בשידור חוזר: הגר"ד לוי בסדרת ההרצאות שכובשת לב הורים ומחנכים • צפו

הערב: שידור חי עם הגאון רבי דוד לוי שליט"א במסגרת סדרת ההרצאות שכובשת לב הורים ומחנכים. אלפי הורים מביעים את הנאתם מהסדרה המשודרת של מרכז 'פלא יועץ' - עצה להצלחה, העוסק בשיעורי חינוך לפי שכבות גיל בסימן 'קורונה ושגרה'

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

המיזם החדשני של מרכז 'פלא יועץ' בדמות שידורים חיים מאת הגאון רבי דוד לוי שליט"א נשיא המרכז, פרץ לאויר העולם בתקופת הגל הראשון של הקורונה וסייע לאלפי בתי אב בציבור החרדי להיערך בתקופה המאתגרת ולהתמודד עם השלכותיה בהצלחה ב"ה. כעת עם התפשטות הגל השני, מיזם השידורים הופך להיות רלוונטי יותר מתמיד.

בשידורים החיים, מדי יום רביעי בשעה 22:00 בערב, מגיש הגאון רבי דוד לוי שליט"א ועמו צוות מומחים, פרקי חינוך והדרכה מקיפים, כשכל פעם מחדש, הסוגיות זוכות למבט מעמיק ומקיף במסורת אבותינו ובשילוב של כלים פרקטיים הלכה למעשה.

בשבועות אלה, נערכים במרכז 'פלא יועץ' לקראת שידור הפרק ה-4 בסדרה הפופולארית 'קורונה ושגרה', כאשר בכל פרק, מקיף הגר"ד לוי עם אורח מומחה בתחומו את החלק המקצועי בנושא.

הסדרה הבנויה במקצועיות רבה, זכתה להערצתם של אלפי הורים, אשר עוקבים אחרי השידורים באוזניים כרויות ומביעים תגובות נלהבות במהלך השידורים הפתוחים לציבור הרחב, לשאלות ותשובות.

הפרק הראשון שעסק בסמכות ההורית, כבסיס ליציאה רגועה מנזקי הקורונה, העניק לאלפי המאזינים מבט מקיף ורלוונטי במיוחד, בצירוף אורח מומחה, ה"ה הרב אהרן איראם המשמש גם כר"מ בישיבה. בין השאר, זכו המאזינים ללמוד על מתנה מיוחדת שניתן לתת לילדים: מתנת התיקון. הנחלת אחריות לילד שלומד כי גם כשהוא כשל, הוא יכול לתקן.

מעוניינים לקבל תזכורת ולינק לשידור כל שבוע? לחצו כאן>>

הפרק השני, עסק בגילאי חינוך והבנת היסוד כי בהגיע הילד לגיל זה, אסור להשתהות מלקדם אותו במסילה הנכונה. האורח המומחה, ה"ה הרב אביעזרי כהן, מטפל התנהגותי קוגניטיבי נודע, עמד על הצורך לפעול בגיל זה עם כלים ישירים ופחות עקיפים, להשתמש רבות בהסברה תוך כדי עשייה, על מנת לפתח את ההבנה אצל הילד ולפעול בשיתוף פעולה.

הפרק השלישי עסק בבעיות לימודיות שמתעוררות בגיל זה, כשהאורח המומחה היה הרב דוד אונגר, מומחה דידקטי לגיל הרך, שעסק בבעיות לימודיות שמתעוררות בגיל הזה ופתרונות וכלים רלוונטיים. בין השאר הופתעו אלפי המאזינים לגלות כי לפעמים מאחורי הלימודיות עלולות להסתתר בעיות פשוטות, כמו בעיות שמיעה וכדומה, שניתנים לפתרון אצל קלינאי תקשורת. תפקיד ההורים הוא להיות עירניים ולעקוב אחרי כל ילד בתהליך ההתפתחות שלו.

הפרק הרביעי, שישודר השבוע בעז"ה, יעסוק כבר בגיל ההתבגרות והאורח המומחה יהיה הרב דוד ווסרמן, מטפל התנהגותי קוגנטיבי בנוער ומתבגרים. הפרק יעסוק בזיהוי בעיות בגיל זה שבו הנער מגבש את הזהות, ערך עצמי ומתמודד מול קנאה, תחרות ופרקפציוניזם. הגר"ד לוי יעסוק בניצני הדעת המתפתחים אצל הנער בגיל זה לעומת חוסר אחריות המביא את הנער ליזום דברים חדשים ולבנות את הערך העצמי מבלי להיות העתק של מישהו אחר. על הסיכונים והסיכויים שבגיל הזה ואחריות ההורים בתקופה זו.

הפרק החמישי יעסוק בעז"ה בתקופת הבחור בישיבה לקראת סוף לימודיו, סיכונים של חברה רעה, דחיית סיפוקים ואחריות. האורח המומחה, יעסוק בחוסר אחריות כלכלית והמסתעף.

הפרק השישי יעסוק בעז"ה בתקופת השידוכים והנלווה לכך.

אם גם אתם רוצים להעניק יציבות ולהצליח בתפקידכם כהורים, הצטרפו כעת לשיעורים המיוחדים שכבשו אלפי הורים והירשמו כאן ותקבלו תזכורת במייל על תחילת השידורים בזמן אמת.

מעוניינים לקבל תזכורת ולינק לשידור כל שבוע? לחצו כאן>>

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture