Nati Shohat/FLASH90

בשורה: משרד התקשורת אוסר את הגבלת השיחות לקווי 'למידה מרחוק'

במענה לפניית סגן השר פרוש: משרד התקשורת הודיע לחברות הסלולר כי אסור להגביל את השיחות לקווי ה'למידה מרחוק' המיועדים לתלמידי המגזר החרדי, ומאיים כי במדיה ויעשו זאת, יספגו קנסות כבדים. "לאפשר את ביצוען של כל השיחות"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

משרד התקשורת הודיע לחברות הסלולר כי אסור להגביל את השיחות לקווי ה'למידה מרחוק' המיועדים לתלמידי המגזר החרדי, ומאיים כי במדיה ויעשו זאת, יספגו קנסות כבדים. "כל בעל רישיון נדרש לפעול לאלתר לשם ביצוע קישור גומלין של הרשת שלו אל כל רשת בזק ציבורית אחרת, באופן אשר יאפשר את ביצוען של כל השיחות באופן תקין וסדיר לרבות הרחבת אלומות ככל שנדרש".

ל'חדשות JDN' נודע כי בימים האחרונים הגיעו ללשכת סגן שר החינוך מאיר פרוש תלונות רבות מהורים הטוענים כי ישנן חברות תקשורת שאינן נשמעות להוראות משרד התקשורת ולהגבלת הסכום שניתן לדרוש עבור דקות שיחה ברשת הכשרה וחלקן אף חסמו את הגישה לקויים אלה.

בעקבות כך פנה פרוש לשר התקשורת דודי אמסלם שהורה למחלקת האכיפה של משרד התקשורת להוציא אזהרה לאותן חברות שייקנסו במידה ולא יעמדו בהחלטות אלה. גורמים במשרד התקשורת אמרו ל'חדשות JDN' כי מיד עם קבלת התלונות כינס השר אמסלם דיון בנושא שם קיבל החלטה כי יש לפתור את הנושא במיידי ודחף לפתרון המצב שנוצר.

במסמך שהגיע לידי 'חדשות JDN' כותב מנכ"ל משרד התקשורת מתי כהן כי "במסגרת התמודדות המדינה עם משבר הקורנה, נקבעו הגבלות שונות על האוכלוסיה במדינה ישראל. נוכח הגבלות אלו, החליט משרד חינוך, בין היתר, לקיים את הלימודים באמצעות למידה מרחוק. נוכח העובדה כי הציבור החרדי אינו עושה שימוש ברשת האינטרנט, הלמידה מרחוק עבור אוכלוסיה זו נעשית באמצעות הטלפון, והדבר מביא לגידול משמעותי בתנועת השיחות היוצאות המבוצעת על ידי הציבור האמור".

הוא מציין כי "בפניות שהתקבלו במשרד התקשורת נטען כי חלק מבעלי הרישיונות הגבילו את הגישה לקווי הלמידה מרחוק וחלקם אולי אף חסמו לגמרי את הגישה לקווים אלו. פעילות כאמור בסעיף 4 ,ככל שאכן נעשית על ידי בעל רישיון, נוגדת את הוראת רישיונכם הקובעת חובה לפעול לשם ביצוע קישור גומלין של הרשת שלכם אל כל רשת בזק ציבורית אחרת".

המנכ"ל כהן קובע כי "כל בעל רישיון נדרש לפעול לאלתר לשם ביצוע קישור גומלין של הרשת שלו אל כל רשת בזק ציבורית אחרת, באופן אשר יאפשר את ביצוען של כל השיחות באופן תקין וסדיר לרבות הרחבת אלומות ככל שנדרש. זאת ועוד, על כל בעל רישיון לוודא ולבצע אופטימיזציה ברשתו על-מנת לאפשר קיומם של השיחות באופן רציף ותקין ע"פ הוראות רישיונו".

שר התקשורת דודי אמסלם אמר ל'חדשות JDN' כי "מתחילת משבר הקורונה הבנתי שנדרש לבצע התאמות בכל הקשור לציבור החרדי שבימים רגילים מאפייני צריכת התקשורת שלו הם אחרים מאשר בימים אלו, ועל כן הנחתי את אנשי משרדי לפעול מול החברות על מנת שינתן מענה שלם הן בהיבט ההנדסי והן בהיבט העלויות של החבילות. עוד לא הכל נפתר, אבל נעשה כל מה שצריך בכדי לתת מענה לנושא הלמידה מרחוק במקומות בהם יש פערים".

סגן השר מאיר פרוש אמר ל'חדשות JDN' בעקבות ההחלטה כי "אני רוצה להודות לשר התקשורת דודי אמסלם שנענה במהירות לפנייתי והבהיר כי לא יקבל בשום אופן מצב שבוא המגזר החרדי יופלה ויספוג קנסות לא חוקיים, כאשר כל מה שהוא רוצה זה שילדיו ימשיכו ללמוד למרות המצב". יש לציין כי ההחלטה להסיר את הגבלת הדקות שהתקלה בתחילת המשבר, נעשתה בזכות פעילות סגן השר וצוות לשכתו שמנהלת יחד עם אנשי המקצוע במשרד את מערך הלמידה מרחוק למגזר החרדי.

כזכור, שר התקשורת דודי אמסלם החליט לאחרונה כי חריגה ממספר הדקות בחבילות הסלולר "ללא הגבלה" בתוקפת משבר הקורונה תחוייב בעלות חבילה נוספת ובתוספת של 24.7 ש"ח בלבד. באם הצרכן חרג אף מעבר למגבלת שני חבילות יחוייב בעלות של חבילה נוספת ובתוספת נוספת של 24.7 שקלים בלבד. לפני החלטת אמסלם, צרכן אשר חרג מסך דקות השיחה המותרות לו בחבילת הדקות "ללא הגבלה" חויב בתעריף שיחה שאינו מידתי ועשוי היה להגיע אף לאלפי שקלים בשקלול הכולל.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה השאלה.ציפיתים למשהוא אחר.השופטים והשוטרים זה אחד.שמור לי שמור לך קנוניה של רשע.
ב,החילים במקום להגיש מיד עזרה לחיל שכמעט נרצח לא הגישו עזרה כי צריכים הנחייה משופט מרושע. אין להם קשר כלל לדם יהודי.
מרגישים עצמם חכמים ואינם יודעים שלועגים להם.מזדקנים ודעתם מיטפשת עליהם.אוכלי טרפות המטמטים אותם. הערבים יותר מענין אותם.

בבקשה להיתפלל על אבישלום בן מרים צעיר מאד אבא לילדים קטנים.מורדם ומונשם כשבועיים.
תודה

מה עם טלפונים קוויים
איפה החקיקה שלא לחייב דקות מעבר לחבילה מחירים מופרזים???
כולם דיברו על זה ורק נפל לתהום הנשיה?!
אין מענה בחברות הטלפון על שינוי תוכניות והוספת דקות
לא חוזרים לפניות
אם יש איזה מענה זה רק איזה שאלה לקונית שהתשובה לזה כבר בגוף הפניה
וצוחקים מהלקוחות בדרך לבנק

זהירות! שכן החבילה השניה והשלישית אינן לפי המחיר שקיבלתם מהחברה אלא לפי מחירן המלא לדוגמא מי ששילם בגולן 17 עבור 2500 ישלם עבור החבילה השניה 35 ובנוסף עוד 24.7. כך זה גם מופיע בטבלה למעלה. בקיצור לא להתרגש מהבשורה ויש לרכוש מלכתחילה מספיק דקות. יש בפרטנר 5000 (שמעתי שניתן להעלות אצלם ל9000 בעשרה שקלים) וברמי לוי 7500

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture