צילום: שוקי לרר

לראשונה מאז הקורונה: טיש במודזי'ץ – בהשתתפות אברכים מב"ב בלבד

לאחר שבועות ארוכים שבית המדרש היה סגור ולא נערכו 'טישים' בשל נגיף הקורונה: הערב יערוך כ''ק האדמו''ר ממודזי'ץ 'לחיים טיש' לרגל יום היארצייט של הרה''ק רבי שמואל אליהו מזוואלין זיע''א, אביו של מייסד החסידות. המעמד ייערך תחת מגבלות מחמירות

התרגשות בחסידות מודזי'ץ לקראת ה'לחיים טיש' שיערוך כ"ק האדמו"ר שליט"א היום (שלישי) בשעות הערב לרגל יום היארצייט של הרה"ק רבי שמואל אליהו מזוואלין זיע"א, אביו של מייסד החסידות. בחסידות שוררת התרגשות גדולה שכן כבר שבועות ארוכים שבית המדרש היה סגור ולא נערכו 'טישים' זאת בשל נגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי עם הרגיעה בהתפרצות נגיף הקורונה הורה כ"ק האדמו"ר ממודזיץ שליט"א כי הוא יערוך 'לחיים טיש' לרגל יום היארצייט להרה"ק רבי שמואל אליהו מזוואלין זיע"א, ה'טיש' יתקיים בהיכל בית המדרש של החסידות כאשר רק האברכים המתגוררים בעיר בני ברק יורשו להשתתף במעמד תחת הנחיות הזהירות.

בחסידות הודיעו כי הכניסה להיכל בית המדרש תהיה רק דרך שביל הכניסה ממזרח בית המדרש, על יד חדרו של האדמו"ר, כאשר שאר הכניסות יהיו נעולות, עוד הודיעו כי הכניסה אך ורק בין השעות 19:50 ועד 20:10 אז ייסגרו שערי בית המדרש שוב ללא אפשרות כניסה ללא יוצא מן הכלל.

המעמד יתקיים כפי הוראות הזהירות כאשר חובה לעטות מסיכה ולשמור על מרחק ראוי בן אדם לאדם, בחסידות הזהירו כי אין להביא ילדים ובחורים למעמד, כמו כן מיד בסיום ה'טיש' יש להתפזר ולא להתעכב בשטח בית המדרש.

בתוך כך, בשבוע האחרון הגיע כ"ק האדמו"ר שליט"א לבתי המדרש של החסידות ברחבי הארץ לתפילות יחד עם חסידיו בשטח פתוח כשלאחר מכן הוא קבל את חסידיו לעצה וברכה על פי הנחיות הזהירות. החסידות מקווים כי כבר בקרוב שערי בית המדרש ייפתחו חזרה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו