צילום: לע"מ

בנט ל'JDN': "שוקלים להטיל סגר על אזורים עם תחלואה גבוהה" • צפו

שר הביטחון במענה ל'חדשות JDN': "היקפי ההידבקות במגזר החרדי והערבי גבוהים מאוד". בביקורת חריפה על הממשלה: "צריך להעביר את ניהול המערכה לידי מערכת הביטחון וצה"ל, משרד הבריאות לא מסוגל להקים מערך לוגיסטי כמו הצבא"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'


צפו: בנט עונה לשאלת 'חדשות JDN'

שר הביטחון נפתלי בנט אומר במענה לשאלת 'חדשות JDN' כי הממשלה שוקלת להטיל סגר על אזורים עם תחלואה גבוהה, כגון בני ברק: "הממשלה בהחלט שוקלת, ואני יעשה ככל שביכולתי לעבור מסגר כללי של כל מדינת ישראל, לסגרים ממוקדים איפה שיש התפרצות. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים מיד לבצע את החלטת הממשלה להקים מערך בדיקות".

במסיבת עיתונאים היומית בו עדכן את הציבור על מהלכי הממשלה במאבק נגד נגיף הקורונה אמר כי "יש פה שלוש מדינות קורונה: ממדינת הציבור החרדי, מדינת קורונה של הציבור הערבי ומדינת קורונה של שאר הציבור זו האמת. למיטב הנתונים שבידי, היקפי ההידבקות במגזר החרדי והערבי גבוהים מאוד. אני מתנגד להחמרה בהסגר. אני רואה במגזר הכללי התנהגות רצינית – יש בעיה אצל החרדים והערבים. חייבים לבצע מייד פעולות ממוקדות כולל בקיום הסגר ממוקד לפי מוקדי התפרצות הנגיף".

בנט תקף חזיתית את מערכת הבריאות ואף ביקר את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו: "צריך להעביר את ניהול המערכה לידי מערכת הביטחון וצה"ל. משרד הבריאות לא מסוגל להקים מערך לוגיסטי כמו הצבא – אנחנו ביצועיסטים, אנחנו בולדוזרים", אמר בהצהרתו למצלמות. לדבריו, "צה"ל ומערכת הביטחון הם הגופים הכשירים ביותר לנהל מערכות בחירום".

"יש באג בתהליך קבלת ההחלטות. כל מקבלי ההחלטות הם אנשי המגזר הציבורי ולא מבינים מה זה להיות במגזר הפרטי. הם לא מבינים מה זה לנהל עסק", הוא הוסיף לתקוף. עוד עדכן כי "רה"מ קיבל החלטה לשנות את תהליך החוזרים מחו"ל – הם יחזרו לבידוד בית של שבועיים. מתנגד להחמרת הכללים על עסקים, לא צריך להרוס את כבשת הרש שעוד נותרה לכלכלה הישראלית".

בדבריו חשף כי, "פיתחנו ביחידה 8200 מערכת שתגיד לכל אזרח אם הוא מידבק. אני קורא לממשלה לאשר את המערכת כדי לבקר ולשלוט על קצב ההידבקות. אם נראה מוקד בבי"ס או בשכונה – נסגור אותם. לא מעניינת אותי פוליטיקה – אני רוצה להסיר את הפטיש מעל האזרחים".

בתוך כך, דובר צה"ל עדכן כי היום גויסו יותר מ-200 משרתי מילואים מהיחידה הצבאית לסיוע בבתי החולים של פיקוד העורף. משרתי המילואים גויסו על מנת להעניק סיוע לוגיסטי ומנהלתי במשימות שונות בעשרה בתי חולים: פינוי מחלקות והתאמתן לצרכים משתנים, הקמת מחלקות חדשות, שינוע מכשור וציוד רפואי ועוד. בתי החולים בהם יתבצע הסיוע הם שיבא, קפלן, אסף הרופא, רמב״ם, סורוקה, ברזילי, שערי צדק, זיו, הדסה הר צופים והדסה עין כרם.

צפו: מסיבת העיתונאים המלאה של בנט. צילום: לע"מ

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תפסיקו להכליל ולכתוב המגזר החרדי,אנחנו חרדים ולא גרים ברכוזים החרדיים יש אצלנו למעלה מ600 משפחות,אנחנו נשמעים כולנו להוראות משרד הבריאות ,סליחה שאני מעירה כבעלת תשובה וחשוב לציין זאת כדי להבין שאינני תומכת באף צד ,אם לא שמו לב שבתל אביב העיר החילונית יש למעלה מ220 נדבקים ,למה אותם לא מכללים עם כלללל הציבור החילוני ????

רעיון מענין לסגור את כל החרדים עם עצמם, שידביקו אחד את השני, ככה מרויחים פעמיים, גם לא רואים את החרדים, וגם עושים 'דילול אוכלוסיה' ….

פטפטן שיגעתה לי תשכל
לא חידשתה כלום

לגבי ההתייחסות לבני ברק .אתם מתייחסים לבני ברק כאילו כולה לא נשמעת להוראות ומזלזלת,וזה לא נכון יש אזורים ויש אזורים כמו בכלל הארץ .מאוד מפריע לשמוע כי אפשר לראותאזורים לא קטנים בבני ברק של תושבים נפלאים שמצייתים להוראות יוצאים עם כפפות ומסכות עומדים במרחק של 2 מטר ויותר מחוץ לקניות ופארמים, אז דיי להכללות לא כולם מכירים את בני ברק וחבל.

בני ברק צפופה ומאוכלסת במשפחות ברוכות ילדים. שם היה צריך להיות משנה זהירות. למה צריכים לחכות לתחלואה גבוהה כדי להשמע להוראות פשוטות?
ומס הנדבקים בבני ברק הוא מספר אחד בארץ לפי מס הנפשות בעיר. חילול השם ממש!

לבנט
חרדים כמו לשור סדין אדום
מי יתן לי ת'ח ואנשכנו כחמור במקום זה שלח שוטרים וישברו עצמותיהם של מפיצי המחלה הם מחבלים רוצחים. אל תשמיץכלל הציבור שהוא הלכתי וממושמע.צא וראה תשכיל ולא תסית

שייגעץ, אתה צודק שאצל החרדים יש בעיה, בעיית הצפיפות, אולי תנסה לפתור קצת את הבעיה ולדאוג להקצאת עוד כמה עשרות אלפי יח"ד לציבור החרדי?!
אתה מתיימר להנהיג ציבור דתי, תתבייש לך.

עם נתונים א"א להתווכח

מענין אם שמו לב שבנט חיכה את ביבי לאורך כל הדרך

שמתם לב שכל מה שהחכם הגדול הזה אומר ומייעץ בעניין הקורונה כל ילד חרדי בכיתה ד' יכול לומר, מקווה שבביטחון לא מקשיבים לפיטפוטים של ההידיוט, ועוד הוא נחשב אחד המוצלחים שלהם…

כהמשך ישיר להתנהלות המגעילה המופרעת וההיפר אקטיבית לאורך כל השנה האחרונה, גם בתקשורת, גם בפוליטיקה קטנה ואינטרסנטית מתוך הממשלה, וגם בכל הקשור למגזר הדתי שאתה מגידולי הפירות הבאושים שיצאו משיטת החינוך הקלוקלת שהתנפצה בפניו, ובעיקר בשנאה למגזר החרדי – זוהי התוצאה – 'לסגור את החרדים בגיטאות, הפיתרון הסופי…' בהכללה מגעילה ומנותקת של קרוב למליון איש שמעל 90% מהם מקיימים את ההנחיות ולו בגלל ערכי הברזל שהם חיים איתם של 'ונשמרתם…' ועשית ככל אשר יורוך' וכדומה, אבל הכל כשיר בשביל יצירת תדמית ה'ביטחוניסט' וה'ילד האחראי'.
ברוך ה' – שיהיה בהנאה בבידוד ובסגר שלכם באופוזיציה ביחד עם ליברמן ולפיד!!!…?
בשם משאלת האחדות בעם אנו מברכים על איחוד המשפחה ואחוות האחים שלכם מחדש……
ואם מישהו חולק שיעלה זאת…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture