צילום: תומר נויברג / Flash90

יש עתיד VS חוסן לישראל: "גנץ לקח החלטה מנהיגותית קשה"; "קרס ברגע האמת"

אחרי הפיצול של כחול לבן: ח"כ רם שפע מחוסן לישראל: "ההחלטה לחבור לנתניהו היתה קשה לכל אחד מאיתנו, אך ללכת לבחירות רביעיות זה בלתי אפשרי". ח"כ עפר שלח מיש עתיד: "ברגע האמת גנץ קרס - הוא לא נכנס לממשלת אחדות אלא לממשלה של נתניהו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לקראת ממשלת אחדות: אחרי הפיצול של כחול לבן. ח"כ איתן גינזבורג מחוסן לישראל אומר הבוקר (ראשון) ב'גלי צה"ל' כי, "ממשלת מיעוט הייתה על השולחן, ברגע שהיא ירדה מהשולחן זה היה או ממשלת אחדות או בחירות". מנגד, ח"כ אורית פרקש הכהן גם היא מחוסן לישראל, אמרה: "לא יכולנו להקים ממשלה עם הרשימה המשותפת, הברירות היו ממשלה עם נתניהו או בחירות רביעיות. כל מי שחושב שהייתה ברירה אחרת – משקר לציבור".

בראיון ל'רשת ב" התייחס ח"כ רם שפע מחוסן לישראל להחלטה של גנץ ואמר כי, "ההחלטה לחבור לנתניהו היתה קשה לכל אחד מאיתנו, אך ללכת לבחירות רביעיות זה בלתי אפשרי. גנץ לקח החלטה מנהיגותית קשה, אף אחד לא רצה שכחול לבן תתפרק. יש מאות אלפי מובטלים, אני לא רואה איך הגיוני שנאמר לאנשים שצריך עכשיו עוד בחירות".

ח"כ חילי טרופר אמר בראיון ל'גלי צה"ל' כי, "בממשלת החירום הלאומית תהיה רוטציה, אבל בניגוד לנאמר – הלכת דרעי/פנחסי לא תשונה". טרופר הוסיף כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יכהן כשר אחרי שיסתיים תקופת כהונתו ברוטציה אלא הם יחוקקו חוק שיאפשר לו לכהן כמשנה לראש הממשלה. בנוסף אמר כי להערכתו ח"כ בני גנץ יכהן כשר הביטחון ולא כפי שפורסם שח"כ גבי אשכנזי יקח את התפקיד.

מיש עתיד ותל"ם נמסר בתגובה לדברי טרופר: "מי שנכנס לממשלת הנאשם נתניהו בכסות הקורונה נותן יד להקמת ממשלת מגה-שחיתות שתעלה מאות מיליונים למדינת ישראל".

מנגד גם ביש עתיד תקפו הבוקר את גנץ. ח"כ עפר שלח אמר הבוקר ב'רשת ב" כי, "ברגע האמת גנץ קרס. הוא ואשכנזי לא נכנסו מתחת לאלונקה, ושניהם קיבלו תפקידים שלא קשורים לקורונה. גנץ יכול היה להיות בעמדת מיקוח אחרת, עכשיו הוא ויתר על הכל. הוא לא נכנס לממשלת אחדות אלא לממשלה של נתניהו".

ח"כ קארין אלרר אמרה מוקדם יותר בראיון ל'גלי צה"ל' כי, "תמיכת גנץ בכהונת נתניהו כממלא מקום רה"מ עם כתב אישום – צעד בלתי נתפס. גם בציניות של הפוליטיקה זו כניעה". אלרר הוסיפה: "גנץ נכנע לתכתיב של נתניהו. הוא כשל בהבנת הדברים – ויבין את טעותו בקרוב".

בראיון לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד ב'רשת ב" אמרה ח"כ אורנה ברביבאי: "אני משוכנעת שגנץ חושב שזה מה שטוב לעם ישראל. בעיניי הוא טועה. גנץ היה צריך לשחק את המשחק הפוליטי עד הקצה – וזה לא נעשה. חשבתי שבממשלת חירום אנחנו צריכים לשבת מבחוץ, ולתמוך בהחלטות שקשורות לקורונה". עוד הוסיפה: "גנץ הלך רחוק מדי בעבור מעט מדי. אם העניין היה ללכת לפיברוק של ממשלת אחדות, אני חושבת שהוא עשה טעות".

ח"כ יאיר גולן מהעבודה – מר"צ אמר ב'רשת ב" כי, "גנץ ויתר, הכל היה יכול להיראות אחרת. יש פה הפרת הבטחה לבוחר. מי שרוצה לטפל במחנה שלנו צריך לעשות עבודה מן היסוד ולא להיכנס לממשלה לתפקיד שר זוטר כזה או אחר".

בתוך כך העיתונאי זאב קם דיווח הבוקר ב'כאן חדשות' ש"בכחול לבן לא מעוניינים בתיק החוץ ומוכנים לוותר עליו, בגלל שגבי אשכנזי לא מעוניין בתפקיד. בתמורה לכך הם מבקשים את תיק הבריאות, המשרד לביטחון הפנים או ויתור של הליכוד בסוגיית יו"ר הכנסת. גנץ עצמו אינו מתנגד למינוי אדלשטיין ליו"ר הכנסת, אבל ח"כים בסיעה לוחצים עליו בעניין".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יראו הקנאים ויצאו עיניהם

הקטע עם אדלשטיין גובל בפסיכוזה. פתאום מצאו אויב חדש, אם שמנו את פסילת נתניהו בצד נפסול מישהו חדש. גנץ, הגיע הזמן להשתחרר מהפסילות, מה אתה רוצה עכשיו מאדלשטיין??

השנאה מעבירה אותם על דעתם.
תמשיחו לנבוח יחד עם החברים שלכם המחבלים מהרשימה …שמעולם לא ישבו על ספסל הנאשמים.

גנץ לקח אחריות !
וכל מי שאומר אחרת מפרשן לא נכון את האיש!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture