ציונו של כ''ק האדמו''ר מקאליב זיע''א בהר המנוחות

בעקבות המצב: האדמו"ר מקאליב יעלה לציון סבו ללא החסידים

ל'חדשות JDN' נודע כי בשל כך ארגנו בחסידות שמעמד התפילה יועבר בשידור חי לקהל חסידי ואוהדי זכרו של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א. לפני כחודש במלאות י"א חודש לפטירת כ"ק האדמו"ר מקאליב עלו מניין מצומצם של חסידים בראשות נכדו האדמו"ר שליט"א

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

במלאות י"ב חודש להסתלקותו לשמי מרום של כ"ק מרן האדמו"ר מקאליב זיע"א, יעלה מחר (שישי) נכדו כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א לציון בהר המנוחות כשהוא לבדו ללא השתתפות החסידים, זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות עם התפשטותה המסוכנות של נגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי בשל כך ארגנו בחסידות שמעמד התפילה יועבר בשידור חי לקהל חסידי ואוהדי זכרו של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, שחפצו בכל מאודם לעלות ולהתפלל בציון הקדוש בתפילה למען הכלל, אך בשל ההנחיות של משרד הבריאות הדבר נמנע מהם.

על פי בקשת כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א, כל אחד ואחד ממוקירי זכרו של כ"ק האדמו"ר זיע"א, ידליק נר בביתו לעילוי נשמתו הטהורה של האדמו"ר הרה"צ ר' מנחם מנדל בן יחיאל יהודה זיע"א, וילמד קטע מהספרים הקדושים שחיבר.

לפני כחודש במלאות י"א חודש לפטירת כ"ק האדמו"ר מקאליב עלו מניין מצומצם של חסידים בראשות נכדו כ"ק האדמו"ר שליט"א אל הציון הקדוש בהר המנוחות. המעמד התקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות שעה שעדיין התירו קיום מנין מצומצם בשטח פתוח. בתחילה התכוננו בחסידות למעמד גדול של רבים ממוקירי זכרו של הרבי זיע"א, אולם בשל המגיפה שהתפרצה נאלצו ההמונים שביקשו להשתתף להישאר בביתם.

המוני חסידי ואוהדי בית קאליב בכל אתר ואתר ציינו באותו יום י"א חודש לפטירתו של הרבי זיע"א בביתם והקשיבו להקלטה טלפונית של הדברים הנשגבים והמרוממים בהתחזקות בדרך כ"ק האדמו"ר זיע"א של אהבת ישראל וקבלת עול מלכות שמים ומקום זיכרון לקדושים הי"ד שנרצחו בשואה.

במעמד עורר הרבי שליט"א על הצורך לקבל על עצמנו עול מלכות שמים בקול רם בעת הזו, כפי שחינך ולימד אותנו כ"ק האדמו"ר זיע"א: 'כפי שנהג הרבי בכל עת לקבל עול מלכות שמים ברוב עם. עתה בעקבות המחלה הנוראה יעשה זאת כל אחד עם בני ביתו ואם אפשר גם השכנים שיצטרפו מביתם לקריאה של 'שמע ישראל ד' אלוקינו ד' אחד'.

במעמד התפילה בציון העתירו המתפללים על כל עם ישראל שסובל קשות מן המגיפה הנוראה. הרבי הזכיר את חסידי ואוהדי בית קאליב בחו"ל שחלקם לקו במחלה הקשה ואחדים מהם מאושפזים במצב קשה ר"ל בבתי הרפואה. עוד ציין כי סגולה גדולה לתרום לצדקה 'קמחא דפסחא' כסגולה להינצל מכל פגע רע.

לאחר סדר אמירת התהילים ביקש הרבי שבאמירת הקדיש יכוונו לזכרם של ששת המיליונים הקדושים שנעקדו על קידוש ד' בשואה, כפי שנהג הרבי בחייו לכוון באמירת הקדיש לזכרם הטהור. בסיום אמירת סדר התהילים והקדיש התקיים סדר אמירת תפילת פיטום הקטורת להצלת עם ישראל בארץ ישראל ובחו"ל מן המגיפה הנוראה, כמבואר בזוהר הקודש שהוא מסוגל מאוד להציל מן המגיפה כפי שמצאנו באהרון הכהן שהציל את ישראל מן המגיפה במחתה עם הקטורת.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא נכד שלו ?

הוא לא נכד אמיתי שלו. הרבי זצל אימץ שני בנות ואחת מהן היא אשת הרב מיכאל רוזנברג מבית שמש וגם חמותו של האברך שהיה מקורב לסבו ולכן הוא ייעד אותו לממלא מקומו.
יש לציין כי הרבי הוא לא הנכד הגדול של האדמור וכי יש לו גיס גדול ממנו נשוי לאחות הגדולה של אשתו של הרבי.
על פי השמועות לרבי זצל לא היו ילדים אחר ההתעללות הקשה של מנגלה שהפך אותו למיוסר ומדוכא ביסורים כל חייו והשמועות מספרות על התעללויות נוראיות שהתעללו הנאצים ברבי זצל
שיהיה מליץ יושר על עם ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture