Tomer Neuberg/Flash90

פרץ: "נקים ממשלה בתמיכת ליברמן והמשותפת"; נתניהו: "האמת נחשפה"

יו"ר העבודה אומר כי "בהמשך להסכמות שלנו עם בני גנץ, ראשית נשביע ממשלה של העבודה גשר מרצ עם כחול לבן כאשר ישראל ביתנו והרשימה המשותפת יתמכו מבחוץ". ליברמן: "ישראל ביתנו תצביע נגד כל ממשלה שהיא לא תהיה חלק ממנה" • וגם: קרב הציוצים בטוויטר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר העבודה-גשר-מרצ, ח"כ עמיר פרץ הציג היום (שישי) את "המתווה שלו ליום שלאחר הבחירות" ואמר כי, "בהמשך להסכמות שלנו עם בני גנץ, ראשית נשביע ממשלה של העבודה גשר מרצ עם כחול לבן כאשר ישראל ביתנו והרשימה המשותפת יתמכו מבחוץ. אני אקח על עצמי את תפקיד המגשר, כמבוגר האחראי, ואפעל להרחבת הממשלה לאחר השבעתה".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הכחיש את דברי פרץ: "הנהגת מפלגת העבודה ז"ל כל כך מבוהלת ומפוחדת שהיא מוכנה לשקר ולהמציא כל דבר. ישראל ביתנו בוודאות תצביע נגד כל ממשלה, שהיא לא תהיה חלק ממנה. העלילה האחרונה של פרץ נועדה לפגוע בישראל ביתנו עקב הנטישה של מצביעי עבודה רבים לטובתנו. לנו בישראל ביתנו לא היו ולא יהיו שום סיכומים מוקדמים עם אף מפלגה, אלא אך ורק עם ציבור הבוחרים שלנו. לפי המידע שבידי כל המהלך הזה מתואם מתחילתו ועד סופו עם נתניהו, בתמורה לתמיכה בעמיר פרץ במירוץ לנשיאות".

בי'ישראל ביתנו' טענו עוד כי "נחשף הדיל בין נתניהו לעמיר לפרץ". לטענתם, "כפי שנודע לנו נתניהו ופרץ סיכמו ביניהם על מהלך משותף: תמיכה של נתניהו בעמיר פרץ במירוץ לנשיאות וסיוע של עמיר פרץ במאבק שמנהל נתניהו כנגד אביגדור ליברמן וישראל ביתנו. הערך המוסף של הדיל הנ״ל מבחינתו של נתניהו- חסימת יולי אדלשטיין בדרך לבית הנשיא".

"ההוכחה" שמביאים בישראל ביתנו לטענתם היא ש"ההודעה והמהלך של עמיר פרץ היו מתוכננים מההתחלה ועד הסוף עם נתניהו. מיד עם פרסום ההודעה של עמיר פרץ, תוך דקות ספורות היא הופיעה בדף הפייסבוק של נתניהו, ובמקביל הנחה ראש הממשלה את כל הדוברים מטעם הליכוד לדחוף את ההודעה של עמיר פרץ בכל הכוח ולכל מקום".

מהעבודה-גשר-מרצ הגיבו בתגובה כי, "בזמן שהתמיכה בעבודה גשר מרצ הולכת וגדלה, בישראל ביתנו צריכים להפנים שהם לא יכולים להקים ממשלה עם 6 מנדטים ולפסול את כל שאר המפלגות. מעניין שליברמן שאמר שאין לו בעיה להיות מחוץ לממשלה, נבהל מהאופציה המעשית ועכשיו הכסא חשוב לו יותר ממניעת מערכת בחירות רביעית".

עוד הוסיפו במפלגתו של פרץ כי, "אנחנו מציעים לו לחבור למחנה השינוי והתקוה כדי למנוע מנתניהו להיות ראש ממשלה. מצחיק שליברמן חושב שיכול להיות תיאום בין העבודה גשר מרצ לנתניהו. ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום לא יכול להיות שותף שלנו לשום מהלך".

נתניהו: "האמת נחשפה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר להגיב לדברים של פרץ ואמר כי, "האמת נחשפה – גנץ סגר ממשלה עם מרצ, בתמיכת הרשימה המשותפת וליברמן. ממשלה כזאת היא סכנה לביטחון ישראל. עוד שני מנדטים לליכוד ואנחנו מנצחים, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה".

פרץ הגיב לנתניהו: "ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום שגורר את ישראל למערכת בחירות רביעית הוא הסכנה האמיתית. נתניהו מסוגל לשעבד את כל האינטרסים הביטחוניים של ישראל – רק כדי להיחלץ מאימת הדין. אנחנו נקים ממשלה של שינוי ותקוה, של צדק חברתי ושלום, עם תקציב חברתי חדש שיתן מענה לכל המצוקות החברתיות בישראל. זה יקרה רק בלי נתניהו".

החשבון הרשמי של כחול לבן בטוויטר הגיב לנתניהו וכתב כי,"אתם לא תנצחו. גם אתה רואה את מה שאנחנו רואים בסקרים. אתם רחוקים שנות אור מ-61. לא מומנטום ולא נעליים. נלחם בשיטות המאפיה שאתה וחבריך מנסים להביא לישראל ממשטרים אפלים".

בליכוד לא נשארו חייבים וגם והגיבו לכחול לבן, גם כן בטוויטר: "אנחנו רואים בסקרים שבכל יום אתם מאבדים מנדט כי גם הבוחרים שלכם יודעים שיש יותר סיכוי שבני גנץ ישרוד ראיון אחד נורמלי מהסיכוי שהוא יקים ממשלה. הוא פשוט לא יכול, ואפילו היועצים הבכירים שלכם יודעים זאת". בליכוד הגדירו את דברי פרץ כ"רעידת אדמה".

בכחול לבן השיבו: "ביבי שוב התבלבלת. אתה מסוכן לביטחון ישראל. אתה הרווחת 16 מיליון שקל בפרשת המניות והצוללות, אתה מכרת את משרד הביטחון תמורת סידור פוליטי. אתה הפכת את קודש הקודשים של הקבינט הביטחוני לקרקס צ׳ופרים לשרים שמדקלמים את דף המסרים מבלפור. אתה מרעיל את המדינה, לך הביתה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שהורדת את השפם

כזה ניבזה.מביש העדה אך היתה שר הביטחוןהביטחון.מימשלה עים ערבים?

עמיר פרץ הפח שהרס את מפלגת העבודה מנסה בכוח טיפשותו לשרוד . עמיר האם כבר למדת אין מסתכלים במשקפת? יאהבל שלוחי מפגר . טיפש מרושע סתום

כל המנהיגים שנמשלים לחיות טרף. שמעון פרס- פרס ואזניה האסורים מהתורה.
גנץ – נץ. ציפור טורפת.
עמיר פרץ – פר או פרא.
בקיצר פרא אדם.
על ראש השפם בוער הכובע. נולד כוכב חדש להפריע את ממשלת יוון בהנהגת נתניהו.
צריך משיח ועכשיו. בעה"ית.

הערבים בונים כאן כל בית בארץ ,
רופאים בכל מחלקה,
עו"ד בכל משפט,
מוסכניקים זולים,
רוקחים בבתי מרקחת,
אחים ואחיות בבתי החולים ,
בקיצור אחראים על חצי מדינה – אז מה הבעיה שהיו גם שרים?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture