Yossi Zamir/Flash90

קורבן שלישי לקורונה: גבר בן 87 עם מחלות רקע נפטר בהדסה עין כרם

קשיש בן 87 עם מחלות רקע נפטר מנגיף הקורונה לאחר שסבל ממצוקה נשימתית. מדובר בקשיש שהתגורר בבית האבות נופים בעיר, שסבל מסוכרת, דמנציה ואף עבר אירוע מוחי. הוא הובא לבית החולים כשכבר אובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

קשיש בן 87 עם מחלות רקע נפטר מנגיף הקורונה לאחר שסבל ממצוקה נשימתית – כך נמסר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. עוד נמסר מדובר בקשיש שהתגורר בבית האבות נופים בעיר, שסבל מסוכרת, דמנציה ואף עבר אירוע מוחי. הוא הובא לבית החולים בתחילת השבוע, כשכבר אובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב. בית החולים אמר כי מצבו הידרדר במהירות.

בהודעת בית החולים נכתב כי "המטופל הובא להדסה מבית אבות בו התגורר בתחילת השבוע, כשהוא כבר מאובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב מזה זמן. לצערינו, מצבו כאמור התדרדר במהירות, וצוות בית החולים עדכן את משפחתו כל העת. צוותי הדסה עשו כל שביכולתם על מנת להקל על סבלו, ומוסרים תנחומיהם הכנים למשפחה".

מוקדם יותר פורסם כי מלכה קבע, תושבת בת ים בת 67, היא האישה שנפטרה היום מסיבוכי הנגיף קורונה בבית החולים וולפסון בחולון. גם בעלה ובני משפחה נוספים נושאים את הנגיף ובשל כך הם שוהים באשפוז ביתי. קבע הייתה חולה מספר 445 ברישומי משרד הבריאות. בחקירה האפידמיולוגית על אודות המסלול שעשתה קבע לפני אשפוזה צוין כי היא נדבקה מחולה מאומת.

כזכור, אריה אבן, ניצול שואה בן 88 מירושלים, היה הראשון שנפטר מסיבוכי ההידבקות בנגיף בישראל. הוא פונה ממתחם הדיור המוגן "מגדל נופים" בבירה לבית החולים שערי צדק – וביום שישי שעבר נקבע מותו. הנגיף בבית האבות התפרץ לאחר שהעובדת הסוציאלית נדבקה מתייר צרפתי. עם ההודעה על פטירתו, הבהירו בבית החולים כי אבן סבל ממחלות רקע רבות ומשמעותיות.

בתוך כך, מבית החולים שערי צדק נמסר היום כי הפג בן החודשיים המאושפז במקום נמצא שלילי לנגיף הקורונה. עוד נמסר כי נערכו לו שלוש בדיקות לגילוי הווירוס, וכולן חזרו שליליות. כמו כן, כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו ותוצאותיהם חזרו תקינות. על פי הודעת בית החולים, בן החודשיים מאושפז במצב קשה בשל סיבוכי פגות מוקדמת.

בהודעת בית החולים נכתב כי "הפג בן החודשיים המאושפז בשערי צדק במצב קשה בשל סיבוכי פגות מוקדמת קשים- לא חולה בנגיף הקורונה. 3 בדיקות חדשות שנעשו לפג: 2 בדיקות במעבדת הקורונה של שערי צדק שחזרו שליליות ובדיקה נוספת במעבדה המרכזית בתל השומר שגם היא חזרה עם תוצאה שלילית".

"כמו כן, כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו והתוצאות חזרו תקינות. בפגיית שערי צדק מקפידים הקפדה ייתרה על הנחיות משרד הבריאות באשר לטיפול בפגים ומיגון ונע שו כל הצעדים עוד לפני המקרה כדי להגן על הפגים. כעת מתבצעת עבודה מול משרד הבריאות באשר לשחרור הצוותים שהונחו להיכנס לבידוד", לשון הודעת בית החולים.

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי נכון לשעה 8:00 עומד מניין החולים מקורונה בישראל על 1,656, עליה של 214 מאז העדכון אמש בשעה 21:00, וסך הכל 449 מקרים מאומתים חדשים ביממה האחרונה. על פי משרד הבריאות, 31 מהחולים מאושפזים במצב קשה, 47 במצב בינוני והיתר קל. עוד עודכן כי מניין המחלימים עומד עד כה על 49. ביממה האחרונה ערכו במד"א 3743 בדיקות קורונה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture