Yonatan Sindel/Flash90

"ההחלטה התקבלה – סגר על אלעד, ביתר, מודיעין עילית ושכונות בי-ם"

דיווחים: ערים נוספות אשר צפויות להיכנס לסגר הם אלעד, מגדל העמק, בית"ר עילית, אשקלון, טבריה, אור יהודה, מודיעין עילית וגם שכונות מסוימות בירושלים. דיווח: דרעי וליצמן התנגדו להטלת הגבלות ביישובים חרדים נוספים, נתניהו מתעקש לקדם הטלת סגר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

הסגר יתרחב לערים נוספות – ובהם העיר אלעד, מגדל העמק, ביתר עילית, אשקלון, טבריה, אור יהודה, מודיעין עילית וגם שכונות מסוימות בירושלים – כך דווח ב'חדשות 12'. על פי הדיווח של קרן מרציאנו, מתכונת הסגר עליה מדובר בערים הנוספות תהיה דומה לבני ברק, אבל בצורה קצת יותר נושמת עם מעט פחות הגבלות תנועה, כשצה"ל ייקח תפקיד נרחב בתהליך הזה.

בכיר במשרד הבריאות צוטט בדיווח מדגיש את החשיבות שבעיתוי הפעלת הסגר עוד לפני חג הפסח: "עכשיו זו ההזדמנות". ב'כאן חדשות' דווח כי ועדת השרים צפויה לדון הערב בהגבלות תנועה נוספות על ערים ושכונות חרדיות, לאחר ההכרזה על בני ברק כאזור מוגבל. על פי הדיווח של גילי כהן, בדיונים הפנימיים הביעו שר הפנים אריה דרעי ושר הבריאות יעקב ליצמן התנגדות למהלך.

לפי מקור המעורה בדיונים בנושא, דרעי התנגד לסגר על היישובים אלעד ומודיעין עילית, וגם סלד מהאפשרות להטיל הגבלות תנועה על שכונות חרדיות בירושלים. לדברי מקור נוסף, גם השר ליצמן התנגד בדיונים לאפשרות כזו. עם זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו כן מקדם הטלת סגר על ערים נוספות שבהן יש ריבוי הדבקות בנגיף.

מלשכת השר דרעי נמסר בתגובה: "מדובר בהדלפה מעוותת מתוך דיון שטרם הסתיים. כל החלטה על סגר תתקבל לאחר דיונים מקצועיים ומעמיקים. יצויין כי השר אריה דרעי תמך בסגר על העיר בני ברק וגם לגבי שאר הערים, ההחלטות יהיו מקצועיות וענייניות".

מלשכת השר ליצמן נמסר בתגובה: "הדברים אינם נכונים. כפי שפורסם בתקשורת ובאופן רשמי מפי השר ליצמן, הוא זה שביקש ודחף החלטה על סגר בבני ברק וביישובים נוספים. בסוף זו החלטת ראש הממשלה והמטה לביטחון לאומי, ובדיונים מעולם לא עיכב השר החלטה כזו. השר דרש להטיל סגר לכל מקום בו יש צורך וכל הדיווחים השגויים בנושא אינם נכונים".

גפני לנתניהו: "לא נהיה שותפים של מי שיטיל סגר על המגזר החרדי"

ב'חדשות 13' דווח כי בצה"ל נערך להעתיק את המודל שמיושם כעת בבני ברק – שבמסגרתו אוגדה 98 מתפעלת לוגיסטית את העיר – למקומות נוספים, בראשם השכונות החרדיות בבית שמש, אלעד, מודיעין עילית ובית"ר עילית. זאת, לפני ליל הסדר. המשמעות היא שמאות אלפי ישראלים יהיו תחת הסגר, ותחת ניהול לוגיסטי ומבצעי של צה"ל. הדבר מחייב את הצבא לרתום חטיבות ואוגדות שלמות למאמץ.

בתוך כך, לידי 'חדשות JDN' הגיעו הנתונים על פעילות צה"ל לסיוע למרחב האזרחי בנושא צמצום התפשטות נגיף הקורונה: החל משעות הבוקר, חולקו כ-1250,00 מנות מזון לאוכלוסיות ייעודיות ברחבי הארץ, מתוכן חולקו כ-5,000 מנות מזון בעיר בני ברק על ידי כ-400 חיילי
עוצבת "האש", כמדרגת התחלה. חולקו 11,00 מארזים לחג לאוכלוסיות ייעודיות. 600 מפקדי צה"ל וחייליו ימשיכו בסיוע למשטרת ישראל במשימות האכיפה במרחב האזרחי.

במהלך סוף השבוע נארזו 17,483 מארזים לחג. כוחות צה"ל סייעו לכ-200 מקבצי דיור ברחבי הארץ ונפתחו כ-45 מסגרות חינוכיות בניהול חיל החינוך והנוער שנותנות מענה לכ-300,1 ילדי צוותי רפואה ברחבי הארץ. נספרו כ-20,000 פניות למרכז הלאומי לסיוע אזרחי וכ-7,500 פניות למוקד המידע של פיקוד העורף.

פיקוד העורף סייע במדגם הבדיקות הלאומי שמוביל מכון ויצמן בימים האחרונים. עד כה נלקחו 1,478 בדיקות בתחנות המשטרה השונות. נפתחו ארבעה מרכזי "היבדק וסע" קבועים ושבעה ניידים של מד"א בסיוע פיקוד העורף. נפתחו 11 מלוניות החלמה, שתיים מתוכן נועדו לאוכלוסייה החרדית. המלוניות קלטו עד כה 2,189 חולים ומבודדים.

ביתר עילית: מהערב תתאפשר כניסה לעיר רק לתושבי העיר ועובדים חיוניים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רשעים ארורים!!!
אנחנו חייבים להפוך להם את המדינה, ועכשיו! אנחנו פראיירים שפנים לא יכול להיות שהם יסגרו אותנו ככה סתם למה המדינה של אמא שלהם?!? חוץ מבני ברק אין שום מקום חרדי שגבוה באחוזי הדבקה שלא יבלבלו ת'שכל. צריך לשרוף להם את המדינה! לשתק להם את כל מוקדי הכוח לצאת שיירות של רכבים להיכנס באבי אביהם מה אנחנו שותקים? עד שירצחו פה חרדים ברחובות נתעורר?!
חייב לצאת להפגין!!!!!!!!!!

חזק וברוך

יפה מאד כך לא ילכו הזוגות להורים לליל הסדר ויסכנו את כלם

אחוזי החולים הכי גבוה במדינה מצויה בכנסת
יש להטיל מידית סגר על מקום זה

עדיין לא הבנתי מה האינטרס של המדינה לעשות סתם סגר על הערים החרדיות?
עדיין לא הבנתי למה כל החרדים קופצים? מה המדינה מרוויחה מהסגר הזה?
סתם משעמם להם?

חזק וברוך…

חזק וברוך יללללאה בלאגןןןן
לא לשתוק

יש הרבה חרדקים בחוץ ילאה הפגנהההה

צודק . המדינה צריכה לסגור את מודיעין לפני מודיעין עלית יש שם הרבה חולים באחוזים .כאחד שגר בעיר חילונית ברובה אני יכול לספר לכם שפה הכל קיטנה 1 גדולה בלי דוחות ומחסומים . סתם מציקים לחרדים

פשוט חוצפה
אין להם שום נתונים רשמיים שמוכיחים על עליה בהרים החרדיות !ש!!!!!!!!!!!!!!!
תופעת רינה מצליח בקשה!ש!!!!

מצויין אני תומך, אל תתייחסו לכל הצעקנים, אני רואה בבני ברק איך אנשים מסתגרים יותר בבתים בגלל הסגר וזה מצויין.

לא הייתי מתנסח בשרפה של המדינה אבל ודאי שקרבניטי המדינה קוראים ושומעים את העיתונאים ואח"כ מחליטים מה שמחליטים .

ומהר מאד
חברה יוצאים לרחוב ופורצים את הסגר
כי בנפשנו הוא
אנחנו בסכנה מהם
יש כאן הרבה רוע וזדון

על מה אתה מתלהם? מי הרשעים? סגר הוא לטובתך, לטובתי ולטובת כולנו. חבל, שהתמהמה עד העת הזו. יש להטיל סגר בכל מקום שנדרש. בעת הזו כל אחד ישב בביתו.
אתה בדבריך מגדיל שנאה ומסכסך. אני משוכנעת שאינך חרדי. אף אחד מאתנו אינו מתבטא כך. אנו מברכים את הצוותים העובדים כל העת לבלימת המגיפה.
עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע.

י. ביתן, אנחנו לא עצניקים ולא מתנהגים כמו חיות גם אם קשה לנו

ואז כשבערים החרדיות לא יהיו חולים נאשים את החילונים בהתפשטות במגיפה….

?ממש אווירה של גטו?

י.ביתן
התגובה היא אליך..
הגזמת לגבי רציחת חרדים.
הם באים לעשות סדר בבלאגן.
לצערי,התשקורת עושה את כל הבלאגן.
חבל שכך משמיצים ומדברים שלילי על החברה החרדית.

נסחפת…

אני מסכים עם דוד

לגבי מי שאמר שסגר זה לטובתנו זה נכון אבל……..
כי שרואים את ההתנכלות אז זה לא שוה כלום לכו לתל אביב יש שם יותר שוקק מב"ב ומכל עיר אחרת בארץ סתם השמצות על חרדים צריך לגמור את התקשורת

רבותי אזהרה אנו חוזרים ליודן ריין של שנות ה- 40 בגרמניה הנאצית ההסתה דוהרת ואין פוצה פה בהתנחלויות אחוזים יותר גבוהים שמה לא סוגרים מה שזה הולך בתל אביב. ביפו. במגזר הערבי ומה שליברמן ולפיד מסיתים נגד החרדים והמדינה זה הכל בסדר רק בני ברק אלעד קרית ספר ביתר ערד חיפה מאה שערים
גאולה הר נוף רמות בית וגן ראו הוזהרתם יודן ריין

י. ביתן בבקשה אל תשתמש בשמות לא לך. וודאי אתה מהפלג. או סתם נטורי. או עצניק. אין בדבריך לא טעם. שכן זה נעשה לטובתך. וגם לא ריח של אמונה ויראת שמים. אז כלך לך לחבר מריעך המשחיתים.

לכל מי שמהרהר אחרי החלטות הממשלה הוא חסר דעה בעליל! ואין לו טיפת הבנה בדברים רציניים בחיים. מלבד זה שמראה את טיפשותו וכסילותו לעיני כולם וחבל שככה חושבים עליו

כתוב בקהלת:
"והאלהים יבקש את נרדף (קהלת ג' ט"ו)" מי שהוא נרדף ה' יבקש אותו. אם נרדוף את הציונים שלא כצדק ושלא כדעת התורה אלקים יבקש אותם!!! לכן צריך לנהוג כדעת התורה, ולא כדעת השגעון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture