(Official White House Photo by Andrea Hanks

טראמפ: "אני לא מפסיד, הסקרים מזויפים – ביידן לא מסוגל לחבר שני משפטים"

נשיא ארצות הברית בריאיון לרשת "פוקס" בתשובה לשאלה מה יקרה אם יפסיד בבחירות: "לא אפסיד כי לא ייבחרו בביידן שהוא גמור מנטלית". הוא הוסיף וגיחך על יריבו הדמוקרטי: "תן לביידן לשבת לריאיון כזה והוא ישב על הרצפה ויבכה"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מסרב לומר אם יכיר בתוצאות הבחירות בנובמבר, במידה ויפסיד לג'ו ביידן: "אצטרך לראות, לא אגלה בשלב זה, כפי שעשיתי בפעם שעברה", אמר במענה לשאלה בנושא בראיון ל'פוקס ניוז'.

טראמפ טוען שהסקרים שמראים שביידן מגדיל את הפער שקריים, מכיוון שלדעתו המצביעים הרפובליקנים לא זוכים לייצוג הולם באותם סקרים. "קודם כל, אני לא מפסיד, בגלל שאלה סקרים מזויפים", אמר טראמפ בראיון לפוקס ניוז. "הם היו מזויפים ב-2016 ועכשיו הם מזויפים עוד יותר", אמר הנשיא, והוסיף שתוצאות הסקרים לפני ארבע שנים היו גרועות בהרבה.

בראיון לפוקס ניוז טראמפ תקף את היריב הדמוקרטי, ואמר שהוא "לא מסוגל לחבר שני משפטים". טראמפ הוסיף שהוא ינצח בנובמבר מכיוון שאמריקה לא תבחר לתפקיד הנשיא אדם "גמור". "הוא גמור, הוא גמור מנטאלית", אמר על ביידן. כשהוא נשאל אם לדעתו יריבו בן ה-77 "סנילי" הוא סירב להשתמש במונח הזה, והדגיש שלדעתו "הוא לא כשיר להיות נשיא".

"תנו לביידן לשבת בראיון כזה", אמר טראמפ. "הוא יהיה על הרצפה ויבכה לאמא. הוא יאמר 'אמא, אמא, בבקשה קחי אותי הביתה'". טראמפ הוסיף שאם ביידן ייבחר ב-3 בנובמבר הוא "יהרוס את המדינה", "יפסיק את המימון למשטרה" ו"ישלש את המסים שלכם".

בסקר החדש של פוקס ניוז מקבל ביידן 49% מהקולות, לעומת 41% לטראמפ. בסקר של וושינגטון פוסט ורשת ABC היתרון של ביידן על טראמפ מגיע ל-15% בקרב כלל בעלי זכות ההצבעה, ול-10% בקרב אלה שמתכוונים להצביע בפועל. כשהמצביעים נשאלו מי מהמועמדים מתאים יותר לטפל במשבר הקורונה היתרון של ביידן הגיע ל-20%.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו