Hadas Parush/Flash 90

ח"כ אייכלר: "האכיפה הסלקטיבית מביאה לאלימות שוטרים גם נגד פגועי נפש"  

ח"כ ישראל אייכלר מקשר את המעצר האלים להסתה נגד המגזר החרדי: "לצד זאת, התפרסמו תמונות זוועה של שוטרים הסוחבים באכזריות פגוע נפש, במהלך מרדף אחרי חרדים מפירי התקנות. לא רואים התנפלות אלימה כזאת נגד חילונים המפירים את תקנות בריאות העם"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ח"כ ישראל אייכלר אומר היום (ראשון) כי "אין מנוס מלקבוע שמניעים פסולים עומדים מאחורי הסגר על החרדים". לדבריו, "כבר בערב הפסח דרשנו לפרוץ את המצור על בני ברק בשיירות מזון. אכן פיקוד העורף וארגוני מתנדבים חרדים חילקו מזון לקשישים וחולים, באופן מעורר כבוד ועל כך יבורכו כל האנשים הטובים העוזרים לנזקקים".

עוד הוא מוסיף כי, "כפי שפורסם יש שכונות נוספות בארץ, שנגועות בקורונה ועונות על הקריטריון של חולה אחד לאלף תושבים ובכל זאת לא הוטל עליהם סגר. כשבוחנים את מפת השכונות שהפכו לגטאות, עולה תמונה ברורה ומצמררת: הקריטריון להטלת סגר אינו קשור לרמת התחלואה בלבד. אפשר לראות זאת בשכונת רחביה שבותרה לפי רחובות, ואילו שכונת רמות והעיר בני ברק כולה שגם בהן רמת התחלואה שונה מרחוב לרחוב, הוטלו בהסגר כולל. האם אין הנתונים הללו זועקים בעד עצמם"?!

ח"כ אייכלר מסביר: "בתחילת הסגר הייתה תקווה ש"עלילת פסח תש"פ" נגד נגד היהודים החרדים "מפיצי הנגיף", לא תשפיע על מקבלי ההחלטות הסבורים עניינית שיש לבלום את הנגיף במקום שהוא מתרבה. אין ספק שאסור לחסוך שום צעד הכרחי לבלום את המגיפה. הציבור יקבל באהבה כל גזירה משמים, שנועדה להציל נפשות מן הנגיף. כל הסגר או צעד של הגבלה לצורך מלחמה בקורונה בלבד, יתקבלו באמון הציבור אם יתייחסו לכל אדם מכל מגזר, לפי מצב התחלואה בלבד. אך בזאת תיבחן המטרה, אם תהיה שוויונית לכל אדם  בלי אפליה והבדל על רקע גיאוגרפי או סטריאוטיפי".

"כל אפליה בגזירה על הציבור או בטיפול בחולה, היא פשע שנאה", אומר הח"כ החרדי, "לצערנו כעת התחוור מעל לכל ספק שדעות קדומות בתקשורת משפיעות על אסטרטגיית ניהול המשבר. כך קורה שבני ברק הסגר נמשך במלוא חומרת הדין, למרות שרמת התחלואה הולכת ופוחתת מיום ליום, ואילו ערים ערביות וחילוניות שבהן רמת התחלואה עולה בקצב מדאיג, עדיין פתוחות לכל דורש".

על האלימות המשטרתית הוא אומר כי "בנוסף לכך התפרסמו תמונות זוועה של שוטרים הסוחבים באכזריות פגוע נפש, במהלך מרדף אחרי חרדים מפירי התקנות. לא רואים התנפלות אלימה כזאת נגד חילונים המפירים את תקנות בריאות העם. תמיד ידענו מה שאמרו חז"ל "גדולה שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר מעכו"ם". אך חשבנו שבעת מגיפה המתפשטת אצל כולם,  גם החיות שבתיבת נוח בימי המבול היו מאוחדות בשעת סכנה".

"התקשורת מציגה ומנפחת כל התקהלות של קיצוניים חרדים אך אינה מאשימה את החילונים כמפיצי מגיפות, עקב התקהלויות  גדולות של בליינים בתל אביב ובמקומות נוספים. לצערנו מתברר, שאנשים שינקו את האנטישמיות בתקשורת, פיתחו תיעוב נגד חרדים "מפיצי הנגיפים". אני שב ואומר זאת בכאב רב, מה שאנחנו רואים בשבועות האחרונים זאת אנטישמיות גלויה מצד חלק ממקבלי ההחלטות, שהפכו את אויב הקורונה הסמוי לאויב גלוי שנראה כחרדי".

"הגיע הזמן לומר למלאך המשחית הרף! לא ניתן את יהדותנו למרמס ואת דמנו להפקר. הגיעה השעה להקים קול זעקה ולהטיח את האמת בפרצופם הזחוח של פקידים המתיימרים להטיל עלינו סגרים במסווה של טיפול במגיפה. אם נשלים עם אפליה זו, הקורונה תסתיים בע"ה, אבל הפיכת שכונות החרדים לשטח כבוש עלולה להישאר", סיים ח"כ ישראל אייכלר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צודק בכל מילה! וכן ליצמן וגפני. מעניין איפה החכי"ם של ש"ס בסיפור…
ובהקשר לדבריו, לפי מדד התחלואה לנפש שקבע משרד הבריאות – תוך שבועיים צריך להטיל סגר על… הצבא! נראה את זה קורה…(רמז- נראה איך בנט יגלגל גם את זה על החרדים…)

למה הורדת את התגובה פה?? חוצפה!

כל מילה אמת איפה כל הנציגים החרדים זה זוועה הכניסו את כולנו לגטו לא נותנים לצאת לקנות אוכל למה כולם שותקים כמו צאן שנוכל לטבח

אני אוהב את האמת שיש לחבר הכנסת איכלר שלא חוסך שום ביקורת שצריכה לאמר ישר כוח, עושה את עבודתו נאמנה שירבו כמותך, חג שמח

ח"כ הרב ישראל אייכלר אתם קבוצת חברי כנסת שיודעים להזיז קירות , בבקשה כבוד האדם החרדי נרמס ברחוב ובתקשורת , די !!! עכשיו שעת מבחן , תעלה לשר ארדן ותודיע לו שלא יעבור לסדר היום עד אשר המערכת תוציא את השוטרים שפיצצו במכות את הבחור החרדי חסר הישע גם לאחר ששמעו מעוברי אורח שהוא לוקה בנפשו ואינו יודע מה הם רוצים ממנו ובנוסף הם לא התייחסו להורים . באופן מיידי להוציאם מהמערכת ולשקול העמדתם לדין מייד.

נו אז תהפכו שולחנות בכנסת מה אתם יושבים ומפטפטים

יש שיטור מוגזם נגד החרדים במיוחד וסה בולט. כבר מאוס הדבר שהמשטרה עושה עבירות לעיני כל ברחובה של עיר.
צריך לעשות כאן סדר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture