בנט אחרי המדגמים: "גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמש"

יו"ר ימינה התייחס לתוצאה המאכזבת של מפלגתו וטען כי הקפיד "שלא לירות בתוך הנגמש". עוד הכריז בנט: "ימינה נשארת מאוחדת - אנחנו נפעל כסיעה משותפת בכנסת הקרובה וכמו שהבטחנו אנחנו נעשה הכל כדי להיפתח למפלגה אחת גדולה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו״ר ימינה ושר הביטחון, נפתלי בנט, נאם הערב באירוע המפלגה ובירך על הניצחון של גוש הימין, בנט התייחס לתוצאה המאכזבת של מפלגתו וטען כי הקפיד "שלא לירות בתוך הנגמש: "ראש הממשלה נתניהו התקשר אליי דקות אחרי המדגם ובירכנו אחד את השני, ואני גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמש״.

יו"ר ימנה פתח את נאומו בברכת ״שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה". לאחר שבירך הכריז בנט: "מחנה הימין ניצח!", לדבריו: "אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל".

בנט שיבח את הרשימה שנבחרה: "זאת נבחרת של אנשים מצוינים. הנבחרת הכי טובה, הכי אנרגטית, הכי ערכית, הכי ישרה ונקייה שיש בפוליטיקה הישראלית ובימין האידאולוגי". לדבריו: "היום ברור לכולנו שזו הייתה החלטה נכונה. אני רוצה לומר בקול גדול: ימינה נשארת מאוחדת. אנשי הבית היהודי, אנשי האיחוד הלאומי, אנשי הימין החדש – אני אוהב אתכם. יש ימינה אחת גדולה".

"אנחנו נפעל כסיעה משותפת בכנסת הקרובה וכמו שהבטחנו אנחנו נעשה הכל כדי להיפתח למפלגה אחת גדולה. מחר נכנס ישיבת סיעה משותפת של כולנו יחד ונתחיל לעבוד בשביל עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילי צה״ל. כפו שהבטחנו, אנחנו נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה נתניהו להקמת הממשלה".

יו״ר ימינה הוסיף: ״אנחנו נמשיך ביחד כמו אגרוף ברזל כדי לשמור על הממשלה שתהיה נאמנה לעקרונותיה שלה. נמנע הקמת מדינה פלסטינית, נדאג להחלת ריבונות, נפעל לכלכלה חופשית עם רגישות חברתית, נחזק את הזהות היהודית ואת עולם התורה״.

כזכור, מדגמים דרמטיים הערב ברשתות התקשורת לאחר סגירת הקלפיות עם 60 מנדטים לגוש הימין-חרדים ועלייה משמעותית של הליכוד ל-36 מנדטים לפחות. כחול לבן עם 33 מנדטים ככל היותר. בשתיים מתוך שלושת המדגמים ישראל ביתנו יורדת ל-6 מנדטים בלבד. על פי שתיים מהמדגמים המפלגות החרדיות שומרות על כוחן עם 9 מנדטים לש"ס ו-8 מנדטים ליהדות התורה, בסקר נוסף יהדות התורה יורדת ל-7.

מדגם 'חדשות 12': הליכוד – 37, כחול לבן – 33, הרשימה המשותפת – 14, ישראל ביתנו – 6, ש"ס – 9, יהדות התורה – 7, ימינה – 7, העבודה-גשר-מרצ – 7, עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

מדגם 'כאן חדשות': הליכוד – 36, כחול לבן – 33, הרשימה המשותפת – 15, ש"ס – 9, יהדות התורה – 8, ימינה – 7, ישראל ביתנו – 6, העבודה–גשר–מרצ – 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

מדגם 'חדשות 13': ליכוד 37, כחול לבן 32, הרשימה המשותפת 14, ש"ס 9, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 8, העבודה גשר מרצ 6, ימינה 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איי בנט בנט קמח טחון טחנת דרך כבושה קיבלת יהיר שכמוך הרצחת וגם ירשת???? אלפי אנשים הצביעו לך בכלל לא בזכותך.. הרוב אפילו הצביעו לכם רק בגלל שנאת המן…

מזכיר לך וחמי ששכח שבסבב הראשון אתה והימינה שלך ל-א ע-ב-ר-ת-ם את אחוז החסימה וזרקתם 4 מנדטים לפח!!!!! ובמקום קצת ענווה השפלתהאת בן גביר אני בלי נדר יותר לעולם לא אבחר בך. בעזרת השם..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture