Tomer Neuberg/Flash90

ברקת במתקפה על כחלון: "אוסף של פתרונות שאף אחד מהם לא נותן מענה"

ח"כ ניר ברקת במתקפה חריפה על מדיניות הממשלה במהלך דיון בועדת הכספים: "שוב אנו רואים אוסף של פתרונות, ואף אחד מהם לא נותן לנו מענה אמיתי". על כחלון: "שיבוא, יקשיב ויסביר את המדיניות ולא ישלח לנו כל פעם פקיד אחר שאנו צולבים"

ח"כ ניר ברקת מהליכוד, מי שהיה אמור להתמנות לשר האוצר על פי הבטחת הבחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא היום במתקפה חריפה על מדיניות הממשלה במהלך דיון בועדת הכספים: "שוב אנו רואים אוסף של פתרונות, ואף אחד מהם לא נותן לנו מענה אמיתי. היעד חייב להיות מניעת פשיטות רגל, וב-26% אבטלה, היעד שלנו זה להילחם על כל עסק ועסק".

"הצגתי כבר לפני חודש וחצי תוכנית, שאומרת בואו נסתכל על הפצועים קשה, אלה שהמחזור שלהם ירד ביותר מ-50%. ולפצועים קל יותר, אלה שמפסידים בסביבות 25% מהמחזור לחודש. המנגנון שהצענו או בשמו 'מענק הנשמה' באנלוגיה למכונות הנשמה, יכול לעזור. הם עושים חשבון שאם הם לא מקבלים סיוע בהיקף של 12.5% ישר לחשבון, תוך חודש-חודשיים הם אומרים שעדיף לפשוט רגל כי אין סיכוי בעולם שיצליחו להחזיר את החוב שנוצר. בשביל מה הם משלמים ביטוח לאומי ומס הכנסה? בדיוק בשביל זה צריכה להיות ערבות מדינה".

בסיום דבריו תקף את שר האוצר משה כחלון ודרש שיגיע לוועדה: "שיבוא, יקשיב ויסביר את המדיניות ואת התפיסה, היעד והמטרות, ולא ישלח לנו כל פעם פקיד אחר שאנו צולבים אותם אחד אחד, אבל למען האמת הם לא אחראים על המדיניות. מי שאחראי על המדיניות זה השר, שיבוא יכבד את עצמו, ואנו נכבד אותו, נשמע אותו ונשאל שאלות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פשוט צודק!!!!

ברקת הרשע!!
לא נשכח ולא נסלח!!!
על חילול עיר הקודש והמקדש
באלפי פסטיבלים בשבתות קודש כאילו היינו איטליה!!

לפני שהוא מדבר על אחרים שיזכר שגם האוסף פתרונות של ברקת לבעיה החרדית בירושלים לא פתרו את הבעיה
והנה אני חרדי וגר בירושלים

הבטיחו לו שר אוצר…..
אז הבטיחו…..

למשה:
מה הקשר עכשיו חילול עיר הקודש והשבת???
לא צריך לסלוח וכ"ו אבל כשמגיע העניינים הכלכליים הוא בהחלט צודק!!!!.
והלוואי שהמדינה באמת תתאושש ותתחיל לעזור לעצמאים…

למה הוא צועק על כחלון שיצעק על ביבי , הרי כחלון רצה לעזוב וביבי לא נתן לו.
הרי ברקת פחדן לקקן

אם לא יעזרו לעצמאים בלי שום קריטריונים שמסננים חצי מהם, הם יאבדו את הכלכלה בקרוב, תפסיקו עם הקריטריונים, איך יכול להיות שעשרות אלפי עסקים שנפתחו תחת השקעה ב2019 לא זכאים לשום סיוע ? דווקא הם צריכים להחזיר את ההשקעה, עסקים ותיקים החזירו כבר מזמן והחדשים על סף קריסה

די כבר להריץ ספינים. איפה ראש הממשלה ???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו