בחדר המדרגות: האב המבודד השתתף בשמחת הברית לבנו מעבר למחיצה

אב שנאלץ לשהות בבידוד עקב כך שהיה במגע עם חולה קורונה מאומת השתתף בברית המילה לבנו מעבר למחיצה מיוחדת שהפרידה בינו לבין כלל המשתתפים שעמדו בחדר המדרגות של הבניין כשהוא שוהה בביתו. במעמד המרגש השתתפו הגר''נ קופשיץ והגר''ד פרידמן • תיעוד

ברית מרגשת וחריגה במיוחד התקיימה השבוע בעיר בית שמש, היה זה מעמד 'ברית מילה' לתינוק שאביו נאלץ לשהות בבידוד, מה שגרם לכך שהברית נערכה באופן חריג בחדר המדרגות של הבניין בו הוא מתגורר כשהאב הנרגש משתתף בברית המילה לבנו כשהוא שוהה בביתו ומחיצת ניילון מיוחדת מפרדת בינו ובין המשתתפים.

במעמד 'ברית המילה' החריג והמרגש השתתף המרא דאתרא הגאון רבי נתן קופשיץ שליט"א שאף כובד בסנדקאות, בעמידה לברכות כובד ראש הכולל של האב הגאון רבי דוד פרידמן שליט"א.

יצוין כי מעמד ברית המילה התקיימה באופן מצומצם כאשר אף רבים מקרובי המשפחה לא נטלו חלק במעמד המרגש זאת מפאת סכנת נגיף הקורונה עם התפשטותה המחודשת, גם דרשתו של האב הנרגש נמסרה באמצעות הטלפון לכלל בני המשפחה, כשבמקום שוהים מניין מצומצם.

אחד ממשתתפי המעמד סיפר כי "המחזה לא היה שגרתי בעליל, אך בעידן הקורונה הכל נהפך לנורמלי, כמובן שגם המעמד עצמו נערך על פי כללי הזהירות כשכלל המשתתפים היו עם מסיכות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו