Avshalom Sassoni/Flash90

משרד הביטחון יקים 3 מתקני בידוד משותפים לחולים כתחלופה לבידוד ביתי

השר בנט הנחה את מערכת הביטחון להיערך באופן מיידי לאתר, לצייד ולהכין 3 מתקנים שייפתחו ברחבי הארץ, על מנת לקלוט את החולים כבר בימים הקרובים. מטרת המתקנים תהיה לרכז את החולים הקלים ולמנוע סכנת הדבקה לבני המשפחה

בתום התייעצות עם משרד הבריאות והמטה לביטחון לאומי, החליט היום (שישי) שר הביטחון, נפתלי בנט, להקים 3 מתקני בידוד משותפים לנושאי נגיף הקורונה בישראל, כתחלופה לבידוד ביתי. השר בנט הנחה את מערכת הביטחון להיערך באופן מיידי לאתר, לצייד ולהכין 3 מתקנים שייפתחו ברחבי הארץ (צפון, דרום ומרכז), על מנת לקלוט את החולים כבר בימים הקרובים.

במשרד הביטחון מסבירים כי מטרת המתקנים תהיה לרכז את החולים הקלים אשר נושאים את הנגיף בישראל על מנת לאפשר בידוד אפקטיבי, למנוע סכנת הדבקה לבני המשפחה, להקל על המבודדים במישור החברתי ולהעניק מענה רפואי מיידי לחולים במקרה של החמרה.

לדברי השר בנט, "כרגע בישראל יש קצת פחות מ-130 נשאים ידועים, הבעיה היא שאנחנו לא יודעים כמה יש שהם לא ידועים. יכול להיות עוד מאה כאלה, 500 או אלף. הנגיף מכפיל את כמות הנדבקים כל ארבעה, חמישה ימים. אנחנו נערכים לשלב הבא, ומקווים שלא יקרה, אבל בסבירות לא מבוטלת יכול לקרות שזו הדבקה רחבה".

עוד הוסיף כי "אין סיבה שיסתמו את בית החולים, הבידוד בבתי חולים הוא יקר ולא יעיל". הוא הכריז כי אשפוז ביתי אינו יעיל וגורם להדבקה של המשפחה. "בידוד ביתי יעיל דורש לשהות בבית חמישה שבועות ולא שבועיים בלבד", אמר. הוא הוסיף כי הניסיון הדרום קוריאני מלמד זאת. בנט המשיך ומנה את החסרונות הכרוכים בבידוד בביתי: "ישנן בעיות לוגיסטיות, אנשים תקועים בבית וצריך ניטור רפואי שלהם. מה שידרוש מאנשי רפואה להגיע אליהם לבדיקות – וזה לא רציני".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

להפריד עשרות משפחות למשך שבועיים נשים ילדים תינוקות זקנים וזקנות. לא נשמע הגיוני.

ה' תשמור עלינו מהמגיפה הזו!!!????

זה אוהל!! מה הוא עושה צחוק?? זה בטח עף ברוח…?️

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו