צילום: שוקי לרר

כ"ק האדמו"ר מתוא"י: "אסור לעבור על ההוראות ואין להתחכם" • האזינו

כ''ק האדמו''ר מתולדות אברהם יצחק בדברי חיזוק ואזהרה לאור המצב: "אומרים שאסור להתפלל בציבור בגלל סכנה - אז אסור לעבור על הוראה זו ולא לחשוב להחמיר על עצמו. יש להישאר בבית לבד בפרט כשיש שעת סכנה גם לגבי התפילות וגם לעניין המקווה"

כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א בדברי חיזוק ואזהרה מיוחדים לאור המצב השורר בארץ ישראל ואומר כי "ל"ע היום המצב שאף אחד לא יודע מה יהיה בעוד שעה ואף אחד לא יודע מה יביא היום המחר. כל הקהל חי בפחד נורא – יש להישמר בזמן זה – יש להשתדל ללמוד יותר תורה".

"אומרים שאסור להתפלל בציבור בגלל סכנה – אז אסור לעבור על הוראה זו ואין להתחכם ע"כ ולא לחשוב להחמיר על עצמו. יש לשמוע לדעת תורה בעולם וחייבים לעשות כדעת תורה ולא להחליט לבד – ואם יש שעת סכנה אין ברירה ויש לקבל דעת תורה יש להישאר בבית לבד בפרט כשיש שעת סכנה גם לגבי התפילות וגם לעניין המקווה".

עוד הוסיף מרן האדמו"ר כי, "בפרט כשיש שעת חשש לסכנה, יש לקיים דעת תורה וההוראות ע"כ. יש לשבת בבית לבד וכשיושבים בבית לבד, יש יותר זמן שהשם ישמור ויציל יש להיזהר לא להסתכל בכלים הטמאים כי זה מביא ל"ע חרון אף גדול. יש להשתדל ולהשפיע לעשות פעולות טובות, להכניס לילדים יראת שמים ולהכניס בהם לימוד התורה לנצל כל רגע לכך. זה יהיה רווח גדול".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו