צילום: פלאש 90

בעקבות דיון עם חולה קורונה: הרמטכ"ל ובכירים בצה"ל ייכנסו לבידוד ל-4 ימים

כוכבי קיים דיון עם מפקדי היקל״ר של פיקוד העורף לפני עשרה ימים, היום התברר כי אחד המפקדים במילואים אומת כחולה קורונה. הרמטכ״ל נכנס לבידוד במשרדו, מרגיש טוב ויעבור בדיקות קורונה. גם מפקד פיקוד העורף אלוף וראש אגף המבצעים יכנסו לבידוד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

הרמטכ"ל ושתי אלופים בכירים בבידוד לארבע ימים: הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי קיים דיון עם מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף, לפני עשרה ימים. היום התברר כי אחד המפקדים במילואים שהשתתף בדיון אומת כחולה קורונה – כך נמסר מדובר צה"ל.

לאור זאת, על פי הנחיות משרד הבריאות ייכנס הרמטכ״ל לבידוד במשרדו עד סוף השבוע ומשם ימשיך לקיים לוח זמנים רגיל. מדובר צה"ל נמסר כי, "הרמטכ״ל חש בטוב, ללא תסמינים, והוא ייבדק בדקות הקרובות". בדיון זה השתתפו גם מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי וראש אגף המבצעים אהרון חליוה ועל כן ייכנסו לבידוד גם כן עד סוף השבוע.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בני משפחתו וצוותו הקרוב נמצאו שליליים לנגיף הקורונה. נתניהו עבר את הבדיקה אתמול לאחר שיועצת ראש הממשלה למגזר החרדי ולכנסת, רבקה פאלוך, נדבקה בנגיף. בלשכת נתניהו ציינו כי הוא יישאר בבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות, וגורמים בסביבתו מעריכים שהדבר ייקח עוד כמה ימים עד שתתקבל תוצאה של בדיקת קורונה נוספת.

לפני כשבועיים עברו נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר בדיקות לאבחון נגיף הקורונה, שיצאו כולן תקינות. "על-פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, נעשות בדיקות קורונה שגרתיות לסביבתו הקרובה של ראש הממשלה וכן לראש הממשלה. לאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים", נמסר אז.

כזכור, יועצת הכנסת והחרדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, רבקה פאלוך, נמצאה הלילה (שני) חיובית לנגיף הקורונה. פאלוך נבדקה אתמול לאחר שבעלה, שמחה פאלוך, אובחן ביום חמישי כחולה קורונה, וכעת היא נמצאת בבידוד. על פי גורמים בלשכת ראש הממשלה, לפני ימים ספורים פאלוך שהתה בקרבת שרים בלשכה, באותו היום שבו נמצא בעלה כחיובי לנגיף.

ב'חדשות 12' דווח כי ההערכה היא שתיערך חקירה אפידמיולוגית נרחבת, על מנת לאתר איפה שהתה פאלוך ועם מי באה במגע. עוד נודע כי במהלך שהותה בכנסת, ביום חמישי האחרון, בשעה שהדרמה הפוליטית הייתה בשיאה, פגשה פאלוך מספר לא קטן של שרים וחברי כנסת.

דובר הכנסת מסר הערב כי "לאחר בדיקת סרטוני האבטחה של הכנסת ע״י גורמי המקצוע של משרד הבריאות עולה כי על פניו אף אחד מהאנשים ששהו באותם ימים רלוונטיים בכנסת (23/3, 26/3) לא נצרך להיכנס לבידוד. מהסרטונים עולה כי לאורך כל היום לא קיימה הגב פאלוך שום מגע קרוב עם אף חבר כנסת ואיש מבאי הבית".

"בכנסת מבהירים עם זאת כי במתחם לשכת רהמ ובמזנון החכים אין מצלמות ועל כן המשך התחקיר של משרד הבריאות יקח זאת בחשבון בבדיקתו. בכנסת מדגישים כי כלל המקומות בהם שהתה עוזרת רהמ עברו היום חיטוי ובכלל זה גם לשכת רהמ בכנסת".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture