צילום: פלאש 90

עדכון ראשון: יו"ר האופוזיציה לפיד נפגש עם ראש הממשלה נתניהו

לראשונה מאז השבעת הממשלה ה-35, נתניהו ולפיד נפגשו • הפגישה התקיימה לפי הנוהל המחייב פגישות עדכון של ראש הממשלה עם יו"ר האופוזיציה • בימים האחרונים תקף לפיד בחריפות את הממשלה ואת גודלה: "מנותקים נמאסתם, בשחיתות לא נלחמים מבפנים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לראשונה אחרי הרכבת הממשלה ה-35, נפגש היום (רביעי) יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפגישה התקיימה לפי הנוהל המחייב פגישות עדכון של ראש הממשלה עם יו"ר האופוזיציה. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "נתניהו נפגש לפני זמן קצר לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים עם ראש האופוזיציה יאיר לפיד בלשכת ראש הממשלה". עוד נמסר כי בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה תא"ל אבי בלוט.

יו"ר יש עתיד מתח ביקורת חריפה בימים האחרונים על נתניהו ועל ממשלתו וכן פרסם מתקפות על גנץ וחברי "כחול לבן" שנכנסו לממשלה. השבוע אמר לפיד בישיבת הסיעה של מפלגתו כי "מעולם לא היתה ממשלה בישראל שבזה כל כך לאזרחיה. שזילזלה באופן כל כך מופגן בישראלים הטובים שעובדים, שמשרתים, שמשלמים מיסים. מאות מיליוני שקלים על חשבון הציבור. אדישות מוחלטת למצוקה".

לפיד ציין כי "הממשלה הצביעה אתמול על קיצוץ של 3.6 מיליון שקל בתקציב הרווחה. המטרה: ג'ובים למקורבים במשרדי הממשלה הכי מיותרים בהיסטוריה. 3.6 מיליון שקל זה 300 אלף ארוחות חמות בבתי ספר. זה לקחת אוכל מילדים עניים. קיצצו 4.3 מיליון שקל מתקציב משרד הבריאות, בשביל לממן את הלשכה החליפית של ראש הממשלה החליפי בני גנץ".

"אני רוצה להזכיר, בני גנץ הוא שר הבטחון. יש לו כבר עכשיו את הלשכה הכי גדולה, הכי מפוארת עם הכי הרבה כוח אדם בממשלה. אבל הם קיצצו בתקציב של מחלקות פנימיות בבתי חולים, כדי לבנות לו עוד לשכה מפוארת. שיהיו שתיים. למה לא, זה הרי לא הכסף שלהם. העיקר שהם אמרו שזו ממשלת קורונה. קיצצו 3.2 מיליון שקל בתקציב התעסוקה. בשביל המשרד לענייני קהילות לא קיימות של אורלי לוי והמשרד למשאבי מים של אלקין. דווקא עכשיו, כשיש בישראל יותר ממיליון מובטלים".

"כשהדבר הכי חשוב למשק זה תעסוקה. זה למצוא לאנשים עבודה. לעזור למובטלים בהכשרות מקצועיות. קיצצו 357 תקנים במשרדים ממשלתיים קיימים. ברווחה, בבריאות, בחינוך. העבירו אותם למקורבים ועסקנים. זה רמות של ניתוק שפשוט אי אפשר להסביר. מעולם לא היתה ממשלה בישראל שבזה כל כך לאזרחיה. שזילזלה באופן כל כך מופגן בישראלים הטובים שעובדים, שמשרתים, שמשלמים מיסים. ומתי? היא עושה את זה בשעתם הקשה ביותר. אנשים יושבים בבית, העצמאים קורסים, וממשלת המנותקים והעריקים ממשיכה לסדר תפקידים למקורבים. מאות מיליוני שקלים על חשבון הציבור. אדישות מוחלטת למצוקה. מנותקים נמאסתם", סיים יו"ר האופוזיציה.

בהצעת אי אמון ראשונה במליאת הכנסת אמר ראש האופוזיציה: "לקחתם את הכסף של מעמד הביניים הישראלי, של העצמאים, והוצאתם אותו על עצמכם. אתם משרתים בממשלה של נאשם בפלילים". לדבריו: "אם במקום להשתמש בכסף של משלמי המיסים בשביל לעזור להם בשעתם הקשה ביותר, אתם לוקחים את הכסף ומוציאים אותו על המעון החליפי, והשיירה החליפית, והלשכה החליפית".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתם כותבים תמיד כנסת ה35 עד כמה שידוע לי זה23,אך בכל אופן לא 35

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture