בשלוה שלום והרבה גישמאק ושטיגן לעבודת הבורא

הם שני מדינות שמחזיקות בנשקים גרעיניים כימייים לכן ה נותן להם בראש

מחשבה חכמה.?

מסכים אתך מחשבה חכמה

האירנים עוד יאשימו את ישראל וארצות הברית

כן ירבו

כל שונאי ישראל שרוצים להשמידנו ובאמת אין ביכולת מדינת ישראל לעשות משהו אז הקב"ה מעלים אותם מעל פני האדמה מה רבו מעשיך ה' תודה רבה למלך העולם ששומר עלינו תמיד ונזכה לגאולה ברחמים בקרוב ואז יקוים דברי הינשאלללה

מסכנים??? הרשעים הכופרים העמלקים שמסיתים את בני ישראל לא לשמוע לקול הרבנים בקרוב המשיח מתגלה ומכלה אותם מעל פני האדמה. מכת חושך מתו 80% מבני ישראל שהיו כופרים רשעים עמלקים שמקררים את בני ישראל (כנראה שמאלנים) וגאלתי אתכם אחרית כראשית בדיוק אותו דבר

היי מה אתם מפחדים שאנשים יתחזקו? סימן שאתם ערב רב. למה התגובות מצונזרות?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו