צילום: הדס פרוש / פלאש 90

הגל השני: עיריית ירושלים הפסיקה את קבלת הקהל בבניין העירייה

העירייה תמשיך להעניק שירותים לתושבים באופן מקוון, טלפוני או בתיבת אל תור. ההחלטה התקבלה על רקע העלייה בתחלואת הקורונה, רצון למניעת הידבקות ולמען הצלת חיים. ליאון: "בריאות תושבי העיר היא מעל הכל"

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הנחה היום (שני) להפסיק את קבלת הקהל בבניין העירייה ולהמשיך להעניק שירותים לתושבים באופן מקוון, טלפוני או בתיבת אל תור. ההחלטה התקבלה על רקע העלייה בתחלואת הקורונה, רצון למניעת הידבקות ולמען הצלת חיים.

בעירייה מדגישים כי ניתן לקבל שירות במגוון נושאים באופן מקוון – תשלומים שונים, ארנונה, חנייה, תכנון ובניה, חינוך ועוד, זאת ללא צורך לצאת מהבית. יצויין כי מוקד 106, שתוגבר משמעותית, עומד לרשות התושבים בכל שאלה וסוגיה. פירוט השירותים המקוונים נמצא באתר העירוני. 
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בריאות תושבי העיר היא מעל הכל ולכן קיבלתי את ההחלטה לעבור לשירות מקוון ולהפסיק את קבלת הקהל, כצעד מניעתי לשמירה על חיי אדם. עיריית ירושלים ממשיכה לעמוד לצד תושבי העיר בכל דרך בה ניתן.  אני קורא לכולנו לשמור על הנחיות משרד הבריאות, ולהקפיד על הגיינה סביבתית ואישית. אני בטוח שיחד נעבור את התקופה הזאת".
 
בעיריית ירושלים עדכנו את הטלפונים בהם ניתן לקבל שירות: לתמיכה בטפסים המקוונים, ניתן לפנות לטלפון 02-6295488. תשלומים ניתן לבצע במערכת הטלפונית שמספרה 02-6296000. לבירורים טלפוניים במוקד הגבייה, ניתן לפנות למספר 02-6296333.
 

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *