ברוך דין האמת: הגה"צ רבי יצחק מאיר רוטנברג זצ"ל

הלך לעולמו הגאון רבי יצחק מאיר רוטנברג זצ''ל אשר היה מאחרוני תלמידיו המובהקים של מרנא בעל ה'חזון איש' זיע''א והוא באמצע שנות השמונים לחייו. בתקופה האחרונה נחלש המנוח ולפתע בשעות האחרונות התדרדר מצבו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו

מבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הגאון רבי יצחק מאיר רוטנברג זצ"ל אשר היה מאחרוני תלמידיו המובהקים של מרנא בעל ה'חזון איש' זיע"א והוא באמצע שנות השמונים לחייו.

הגאון רבי יצחק מאיר רוטנברג היה מאחרוני תלמידיו המובהקים של מרן בעל ה'חזון איש' זיע"א ובמהלך שנותיו למד בחברותא יחד עם מרן הגאון רבי חיים גריינימן זצ"ל בעל ה'חידושים וביאורים'.

המנוח היה מכונה בפי כל מכריו בשם 'ר' איצ'ה' והוא היה נודע בעומק עיונו וברוחב דעתו, אנשים רבים היו מתייעצים עימו ומשגרים אליו את שאלותיהם וספקותיהם כשהוא היה משיב מתורתו העמוקה מני ים של מורו ורבו בעל ה'חזון איש' זיע"א. גם מידת ה'הסתפקות במועט' שלו הייתה לשם דבר.

מכריו הרבים מעידים של שנים רבות בהם היה המנוח עסוק בלמצוא פתרונות לטומאת כהנים בבתי החולים ברחבי הארץ. במהלך שנותיו התפלל בבית מדרשו של מרן הגר"ח גריינימן זצ"ל הממוקם ברחוב חידושי הרי"ם בבני ברק.

בתקופה האחרונה נחלש הגאון רבי יצחק מאיר רוטנברג ולפתע בשעות האחרונות היתדרדר מצבו הרפואי והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

על מסע ההלוויה נעדכן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חתן של הרב וולף הזקן מייסד הסמינר בבני ברק.גיס של המנהל הנוכחי

אל תעדכנו על מסע הלויה.
שהעצנקים לא יבואו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו