חשש מהתפרצות במערכת החינוך בפ"ת: גרינברג חידד את ההנחיות

נוכח התפרצות משמעותית בימים האחרונים במוסדות החינוך בעיר, נפגש היום ראש עיריית פתח תקווה עם כמה ממנהלי המוסדות בעיר וביקש מהם לעקוב באדיקות יתר אחר כל גילוי של תסמיני הנגיף בקרב התלמידים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

נוכח התפרצות משמעותית של 'הגל השני' השוטף בימים האחרונים את מוסדות החינוך בעיר, נפגש היום ראש העיר רמי גרינברג עם כמה ממנהלי המוסדות בעיר וביקש מהם לעקוב באדיקות יתר אחר כל גילוי של תסמיני הנגיף בקרב התלמידים. ראש העיר הזכיר בדבריו את התפרצות הקורונה בגימנסיה בירושלים – שהייתה גורם משמעותי או תסמין מובהק להתפרצות 'הגל השני', וטען כי להבנתו – שליטה בהתפרצות הנגיף במוסדות החינוך יכולה כיום להועיל רבות בשליטה בקצב ההדבקה הכללי בעיר, ואף למנוע אותה.

בעירייה פרסמו את רשימת המוסדות בהם התפרץ הנגיף בימים האחרונים:

יום שני י"ד תמווז (6/7/20)

במהלך היום נמצאו חולי קורונה בישיבות, בבתי ספר – בית יעקב, ובכמה גני ילדים במרכז העיר ובשכונות גני הדר ותקומה. המוסדות נסגרו עד להודעה חדשה.

בישיבה לצעירים משכנות התלמוד של הרב בן חמו ברחוב דובנוב, התגלה תלמיד חולה קורונה בשיעור ב', הישיבה תיסגר. תלמידי השיעור מחוייבים בבידוד עד ה 16/7, ונדרשים להיבדק ולעדכן את הישיבה. אחים ואחיות של תלמידים משיעור ב' אינם מורשים ללכת למוסדות חינוך.

בישיבה לצעירים (נחלת אשר) של הרב זנובסקי ברחוב דון יוסף התגלה חולה קורונה בשיעור א'. הישיבה נסגרה עד להודעה חדשה. תלמידי השיעור מחוייבים בבידוד וביצוע בדיקות ועדכון הרשויות. בני משפחות התלמידים משיעור א' אינם מורשים להיכנס למוסדות חינוך בעיר.

בבית הספר 'בית יעקב' בגני הדר אומתו שתי תלמידות כחולות קורונה. בכיתה ג-1 ובכיתה ז-2. בית הספר נסגר עד להודעה חדשה. התלמידות והסגל מהכיתות הנ"ל חייבות בבידוד וצריכות לבצע בדיקות קורונה ולעדכן בתוצאות את בית הספר והעירייה. בני משפחות התלמידות מהכיתות הללו אינם מורשים להגיע למוסדות החינוך.

שתי תלמידות נוספות מבית הספר 'בית יעקב' במרכז העיר – רוטשילד, שנסגר בתחילת השבוע, התגלו כחולות קורונה. אחת בכיתה ג' והשנייה בכיתה ה'. בית הספר כאמור נסגר, תלמידות הכיתות הנ"ל והדגל חייבות בבידוד, ומתבצעות בדיקות לגילוי קורונה אצל תלמידות בית הספר – כדי שניתן יהיה לבחון את פתיחת בית הספר מחדש.

בגן שרה מרציאנו (מרכז העיר) של רשת הגנים אגו"י, רחוב הרצל 22, התגלה ילד חולה מאומת לקורונה. הגן נסגר. הילדים והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות ולעדכן את הרשויות. אחים ואחיות של ילדים מהגן אינם רשאים להגיע למוסדות חינוך.

בגן 'הנסיך הקטן' ברחוב פפר 8 בשכונת תקומה בעיר, התגלתה סייעת חולת קורונה. הסייעת הייתה בגן החובה במתחם של הגננת מיכל שלומי. ילדי הגן והצוות מחוייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הגן והעירייה. אחים ואחיות של ילדי הגן הזה אינם מורשים להיכנס למוסדות חינוך אחרים. בנוסף במתחם הגן הזה היו עוד 6 כיתות גן נוספות. בכדי למנוע אפשרות להתפשטות הנגיף, הוחלט שגם 6 הכיתות הנוספות ייסגרו עד להודעה חדשה. נעדכן בהתפתחויות.

במעון של עמותת קן ברחוב מוסטובוי (מרכז העיר) בכיתת מעון שנקראת 'הכתומה', נמצא ילד חולה קורנה. הילד היה בפעם אחרונה במעון ביום רביעי שעבר: 1/7. על ילדי הכיתה והצוות להכנס לבידוד ולבצע בדיקות קורונה בהקדם ולעדכן את המעון והעירייה בתוצאות. הבידוד יהיה עד ה 15/7 כולל. אחים ואחיות של ילדי המעון מהכיתה הכתומה אינם מורשים להיכנס למוסדות חינוך אחרים.

ב’גן חיה' – גלאי 4-5, של ת"ת 'דרך ישרים' ברחוב טרומפלדור 64, (מרכז העיר) התגלה ילד חולה קורנה. הגן נסגר. על ילדי הגן והצוות להכנס לבידוד עד ה 15/7 ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן את העירייה והנהלת הגן. אחים ואחיות של ילדי הגן אינם רשאים להכנס למוסדות חינוך.

יום ראשון י"ג תמוז (5/7/20)

תלמוד תורה 'ברכת יעקב' ברחוב הרצל נסגר עד להודעה חדשה. כל התלמידים והסגל של כיתה ד' חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולהעביר תוצאות להנהלת המעון והעירייה. אחים, אחיות והורים של תלמידי הכיתה אינם רשאים להיכנס למוסדות החינוך. נעדכן בהתפתחויות.

בית הספר 'בית יעקב' במרכז העיר – רוטשילד, נסגר עד להודעה חדשה בעקבות גילוי קורונה. התלמידות מכיתה ח-3 ומכיתה ג-5 חייבות בבידוד וצריכות לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את בית הספר והעירייה. האחים והאחיות של התלמידות מכיתות אלו אינם רשאים להיכנס למוסדות החינוך.

במעון ׳שירת פנינה' שברחוב סלומון 12, בכיתת הבוגרים המוגדרת בשם "כחול" – הכיתה נסגרה. כל אנשי הצוות והילדים בכיתה חייבים בבידוד (עד ה 14/7, כולל) ומחוייבים לבצע בדיקות מול קופות החולים ולהעביר תוצאות להנהלת המעון והעירייה. עד לתוצאות רשמיות מכלל הילדים והצוות הכיתה לא תיפתח שוב. האחים והאחיות של ילדי הכיתה אינם רשאים להיכנס למוסדות החינוך.

'גן-מכינה' של רשת הת"ת 'ברכת יעקב', אצל הגננת נחמי מרחוב הרצל במתחם ברכת יעקב, הגן נסגר עד להודעה חדשה. כל ילדי הגן והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן בתוצאות את הגן והעירייה. האחים והאחיות של ילדי הגן אינם רשאים להיכנס למוסדות החינוך.

גן טרום-טרום של ’ברכת יעקב’ ברחוב האורים של הגננת שפי, הגן נסגר (ראשון, 5/7) עד להודעה חדשה. כל הילדים והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הגן והעירייה. האחים והאחיות של ילדי הכיתה אינם רשאים להיכנס למוסדות החינוך.

כזכור, ראש העיר רמי גרינברג הוביל לראשונה את הנוהל לבידוד קרובי משפחות המבודדים שאינם שוהים בהפרדה בתוך הבית – ממוסדות החינוך. אחריו נקטו כך ראשי ערים נוספות שהבינו שרק כך נצליח לבודד ולנתק את שרשראות ההדבקה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גרינברג הוא הבעיה המרכזית שם …
לא הפיתרון …..

נא לא לעשות לגרינברג יח"צ באתר חרדי בבקשה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture