צילום: דוברות הבית הלבן

טראמפ: "קרובים מאוד למציאת חיסון לקורונה"; ניסוי ראשון לחיסון בארה"ב

הנשיא האמריקני שמבקר בהודו הוסיף "אני חושב שזה יהיה בשליטה. אני מרגיש שאנחנו נמצאים במצב טוב ביחס להתפשטות הנגיף". בתוך כך, מדענים אמריקנים הודיעו על סיום פיתוחו של חיסון ראשוני נגד נגיף הקורונה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ המבקר בהודו הכריז במהלך במסיבת עיתונאים שערך עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי: "אנחנו קרובים מאוד למציאת חיסון לנגיף הקורונה". טראמפ הוסיף כי "נשיא סין שי ג'ינפינג עובד קשה כדי לעצור את התפשטות הנגיף". לדבריו: "אני חושב שזה יהיה בשליטה. אני מרגיש שאנחנו נמצאים במצב טוב ביחס להתפשטות הנגיף".

בתוך כך, חברת מודרנה (Moderna) האמריקנית הודיעה כי הצליחה לפתח את גרסת החיסון הראשונה נגד נגיף הקורונה. מדובר בזמן שיא של פיתוח חיסון – 42 ימים מרגע סיום השלמת המבנה הגנטי של נגיף הקורונה. החיסון החדש הקרוי mRNA-1273 הוא חיסון מסוג "RNA שליח".

ב'ווינט' דווח כי כעת צפוי החיסון לעבור ניסויים קליניים בבני אדם הכוללים ארבעה שלבים. השלב הראשון יחל בחודש אפריל כאשר יערכו ניסויים קליניים בכ-30 מתנדבים, ובו תיבחן היעילות של החיסון וכן ישללו תופעות לוואי מסוכנות כתוצאה משימוש בו.

השלב השני יכלול כמות רחבה יותר של נבדקים, ותיבדק לעומק יעילותו במניעת הידבקות בווירוס הקורונה. לאור ההתפשטות המהירה של הנגיף ברחבי העולם, סביר ששלב זה של הניסוי, שלרוב מתרחש רק לאחר חודשים או שנים, יחל מוקדם הרבה יותר.

בינתיים הקורונה ממשיכה להתפשט בעולם. היום דווח על 80,290 מקרי הדבקה ו-2,707 מקרי תמותה. מתוך הנדבקים, 27,795 החלימו לחלוטין. 40,573 איש (81%) מוגדרים במצב קל, אולם 9,215 שהם 19% מהנדבקים, מוגדרים במצב קריטי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ידעתי, אמריקה שיחררה את הנגיף על הסינים, לאחר שניסתה אותו כבר… אין דבר כזה לעשות חיסון בכזה מעט זמן, אין!!!
כבר החיסונים היו, רק משחררים אותם טיפין טיפין.. מסתבר לי שהחיסון הזה יהיה אפקטיבי עד 19%-25%

ולכן ביבי אמר שהוא מאמין שישראל תפתח ראשונה חיסון.
כי הם בקשר עם אמריקה, ודאגו להביאו לאיראן….

חחח שקר וכזב לא אמרתי את הדברים הנ"ל

Trump
אתה חזק!!!!

הסינים בעצמם הפיצו את הנגיף כדי להתנקם באזרחי מחוז חוביי שאינם נאמנים לממשל , ומימנו לאמריקאים את המחקרים לחיסון, כדי שהעולם יחשוב שהאמריקאים הפיצו את הנגיף.
חחח קונספירציה בגרוש

המוסד שלח את הנגיף בתוך מבחנה סודית לסין, ושם הופץ הנגיף במטרה להגיע דרך סין לאיראן ולמחוק שם את כל שונאי ישראל.
זה ברור כמו שמש בצהריים!
אין על ביבי המלך!

חחחחחחחזק התגובות

הלו וואטסאפ חבר'ה אני קצת איברית אבל לא נורה. לא יפא איך אתם אומר שאני וביבי חבר שלי למשרד עושים מחלה לסין ואיראן.
הרי ברור כשמש שצריך להפטר כבר מהצהובים האלה מסין שמשתלטים לנו על העולם. אז חשבנו על רעיון ונקוה שלא יפתחו לשנינו תיקים על מעשה פשע הזה. מקסימום בית סהר ביחד אני וביבי באותו תא. תבואו לבקר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו