צילום: איתמר קרישבוים

אבל באופקים: ראש הישיבה הגאון רבי יוסף גולדנטל זצ"ל נפטר ביום שישי

ברוך דיין האמת: הגאון רבי יוסף גולדנטל זצ''ל, שהקים ועמד בראשות ישיבת 'תורת חיים' באופקים, הלך לעולמו ביום שישי כשהוא בשנת השמונים ושש לחייו. המנוח זצ"ל זכה להפריח את השממה הרוחנית בעיר אופקים והקים במקום ישיבה, כולל ועוד מסודות חרדים

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלך לעולמו ביום שישי האחרון הגאון רבי יוסף גולדנטל זצ"ל, אשר הקים ועמד בראשות ישיבת 'תורת חיים' באופקים והוא בשנת השמונים ושש לחייו.

המנוח, הגאון רבי יוסף גולדנטל זצ"ל, הפריח את השממה הרוחנית בעיר אופקים, הוא הקים במקום השומם עוד לפני שנים רבות ישיבה כולל ועוד מסודות חרדים, במשך שנים רבות הוא דאג לכל צרכי המוסדות והיה מטריח את עצמו אל מעבר לים בכדי לדפוק על פתחי הנדיבים למען מוסודותיו.

במשך שנים ארוכות הוא התגורר ברחוב רשב"ם בבני ברק שם נקשר בלב ונפש למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א שחיבבו והעריצו עד מאוד בשל פועליו הכבירים למען הרבצת והפצת תורה בקרב ישראל.

מכריו מספרים כי הגאון רבי יוסף זצ"ל היה אדם שכל חייו דאג למען כבוד שמים כשהוא לא מחזיק לעצמו כלום, מעבר להרבצת תורה המופלאה שלו הוא היה אדם בעל מידות מיוחדות וממש כ'ספר מוסר' מהלך, מעולם הוא לא פגע באדם ותמיד קבל את כולם במאור פנים ובסבר פנים יפות.

בשנים האחרונות סבל הגאון רבי יוסף גולדנטל זצ"ל בליבו ובשל כך סבל מקשיי נשימה, מצבו ידע עליות ומורדות עד שמצבו הידרדר וביום שישי האחרון השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים.

במסע ההלוויה שיצא שעות קודם כניסת השבת מבית המדרש 'לדרמן' בבני ברק השתתפו מאות אנשים בראשות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, מחותנו וחבר מועצת גדולי התורה הגרמ"צ ברגמן שליט"א והגאון רבי זאב ברלין שליט"א ראש ישיבת 'גאון יעקב' בבני ברק, מסע ההלוויה המשיך לבית החיים בבני ברק שם נטמן למנוחת עולמים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא גר בעזרא 46 ולא כמפורסם בכתבה ברשבם

ביום פטירתו נולד לו נין בשעה טובה

בתפילות ימים נוראים היה מעורר בקולו הערב את הלבבות לתשובה
יר"ש, נוח לבריות ומאיר פנים לזולת באופן נדיר ומיוחד

הייתי בבר המצווה של נכדו במודיעין עילית וזה היה הפעם הראשונה והאחרונה שזכיתי לראותו( אפרופו גם צילמתי את הבר מצווה של הנכד שלו משפחת שפירא במודיעין עילית !

בד״ה: היה לי הזכות לעזור עם ר׳ יוסף ז״ל בהקמת ישיבת אופקים לפני עשרות שנים בהקמת אבן הפינה . שנים רבות ר׳ יוסף ז״ל היה ידיד נאמן של הורי ושל משפחתי וביקר הרבה מאוד פעמים והתארח אצלם ואצלנו , את החיוך, הארת הפנים והמילים החמות שתמיד היו לו לכל אדם ולא ניתן לשכוח. תמיד יהיה חסר לי. שיהיה מליץ יושר וזכות יהגו עלינו ועל משפחתו. הק׳ בנימין ידידי ה מייער

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו