צילום Pixabay

הצצה טעימה לקצבייה וול דאן "האימפריה של בשרים" • סיור קולינרי

הצטרפנו אלינו לסיור קולינרי בקצבייה של מותג הבשר "וול דאן" שפוגש אותנו בצלחת - בבית, באולמות או במסעדות היוקרה. הסתובבנו בין הצלחות, טעמנו מכל הסוגים, וחזרו עם נתח של מחמאות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

כבר יותר מ – 20 שנה שמותג הבשר "וול דאן" פוגש אותנו בצלחת – בבית, באולמות או במסעדות היוקרה. למערכת "המומחים" הגיעה השמועה כי מהקצבייה הראשית של המותג ”וול דאן” – הממוקמת ברחוב המרפא 1בהר חוצבים שבירושלים – נהנים לא רק תושביה המקומיים של העיר ירושלים, אלא לקוחות מכל רחבי הארץ.
בתחושת רעב לראות מקרוב את הקצבייה המפורסמת, עלינו גם אנחנו לעיר הבירה, למשש, להריח, ולהשביע את עינינו הבשריות. ואם לעשות ספוילר… חזרנו עם נתח של מחמאות.

בשר עם נשמה

את "וול דאן" – קצביה ירושלמית וותיקה – מנהלים בחן ובטעם טוב, האחים שמעון ודודו אסרף, בעלי המקום, ומי שאחראיים להבאתו של מותג-העל הבשרי לקדמת הבמה הקולינרית בישראל. שנים של ניסיון ומקצועיות הפכו את ארוחות הגורמה היוקרתיות לנגישים בכל בית, באמצעות פרודוקטים משובחים.

אל הקצביה הגענו באמצע השבוע. יום רביעי סתמי וסגרירי. הדבר הראשון שתפס את תשומת ליבנו ועינינו כבר ממפתן הדלת הוא הניקיון המושלם עד כדי נצנוץ הוטרינות והברקת הרצפות. אווירה שמוסיפה ניחוח סטרילי לחווית הקניה.

ולא היינו שם לבד. בקצביה הסתובבו לקוחות שבדיוק היו באמצע ליהנות משירות אדיב ומקצועי. הקצבים מ‘תוצרת חוץ’, עולים מצרפת וארגנטינה – בירות הקולינריה העולמית – היו טרודים בהענקת שירות אישי, הכולל הסבר מפורט על אופן הבישול הנכון ולוח הזמנים הרצוי לאפייה. ”טיפה כורכום מלמעלה, פפריקה מהצדדים, נייר כסף מסביב, ו-15 דקות בתנור” – פרטו באדיבות ללקוחה מושבעת. לאחר החיתוך המדויק, נארזים הנתחים המוכנים לצלייה ובישול.

נסרין מנסור, לקוחה בת 27 מאבו גוש, מספרת: "מי שהמליצה לי על הקצביה הזו היתה חברה לספסל הלימודים באוניברסיטה. למרות שאני מגיעה עם רקע מהמטבח הערבי, רציתי תמיד להתפתח וללמוד על מתכונים ממקומות אחרים. זה בדיוק מה שאני מקבלת מהקצבים פה יחד עם הבשר הטרי והנקי והמחירים המעולים – מתכונים וטיפים שמוכיחים את עצמם בסופו של דבר בצלחת. אני בהחלט ממליצה בחום”, סיימה נסרין – לקוחה מרוצה אחת מיני רבים – את המלצתה העסיסית.

רמה של איכות

על הדרך המרתקת שבה נוסדה הקצביה, סיפר לנו שמעון אסרף, מבעלי המותג: "הכול התחיל ממזנון קטן בו נמכרו הקציצות של אמא. בתוך מספר חודשים, ולאור הביקוש הרב, פתחנו מסעדת פועלים גדולה יותר אך גם שם לא ארכו הימים והמקום לא הספיק להכיל את הלקוחות הרבים. בסופו של דבר פתחנו את מסעדת "אנטריקוט", כאשר הלקוחות הופכים אט אט למכורים של ממש לטעם המשובח. הדברים הגיעו עד כדי כך שהם היו מבקשים מאיתנו לקנות את הבשר הטרי להכנה עצמית בבית.

ואכן, בעקבות הבקשות והקושי לסרב ללקוחות הוותיקים והנאמנים, התחלנו למכור בשרים במשקל. אבל ה“אסימון” נפל רק אחר כך – יש ביקוש גדול מאוד לקצביה שתעניק מענה לכלל הלקוחות. וכמו כל דבר טוב, מכאן התחילו הדברים להתגלגל הלאה".

וכששמעון אומר ”הלאה”, הוא מתכוון לאימפריית בשרים חובקת רשתות, קצביות ומסעדה שהיא ברמה אחת מעל כולם. מעל קצבית "וול דאן" ממוקמת המסעדה היוקרתית של האחים אסרף. המסעדה – הקיימת מזה 15 שנה – משקיפה על נופי ירושלים ומשלבת בין השפע והמסורת הקולינרית ובין היוקרה והאיכות שהפכו לסימן ההיכר של "אנטריקוט".

הבילוי במתחם המפואר של המסעדה מאפשר למבקרים להתנתק מהמולת השגרה ולשקוע בבילוי שעושה טוב לנשמה. והבשרים? – מגיעים היישר מהקצבייה המשפחתית שבקומה למטה.

מקורה של האיכות הידועה והמפורסמת של הקצביה המציעה בשר טרי ומשובח, הוא מעגלים ובקר הגדלים במרעה צאן ישראלי חופשי שברמת הגולן. ”את הדגש אנחנו שמים על כך שהחיות יסתובבו בחלל חופשי, מה שגורם לתוצרת בשר איכותית יותר”. מסביר שמעון, ומוסיף שורה על הכשרות, ”הבשרים נשחטים כהלכה תחת פיקוח מחמיר ומהודר בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ולא עוברים תהליך של הקפאה – אפילו לא חלקי”.

סניפים של הצלחה

במשך הזמן, וככל שגדל הביקוש לבשר האיכותי שמציע ”וול דאן”, החלו האחים אסרף לשווק לרשתות המזון ולקצביות מעל 80 מוצרים, הכוללים המבורגרים, קבבים, שניצלים, פסטלים, קובה, ורטבים שונים. המוצרים הנלווים הם חלק בלתי נפרד ממותג העל ”וול דאן”.

למרות שהם נמצאים בעסקי הבשר כבר למעלה מ 20 שנה, עבור האחים אסרף זו רק ההתחלה. סניף נוסף של קצביית ”וול דאן” ניתן למצוא ברחוב האחוזה 94, ברעננה, ובקרוב מאוד ייפתחו שני סניפים נוספים, בשכונת רוממה בירושלים – במיקום קרוב לכניסה לעיר ושכונות הצפון, ובבני ברק. אם לסכם, היתה לנו חוויה משגעת. ואחרי שראינו מקרוב את הפעילות הענפה והטעימה, לא נותר לנו אלא להוריד בפני האחים אסרף את כובע השף ולהגיד, Well .

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שאין תמונות של החנות

הייתי במסעדה, נפרדתי מ300 ש"ח, והשארתי צלחת מלאה בגומיות ובשר נא לא מבושל, לא מומלץ בכלל, אלא אם כן אתם אוהבים בשר נא לא מבושל שמיצי הבשר נוטפים על הצלחת ויש לכם שיניים של חיות טורפות, סורי, לא אחזור לשם עוד פעם,

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture