Yonatan Sindel/FLASH90

בנט: "אין מגעים"; סמוטריץ: "החרדים ויתרו על 'הסטטוס קוו' בקווי היסוד"

שר הביטחון היוצא במתקפה על ראש הממשלה: "מהרגע הראשון לא הייתה שום כוונה ושום מו"מ מהצד של נתניהו". שר התחבורה היוצא למפלגות החרדיות: "אם חלילה תפגעו ביהדות או תאפשרו פגיעה, נלחם בכל עוז - לא ניתן לכם לברוח מזה". הליכוד: "בנט מזיע ומשקר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר הביטחון היוצא נפתלי בנט אמר הערב מסיבת העיתונאים של ראשי מפלגת ימינה כי "אני רוצה להתייחס לאיזשהו דיווח שרץ כאילו מתנהל מו"מ בין הליכוד לבין ימינה – זה יצא מהליכוד, אז לגבי המו"מ הזה: אין כלום כי לא היה כלום. מהרגע הראשון לא הייתה שום כוונה ושום מו"מ מהצד של נתניהו כדי באמת להכניס אותנו, אני אומר את זה לליכודניקים שמנסים עכשיו לעשות עליהם סיבוב ולהלחיץ אותם, זה בסדר, אין כלום, זה ספין".

"אתמול כמעט בהסתר, הליכוד וכחול לבן הגישו ככה בשקט, כגנבים בלילה, את קווי היסוד של הממשלה החדשה. פתחתי לקרוא, נדהמתי לגלות שנתניהו מחק את הריבונות מקווי היסוד. נתניהו מחק את המילים "יהודה ושומרון" מקווי היסוד. יכול להיות שזה העליב את רגשותיהם של בני גנץ, גבי אשכנזי ואסף זמיר, את רגשות השמאל שלהם האנינים, לכתוב "יהודה ושומרון" לא, אבל כתבו "נגב", כתבו "גליל", אבל מחקו את יהודה ושומרון מקווי היסוד של הממשלה".

יו"ר ימינה תקף את ראש הממשלה בחריפות: "משך שנה, ראש הממשלה נתניהו הבטיח, הצהיר, נשבע, פעם אחר פעם שהוא יחיל את הריבונות המלאה על כלל ההתיישבות ביהודה ושומרון. זאת לא הייתה הבטחת בחירות, זו הייתה ה-הבטחת הבחירות של נתניהו. ואז בימים האחרונים הרשות הפלסטינית איימה שאם זה ייכלל בקווי היסוד הם ינתקו מגע. האירופאים איימו על נתניהו. אבל מעל הכל – גנץ וגבי אשכנזי איימו על נתניהו".

"אז נתניהו נכנע ומחק את הריבונות מקווי היסוד. אבל לא רק, הוא גם מחק מקווי היסוד כל אפשרות אפילו היפותטית לבצע שינוי במערכת המשפט שהוא כל כך מרבה לדבר עליה. הוא גם מחק את הטיפול במסתננים, הוא גם מחק את הטיפול בהסתדרות ובקבוצות הכוח בכלכלה, שרק אם נשחרר את עצמנו מלפיתת החנק שלהן נוכל לצאת מהמשבר הכלכלי. נתניהו מחק מקווי היסוד כל זכר לימין וזאת הסיבה שהוא בעט בימינה, וזו הסיבה שמהרגע הראשון לא הייתה לו שום כוונה להכניס אותנו, כי הוא ידע שקווי יסוד כאלה אי אפשר היה להעביר איתנו, הוא ידע שאיתנו לא מוחקים את הריבונות".

"נתניהו רוצה לצדו גמדים מוחלשים, לא ימנים חזקים וזה אנחנו, אוהבים או לא אוהבים. אנחנו ימין נקי, חזק, ישר דרך, עקבי. בבחירה בין נתניהו לבין דרך הימין נתניהו בוחר בנתניהו. זאת לא ממשלת ימין מה שקמה, זאת ממשלת נתניהו. פירוק גוש הימין הוא הטעות הפוליטית הגדולה ביותר של נתניהו בעשור האחרון, ובימים, בשבועות ובשעות, ואם אני מבין גם בדקות האחרונות, נתניהו, שהוא חושב שהוא יתחיל לפרק אותנו מבפנים וייקח אנשים, מרוב שהוא מנסה לפצל אותנו מבפנים- הוא פיצל את עצמו מאיתנו. הוא פיצל את עצמו מהימין, מהציונות הדתית והחילונית, מהאנשים שהיו הכי נאמנים אליו ולדרך".

"אנחנו היום יוצאים לדרך חדשה, של אלטרנטיבה שלטונית לנתניהו, של ימין ממלכתי, ישר דרך, אמיתי, אמיץ. בעזרת השם וביחד עם השותפים הטובים שלי, עם שר התחבורה מהטובים שהיו מקום המדינה, עם שרת המשפטים מהטובות שהיו מקום המדינה, עם חברי הכנסת מתן כהנא ואופיר סופר – אנחנו יוצאים לדרך מאוחדים מתמיד", כך יו"ר ימינה.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ אמר במסיבת העיתונאים של סיעת ימינה כי "לא רצינו את זה, לא ביקשנו את זה אבל אנחנו הולכים לאופוזיציה בראש מורם. נשרת את העם מהאופוזיציה. הציונות הדתית, מובילה ופורצת דרך כבר חמישה עשורים בכל תחום במדינת ישראל. ציבור שלוקח אחריות ומוביל תקווה, חזון ומימוש – בהתיישבות, בחינוך, בצבא, בכלכלה ובחברה. ראש הממשלה הפנה עורף לציבור המדהים הזה, אבל חמור מכך לערכים שהוא נושא".

"נבנה אלטרנטיבה. בממשלה הזו, שלצערנו הולכת שמאלה מידי, האמת שלנו היתה מגומגמת, מתפשרת מטושטשת. היינו נאלצים ליישר קו עם דברים שרחוקים מאוד מעולם הערכים שלנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות למדינת ישראל. מן האופוזיציה נוכל לחזור סוף סוף לומר את האמת שלנו בצורה הכי מחודדת שיש. נהיה אופוזיציה ימנית, אמונית ועניינית".

"חבריי בליכוד, עזבו את קרבות האגו והכסאולוגיה שאתם מנהלים כעת מול נתניהו. לא אזרתם אומץ לכתוב את הריבונות, ואפילו לא את המילים יהודה ושומרון בקווי היסוד של הממשלה. ואם אין לכם אומץ לכתוב מה הסיכוי שיהיה לכם אומץ לעמוד מול נתניהו בהמשך ולדרוש ממנו לבצע. אם הממשלה תביא ריבונות מלא-מלא, אנחנו נתמוך בה מלא- מלא. אם חלילה הממשלה תתמוך בהקמת מדינה פלסטינאית או אפילו לא תתנגד לה בקריצה, היא תמצא אותנו עומדים מולה ונלחמים בכל כוחנו".

סמוטריץ' גם תקף את המפלגות החרדיות ואמר כי "אחיי החרדים, לצערי וויתרתם אפילו על המילים "סטטוס קוו" בקווי היסוד. עד כמה ניתן להאמין לכם שתעמדו על כך בפועל? אם תשמרו על זהותה היהודית של המדינה תמצאו באופוזיציה שותפים נאמנים. אך אם חלילה תפגעו ביהדותה של המדינה או תאפשרו באופן פסיבי פגיעה שכזאת נלחם בכל עוז על קודשי ישראל. לא ניתן לכם לברוח מזה. נהיה כאן בכל יום ובכל שעה כדי להזכיר לכם מאין באתם ולאן אתם הולכים. כשליח שלכם אנשי הציונות הדתית נצעד יחד זקופי קומה לאופוזיציה. אופוזיציה ימנית, אמונית, עניינית".

בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי "בנט זרק את כל מפלגתו לאופוזיציה רק כי לא קיבל את תיק הבריאות. הוא יודע שזאת האמת ולכן הוא מזיע ומשקר. מי שפרש מגוש הימין זה בנט שניהל מגעים עם גנץ כדי להיכנס לממשלת מיעוט וסירב להמליץ לנשיא על ראש הממשלה נתניהו בניגוד להתחייבותו לבוחר. בזמן שראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות על יהודה ושומרון, כפי שמופיע ומתחייב בהסכמים הקואליציוניים, בנט יבלה באופוזיציה עם לפיד, ליברמן ויזבק. תם עידן בנט".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
18 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה דמיונות
לפיד וערבים ותהיה ימנית

אני לא מבין סמוטריץ חושב שיש לו יראת שמים יותר מהחרדים? שיתבייש לו!

איזה נס שסמוטריץ' דואג לנו………………..

ממתי החרדים יוותרו בעניני סטטוס קוו הכל רק צעקות כהרגלו של סמוטריץ'

זרקתם אתת בן גביר זרקו אתכם,
אל תשכחו איך סמוטריץ דיבר נגד בנט בסבב א

סתם הגיגים מעוצבים, מכירים את זה שהילד המפסיד מקטר ומאשים את כל העולם?

ביבי, החזיק את ימינה קרוב אליו,כדי שלא יעשו בעיות ,וילכו עם מתחרים,כשראה שהם כבר לא מהוים סכנה, בעט בהם,לכיון השער.ביי?

על דאטפת אטפוך

מוטריץ אתה זה שיעצת לזרוק את בן גביר
אז תאכל את מה שבישלת בשקט ולאט לאט!
עכשיו זרקו אותך ואת בנט כי לא רציתם את בן גביר!
וסמוטריץ תפסיק להטיף מוסר לחרדים על הסטטוס קוו רק לפני כמה חודשים היה חילולי שבת ברכבת כשאתה היית שר התחבורה
אז תפסיק לבלבל ולצעוק !
לילה טוב לכו לאוווופפפווווזזזזיייצצצציה ??

בנט וסמוטריץ הם מילים נרדפות לגאוה.
2 טווסים מנופחים שלא שווים כלום.
חושבים שהעולם לא יכול להסתדר בלעדיהם ושרק עליהם אפשר לסמוך..
חחחחחח

בנט… תחליף שם המפלגה שלך משולב!!

שם שמולה

בנט.. תחליף שם מיפלגה שלך שמולה

זכור לי ששס תמכו באוסלו

בנט וסמוטריץ מעניין אתכם רק כבוד ושררה הרי אתם הקמתם את ממשלת לפיד ופירון שעקרו ורדפו אחר כל הקדוש והיקר בטענה שהם אחים
אוי לנו מאחים כמוהם וכמוכם
הצילני נא מיד אחי
עכשיו תשבו איתם באופוזיציה

אפשר לחשוב שליהדות החרדית היה משהו מהסטטוס קווא, גם עד עכשיו עם הסטטוס קווא הפעילו תחבורה בשבת, ופתחו חנויות וכו', זה בין כך לא משנה הרבה, אנחנו צריכים דירות לחרדים

חוק חופש העיסוק וזכויות הפרט, והכל שפיט , לא חוקתי ולא מדתי וכו', כבר בין כך הרסו את הסטטוס קווא

אתם ולפיד ואולי גם ליברמן תתאחדו למפלגה חדשה – "אין עתיד" ..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture