משטרת בריטניה הכריזה על אירוע הדקירה אמש כאירוע 'טרור'

משטרת בריטניה הכריזה כי אירוע הדקירה שאירע אמש בעיר רדינג שבדרום המדינה, הוא פיגוע טרור. "היחידה ללוחמה בטרור יכולה לאשר עתה שתקרית הדקירה שהתרחשה ברדינג אתמול בלילה הוכרזה אירוע טרור", הודיעה המשטרה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

המשטרה הבריטית הכריזה היום (ראשון) כי אירוע הדקירה שאירע אמש בעיר רדינג שבדרום המדינה, הוא פיגוע טרור. באירוע נדקרו למוות שלושה בני אדם ושלושה נפצעו. לפי הדיווחים בתקשורת הבריטית, הדוקר הינו גבר בן 25 ממוצא לובי, שריצה עונש מאסר בעוון עבירות אלימות, שלא היה בהן קשר לטרור.

"היחידה ללוחמה בטרור יכולה לאשר עתה שתקרית הדקירה שהתרחשה ברדינג אתמול בלילה הוכרזה אירוע טרור", הודיעה המשטרה. דובר מטעם ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, שתיאר את הפיגוע כ"מחריד", אמר כי הוא יכנס דיון עם גורמי ביטחון בכירים, שרים ושוטרים כדי לקבל עדכון על החקירה.

המשטרה לא מחפשת חשודים נוספים בשלב זה. שום ארגון טרור לא קיבל אחריות על המתקפה, שמצטרפת לשורת פיגועים שחוותה הממלכה בשנים האחרונות. בפברואר נורה למוות מחבל, שריצה עונש מאסר על קידום תעמולה קיצונית, אחרי שדקר שני אנשים ברחוב סואן בדרום לונדון. בנובמבר, אדם אחר שריצה עונש מאסר בשל עבירות טרור דקר למוות שני אנשים בגשר לונדון לפני שנורה למוות על ידי המשטרה.

ראש ממשלת אנגליה, בוריס ג'ונסון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המחשבות שלי הן עם כל אלה שנפגעו מהאירוע המחריד ברדינג, אני מודה לשירותי החירום במקום".

כזכור, אמש דווח כי התקשורת הבריטית פרסמה על כך שכמה בני אדם נדקרו בפארק בעיר רדינג בדרום אנגליה על ידי גבר ממוצא לובי. לפי כלי תקשורת בבריטניה, שלושה נהרגו ועוד שניים מאושפזים במצב קשה בבית החולים. אדם אחד שחשוד במערובות בתקרית נעצר בזירה. לפי דיווחים בממלכה, המשטרה חוקרת את התקרית כאירוע טרור.

התקיפה אירעה במהלך ההפגנות נגד הגזענות כלפי שחורים שנערכה מוקדם יותר היום בפארק פורבורי בעיר, כחלק מהגל העולמי שהחל בעקבות הרג העצור השחור ג'ורג' פלויד במיניאפוליס. המשטרה הכחישה כי יש לאירוע קשר להפגנות, "אין שום אינדיקציה לכך שהאירוע הזה קשור למחאת ה-Black Lives Matter שהתרחשה היום ברידינג".

ממשטרת רדינג נמסר: "מספר אנשים נפצעו ונלקחו לבית חולים. כוח משטרתי נמצא במקום וחוקר את האירוע בפארק פורבורי. אנו מבקשים מהציבור להימנע מהאזור בשלב זה". ראש ממשלת אנגליה, בוריס ג'ונסון צייץ: "המחשבות שלי הן עם כל אלה שנפגעו מהאירוע המחריד ברדינג, אני מודה לשירותי החירום במקום".

"ראיתי לפחות שישה או שמונה אנשים נדקרים, וארבעה שפשוט צנחו לקרקע", סיפר דן, עד ראייה שהיה במקום, לאתר MIRROR. "חשבתי שאולי הוא משחק איתם משחק, אבל אז ראיתי את הדם. הכל קרה כל כך מהר. רצנו לעבר אנשים שרקדו בפארק ובכלל לא שמו לב למה שמתרחש".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture