הצהרות קורונה ופיצוצים באיראן • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

עוד שבוע הגיע לסיומו וזה בדיוק הזמן לצפות שוב בעשרת הסרטונים שהכי אהבתם: דיון סוער בכנסת על הסגר באלעד, הרגעים המסוכנים ביותר של זאנוויל, בית הכנסת שלא ייסגר, פיגוע בסטמפורד היל, 2 פיצוצים באיראן ו-3 הצהרות של נתניהו ואדלשטיין • אל תפספסו

במקום הראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיימו אמש מסיבת עיתונאים בעקבות העלייה בתחלואה והודיעו על הגבלות חדשות, ונתניהו אף השיב לשאלות.

לכתבה המלאה

במקום השני: בתחילת השבוע קיים שר הבריאות יולי אדלשטיין מסיבת עיתונאים בה הודיעה כי הגל השני הגיע, ואף אמר כי לדעתו צריכים לצמצם את המשתתפים בתפילות בבתי הכנסת – מזימה שכשלה ב"ה.

לכתבה המלאה

במקום השלישי: פיצוץ עז התרחש מזרחית לטהרן, ועורר בהלה רבה בבירת איראן. לטענת השלטונות מדובר בפיצוץ של מצבור גז תעשייתי סמוך למתחם צבאי רגיש – אך לא בתוך המתחם עצמו, בסיס פארצ'ין שממזרח לטהרן.

לכתבה המלאה

במקום הרביעי: דיון סוער נערך השבוע בועדת חוקה בראשות ח"כ יעקב אשר, בה השתתף ראש העיר אלעד ישראל פרוש, שבאותה עירו הייתה בסגר, ותקף בחריפות את הממשלה.

לכתבה המלאה

במקום החמישי: לקט הרגעים המסוכנים ביותר של זאנוויל על הבמה, את הדקות בהן החליט להיכנס למבוכים מוזיקאליים מאתגרים, לסולמות שמימיים, לאלתורים ולצורות הגשה בלתי שגרתיים, שהיציאה מהם בשלום אינה בטוחה בעליל…

לכתבה המלאה

במקום השישי: בבני ברק הוקם בית הכנסת הראשון שככל הנראה לא ייסגר בשל המגפה ומתיימר להיות הבטוח ביותר מפני הדבקות. מי שיזם את בית הכנסת "חצרות השם" הוא הגבאי המיתולוגי של בית הכנסת איצקוביץ' בעיר

לכתבה המלאה

במקום השביעי: ביום שני השבוע התכנס קבינט הקורונה והחליט בין היתר להגביל את בני הכנסת ל-50 איש, לאחר מכן עדכן ראש הממשלה על ההחלטות במהלך ישיבת סיעת הליכוד.

לכתבה המלאה

במקום השמיני: עוד תקרית מסתורית באיראן – פיצוץ עז בצפון הבירה האיראנית התרחש בשטח בנוי בצפיפות בצפון הבירה סמוך לבית החולים "סינא אתר". לדברי שירותי ההצלה המקומיים, לפחות 13 בני אדם נהרגו באירוע.

לכתבה המלאה

במקום התשיעי: בהלה גדולה שררה במוצאי שבת בקרב בני הקהילה החרדית בסטמפורד היל שבלונדון זאת לאחר ששעה קלה לאחר צאת השבת במקום דווח על פיגוע דקירה שהתרחש במאפייה החרדית המקומית 'גרודזינסקי'. בחסדי שמיים לא היו נפגעים.

לכתבה המלאה

במקום העשירי: קבלו ביצוע יפה ומרגש עם הזמר אהרל'ה סמט & ילד הפלא דודי הרשקופ ומקהלת נרננה
.

לכתבה המלאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו