צילום: נתי שוחט / פלאש 90

בשורה לתושבי ירושלים: אגד הודיעה על חזרה לשגרה מלאה מערב החג

בעקבות ההקלות עליהן הודיעו במשרדי הבריאות והתחבורה, חברת אגד חוזרת לפעול במתכונת הרגילה גם בסופי השבוע. כל קווי האוטובוס, ובכלל זה גם הקווים הבינעירוניים, יוחזרו לפעילות רגילה. השירות יופעל כבר בערב חג השבועות וגם במוצאי החג

חברת אגד הודיעה כי התחבורה הציבורית חוזרת לשגרה והחל מיום חמישי הקרוב, ערב חג שבועות (28/5/2020) תוחזר התחבורה הציבורית בסופי השבוע למתכונת רגילה. לפי ההודעה, כל קווי האוטובוס, ובכלל זה גם הקווים הבינעירוניים, יוחזרו לפעילות רגילה וכתוצאה מכך יבוטלו תגבורים מיוחדים שהותאמו לתקופה. השירות יופעל כבר בערב חג השבועות וגם במוצאי החג.

בנוסף לכך, היום עדכן משרד התחבורה את מספר הנוסעים אשר מותר יהיה להסיע בכל כלי תחבורה וגם תקנות אלה ייכנסו לתוקפן ביום חמישי הקרוב: אוטובוס בינעירוני – 46 נוסעים, אוטובוס עירוני – 49 נוסעים ואוטובוס מפרקי – 75 נוסעים.

למרות החזרה הכמעט מלאה לשגרה, קווי ההזנה אל הרכבת וממנה – לא יופעלו עד חזרתה של הרכבת לפעולה המתוכנן ב-8 ביוני. וכן קווי לילה – עוד לא יחזרו בשלב זה. בנוסף, קווי אקדמיה – יחזרו לפי הצורך על פי קצב חזרת הלימודים האקדמי וקווי תלמידים – יחזרו במלואם למעט קווים אל מוסדות חינוך שטרם חזרו לפעילות (אולם גם מוסדות אלה ישובו לפעולה ב-31/5)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם קווי הכותל שלא פועלים מעל חודשיים מתי יחזרו לפעול?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו