צילום: פלאש 90

היממה הקטלנית ביותר באיטליה; שני חברי קונגרס בארה"ב נדבקו בקורונה

באיטליה דיווחו אמש על 475 מקרי מוות במדינה ומספר הנדבקים עלה ב-4,207. ברוסיה דווח כי המספר של חולי הקורונה במדינה עלה ביממה האחרונה ל-147. באיראן דיווחו ביממה האחרונה על 147 מקרי מוות ובספרד מניין המתים עלה ל-558

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אישר הלילה סופית את חבילת הסיוע בהיקף מיליארדי דולרים שאושרה קודם לכן בקונגרס להתמודדות עם נזקי משבר הקורונה. החבילה כוללת בדיקות קורונה חינמיות וחופשת מחלה בתשלום. הקונגרס והבית הלבן דנים בהרחבת החבילה ליותר מטריליון דולר. עד כה נדבקו בארצות הברית 9,365 בני אדם בקורונה, ו-153 מתו מהמחלה.

בתוך כך דווח הלילה כי שני נציגים בבית הנבחרים של ארצות הברית נדבקו בנגיף הקורונה. חבר הקונגרס מהמפלגה הרפובליקנית מריו דיאס-בלארט, המייצג את מדינת פלורידה, אובחן לאחר ששהה בבידוד בוושינגטון מאז יום שישי האחרון. גם בן מקאדמס, חבר קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית המייצג את מדינת יוטה, סיפר כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. הוא סיפר כי פיתח תסמינים דמויי צינון במהלך השבת האחרונה לאחר שחזר מוושינגטון הבירה, וכי מאז הכניס את עצמו לבידוד. שני חברי הקונגרס שנדבקו השתתפו ביום שישי בדיון על חבילת הסיוע האמריקנית לכלכלה. חברי קונגרס נוספים מצויים בבידוד ביתי, אך מצבם הרפואי לא פורסם.

בתוך כך, המטה למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה ברוסיה דיווח לסוכנויות הידיעות כי המספר הרשמי והכולל של חולי הקורונה במדינה עלה ביממה האחרונה ל-147. בדיווח הקודם נטען כי 114 בני אדם חלו ברוסיה בעקבות התפשטות הנגיף. החולים התפרסו ב-15 חבלים ברחבי המדינה. מתוך 33 המקרים החדשים, 31 נמצאים במוסקבה, אחד המחוז טומסק ועוד אחד במחוז נובוסיבירסק.

עוד מסר מטה המאבק כי מתוך 147 החולים, 144 הם אזרחי רוסיה, שניים אזרחים סיניים ואחד אזרח איטלקי. עד כה החלימו שני אזרחי רוסיה ושלושת האזרחים הזרים.
לפי נתוני החקירה האפידמיולוגית נקבע כי החולים החדשים ביקרו בשבועיים האחרונים במדינות בהן התפרץ הנגיף.

רוסיה סגרה את גבולותיה עד ה-1 במאי לכניסות של אזרחים זרים ומוסדות רבים ברחבי המדינה נסגרו בהתאם להנחיות הממשל עד לאמצע חודש אפריל. ראש הממשלה מיכאיל מישוסטין מקדם הצעת חוק שתקפיא את כול פשיטות הרגל ברוסיה. החוק החדש אמור להקל על על הסדר חובות לאזרחים שמצויים במצוקה כלכלית בגלל השלכות הקורונה.

באיטליה דיווחו אמש על היממה הקטלנית ביותר מאז פרוץ מגפת הקורונה במדינה, כש-475 מקרי מוות נרשמו ברחבי המדינה. מספר הנדבקים עלה ב-4,207, הנתון היומי הגבוה ביותר שראתה המדינה. ובכך עלה מספר המתים הכללי מאז פרוץ המגפה באיטליה ל-2,978. 4,025 בני אדם החלימו מהמחלה וסך הנדבקים עומד על 35,711.

העיתון האיטלקי "לה סטמפה" דיווח כי ראש ממשלת איטליה, ג'וזפה קונטה, אמר שהממשלה תשקול להאריך את הסגר האזרחי הכללי במדינה עד אחרי חודש אפריל, דבר שיעלה למשק המקומי מאות מיליוני יורו.

באיראן, אחד ממוקדי הנגיף, דיווחו ביממה האחרונה על 147 מקרי מוות – המספר הגבוה ביותר של מתים במדינה ביממה אחת מהנגיף. מספר המתים במדינה עבר את רף האלף והוא עומד על 1,135, ומספר החולים עומד על 17,361.

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון אמר כי "אנחנו מתקדמים לעבר מצב בו נבצע 25 אלף בדיקות קורונה ביום". עוד הצהיר ג'ונסון כי בקרוב ינקטו צעדים לגבי סגירה של בתי ספר ברחבי הממלכה, בניסיון למנוע את התפשטות הנגיף.

הרשויות בספרד הודיעו היום על עלייה משמעותית במספר הנדבקים שעומד על 13,716, בעוד מניין המתים עומד על 558.

באיחוד האירופי אמרו כי על מנת למנוע את התפשטות הווירוס "יוגבלו באופן מתואם הנסיעות, למטרות לא חיוניות, לתוך מדינות האיחוד לתקופה של חודש".

באוקראינה דיווחו על חבר פרלמנט שנדבק בנגיף, ובברזיל הודיעו על כך שהיועץ לביטחון לאומי נמצא אף הוא חיובי לקורונה. בבנגלדש ובמולדובה דווחו על מקרי מוות ראשונים מהמחלה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתים באיטליה על שום מה? על שום שהרומאים השתתפו בחורבן בתי המקדשים. והספרדים מתים על שום מה? על שום שגרשו יהודים והכריחו יהודים להתנצר בזמנו כאשר היה גירוש ספרד. יש דין ויש דיין. כי אין עוד מלבדו.

צודק.

והסינים על שום מה??

והאיראנים על שום מה על שום שהצרו לנו וממשיכים להצר ולאיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture