מאחורי מחיצה מזכוכית: כ"ק האדמו"ר מגור יחזור לקבל קהל

בימים האחרונים החליטו בחסידות להחזיר את סדרי ה'קבלת קהל' אך באופן מבוקר ובטיחותי, לשם כך התקינו בחדרו של האדמו''ר בירושלים מחיצה מיוחדת מזכוכית כאשר ישנו רמקול זעיר בסמיכות לרבי, החסידים יעברו בצורה מבוקרת מאחורי המחיצה

התרגשות בחסידות גור עם קבלת ההודעה המשמחת על החזרת סדרי ה'קבלת קהל' שיתקיימו במעונו של כ"ק האדמו"ר שליט"א זאת לאחר כחודש וחצי שכ"ק האדמו"ר שליט"א לא קיבל את חסידיו לעצה ולברכה בשל נגיף הקורונה ובעקבות הסכנה הכרוכה בדבר.

ל'חדשות JDN' נודע כי במשך כל התקופה האחרונה חסידים רבים התחננו לזכות להכנס למעונו של כ"ק האדמו"ר שליט"א אך כולם נענו בשלילה גם במקרים דחופים זאת בשל החלטתו של האדמו"ר שלא לאפשר קבלת קהל בשל סכנת הקורונה, האפשרות היחידה שהייתה היא להעביר שמות לאדמו"ר דרך המזכיר.

בימים האחרונים החליטו בחסידות להחזיר לאט לאט את סדרי ה'קבלת קהל' אך מנגד שיהיה באופן מבוקר ובטיחותי, לשם כך התקינו בחדרו של האדמו"ר בירושלים מחיצה מיוחדת מזכוכית כאשר ישנו רמקול זעיר בסמיכות לרבי, החסידים יעברו בצורה מבוקרת מאחורי מחיצת הזכוכית ויקבלו את תשובותיו וברכותיו של האדמו"ר שליט"א.

הכניסה למעונו של האדמו"ר תתאפשר גם היא בצורה מבוקרת ומסודרת מגג בניין בית המדרש הגדול של החסידות כאשר בית המדרש עצמו ימשיך להיות סגור על מנעול ובריח.

יצוין כי עד עתה מלבד ההחלטה על הפסקת סדרי ה'קבלת קהל' האדמו"ר גם נמנע לצאת כליל ממעונו ואת התפילות התפלל ביחידות. כעת הוחלט בחסידות לאפשר קבלת קהל במתכונת מיוחדת שתאפשר לחסידים להגיע ומנגד להיזהר ולהישמר מסכנת הקורונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואו… אשרינו שזכינו. בכל שנה בליל שבועות אני מגיע מסנהדריה לעבור אצל הרבי מגור כסגולה להכניס אהבת תורה בילדים שלי.
הייתי לחוץ מה יהיה השנה. אני מתפלל לה' שגם השנה אני יוכל לבוא איתם לחזות בצדיק הזה.
אני אישי מקבל הירור תשובה רק מלהביט בו. אשרי העם שאלו הם מנהיגיו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו