צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

נתניהו בנאום תקיף בבית המשפט: "הם צריכים פודל צייתן – תפרו לי תיק"

ראש הממשלה נשא נאום תקיף במיוחד בפתח משפטו וטען כי "הכול חלק ממסע תעמולה של 'רק לא ביבי' - תפרו לי תיק". לדבריו: "מה שעומד היום למשפט זה הניסיון להפיל אותי ואת מחנה הימין. למעלה מ-10 שנים שהשמאל לא מצליח לעשות זאת בקלפי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום חריף במיוחד בפתח בית המשפט המחוזי וטען כי המשפט אליו נכנס מגיע בעקבות "תפירת תיקים". דקות לפני פתיחת משפטו תקף ראש הממשלה ואמר: "הכול חלק ממסע תעמולה של 'רק לא ביבי' – תפרו לי תיק".

בתחילת נאומו אמר ראש הממשלה: "מה שעומד היום למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם בניסיון להפיל אותי ואת מחנה הימין. למעלה מ-10 שנים שהשמאל לא מצליח לעשות זאת בקלפי. גורמים במשטרה והפרקליטות חברו יחד לעיתוני השמאל כדי לתפור לי תיקים הזויים, במטרה להרחיק את המחנה הלאומי מהנהגת המדינה. שנים רבות לא אכפת להם אם יבוא פודל צייתן מהימין – אבל אני לא פודל, אני לא מוכן לעקור יישובים ו'לכן צריך להפיל אותי בכל דרך' ".

נתניהו המשיך: "אתמול הטיף אלשיך בצדקנות על טוהר מידות", ראש הממשלה הזכיר כי "זה אותו אלשיך שהבעיר מיליונים מכספי המיסים, זה אותו אלשיך שתפל עליי עלילת שווא כאילו שלחתי חוקרים פרטיים נגדו ונגד חוקרי המשטרה. אני עדיין מחכה להתנצלות. כך גם רוטמן, אלה האנשים שהובילו את החקירות נגדי. החקירות זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. מה הפלא שנגמרו בכתב אישום מופרך ותפור?".

"פעמיים בשנה התערבה חבורת 'רק לא ביבי' בבחירות. ערב בחירות 2019 מיהרו לפרסם כתב חשדות נגדי. הם חשבו שאני והליכוד נתסרק בבחירות וזה לא קרה, ואז הם עשו את זה עוד פעם – עם כתב האישום. עשו הכול כדי שלא אהיה ראש ממשלה. אבל, אזרחי ישראל, אתם הרבה יותר חכמים ממה שחבורה זאת חושבת עליכם ועלינו אתם נתתם לליכוד יותר קולות ממה שכל מפלגה קיבלה אי פעם… קיבלתי ב-2020 קיבלתי מיליון ו-350 אלף קולות עם כתב אישום מופרך. גידול של כמעט 20 אחוז מפעם קודמת, זו הבעת אמון בי והבעת אי אמון מול אני נמצא היום מולכם בגו זקוף ובראש מורם".

נתניהו דרש שמשפטו יועבר בשידור חי: "נציגי התקשורת, אתם רוצים לצלם אותי בבית המשפט, והבקשה הראשונה שלי מבית המשפט היא שקיפות מלאה. שידור חי, רציף ולא מצונזר. הציבור צריך לשמוע הכול. רק ביום שישי האחרון אחד מהם ערך משפט שדה בנוסח סובייטי, מקרה חמור בשיבוש הליכי משפט – לאחד אמרו אם לא תעיד נגד נתה – תלך לכלא ולאחר אמרו… לזה קוראים סחיטה באיומים והכול בטלוויזיה. אז הגשנו תלונה ליועמ"ש. בוא נראה מה ייצא מזה אחרי כל התלונות שהגשנו האם הפעם סופסוף..

"אני דורש לפרסם את התמלילים של החקירות שבהן השתמשו באמצעים עבריניים כולל סחיטה באיומים", נתניהו סיפר: "נכנס לחדר חוקר בכיר ואמר – אם לא תפרסמי עדות שקר שנתניהו הוא זה ששלח אותך להתלונן תבלי את הלילה במעצר, אותו חוקר חקר את החקירה נגדי. הניסיון להפיל אותי כדי להפיל את מחנה הימין כולו. זה שלטון החוק? זה דמוקרטיה?".

"בכל 244 שנות הדמוקרטיה, בכל אלה – לא הוגש נגד אף אדם כתב אישום בגין סיקור עיתונאי שבמקרה שלי גם לא היה. אני ומשפחתי הכי מושמצים בתקשורת בתולדות המדינה, דווקא נגדי הגישו כתב אישום בגין סיקור אוהד. "משפט נתניהו מעלה סכנה גדולה לדמוקטרה ולשלטון החוק.. פעם ראשונה שאדם עומד לדגין על סיקור חיובי", ציטט רה"מ.

"זה קורה כשהתובע רוצה להפיל משיהו, מוצא סעיף כלשהו ומלביש את זה על קורבנו, פה לא השתמשו בסעיף קיים, פה המציאו סעיף מיוחד בעבורי, תפרו אותו במיוחד בשבילי ורק בשבילי. איך אמר שי ניצן? זה תקדים אבל תמיד יש פעם ראשונה. 244 זה לא היה, במקרה זה נפלך עליי", תקף נתניהו.

הוא הוסיף לתקוף ואמר: "כצריך לחסל אותי הכול אפשרי. איך גיבה היועמש את כל המהלכים הפסולים הללו? וחתם על כתב האישום הזה? האם לוחצים עליו? האם יש לו משהו שהוא מסתיר? אולי המשהו הזה … אני דורש לפרסם את כל הקלטות, חובה להסיר את כל צווי איסור הפרסום, כי אם הציבור יידע את כל האמת, כל צווי הפרסום יתפרסמו… אומרים – כולנו מבינים שתפרו לך תיקים".

"אני בא ממשרד רה"מ פגשתי שם נציגים של 1000 ניצולי שואה קשישים שבאו לחזק אותי הם אומרים לי זה פשוט לא יאומן. היינו ביערות, אחר אומר לי זאבים באו לטרוף אותך אנחנו מתפללים בשבילך. נשמיך להילחם לא ניתן להם להפיל אאותך, אני אמשיך להנהיג את מדינת ישראל ולטפל בנושאים שבאמת חשובים לכם… להמשיך להציל את חייהם של אלפי ישראלים ומעל הכול לשמור על הביטחון ולשמור על החיים שלכם. מדינת ישראל היא שליחות חיי ואמשיך ביתר שאת לשמור עליה, שלמור עליכם", דברי ראש הממשלה בפתח משפטו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי תמישך אנחנו אוהבים אותך בוחרים בך ומאמינים בך תאמין וד יהיה איתך

ביבי, חזק ואמץ, העם איתך אל תתפעל מ "כנופית שלטון החוק" האמת תנצח. זכור את כל הברכות שקיבלת מהרבי מליובאוויטש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture