צילום: דוברות ארגון הצלה

בני ברק: פועל נפצע בינוני מחפץ כבד – חולץ מעומק האדמה ע"י עגורן

פועל נפגע מחפץ כבד באתר עבודה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. כוחות החירום נאצו לרדת לעומק של כ-30 מטרים באתר העבודה על מנת להעניק טיפול רפואי לגבר שנפצע במצב בינוני עם חבלות בגפיים. הגבר חולץ בעזרת עגורן ופונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה

תאונת עבודה: פועל נפגע היום (שני) מחפץ כבד באתר עבודה בדרך זאב ז'בוטינסקי בבני ברק. במוקד מד"א התקבל דיווח על פועל שנפגע באתר עבודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאצו לרדת לעומק של כ-30 מטרים באתר העבודה על מנת להעניק טיפול רפואי לגבר כבן 40 שנפצע במצב בינוני עם חבלות בגפיים. הגבר חולץ בעזרת עגורן ופונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

פראמדיק מד"א יוני מרצ'יוני סיפר: "כשהגענו לאתר ירדנו עם ציוד רפואי מספר קומות עד שהגענו לתחתית החפירות. הפצוע שהיה בהכרה סבל מחבלה קשה בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ובעזרת מנוף עגורן חילצנו אותו לרחוב. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

חובש הצלה חיים אורטנר סיפר: "בכניסה לאתר עבודות הרכבת, המתינו פועלים שהובילו אותנו לעומק של כ-4 קומות מתחת לאדמה וסיפרו על פועל שנפגע ממיכל מלט שנפל עליו מגובה של כ-8 מטרים. פועל כבן 40 שכב על הקרקע, הוא סבל מחבלת ראש ופציעות קשות בגפיים. יחד עם פראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות, קיבועים ומתן תרופות, הוא חולץ אל מחוץ לאתר בעזרת עגורן ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו בינוני-קשה".


צילום: דוברות ארגון הצלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו