צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

זאב אלקין: "אם נלך לבחירות – כחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה"

השר זאב אלקין התייחס הבוקר להצעה שהגישה ישראל להעניק סיוע לאזרחי לבנון שנגפעו בפיצוץ בביירות ואמר: "יש פה אסון הומניטרי, זה אנשים שנפגעו. זה שההצעה נדחית מוכיח מה רמת השנאה לישראל אצל חלק משכנותינו, אבל דווקא טוב להפגין את ההבדל בינינו ובינם"

השר להשכלה גבוהה ומשאבי המים זאב אלקין התייחס הבוקר (רביעי) בראיון ל'גלי צה"ל' לאפשרות שפיצוץ כמו בלבנון יקרה בארץ ואמר: "בחיים לא היינו מאפשרים לכמות כמו שהייתה שם להיות אצלנו. יש בישראל כללים מאוד ברורים של פיקוד העורף, מכיוון שאנחנו תמיד בכוננות תקיפה"

אלקין התייחס לסיוע מצד ישראל ואמר כי "יש פה אסון הומניטרי, זה אנשים שנפגעו. זה שההצעה נדחית מוכיח מה רמת השנאה לישראל אצל חלק משכנותינו, אבל דווקא טוב להפגין את ההבדל בינינו ובינם".

בנוסף התייחס ל'פסקת ההתגברות' שמעלה היום ח"כ איילת שקד מימינה להצבעה במליאת הכנסת, ואמר כי "שקד יודעת שאין לה רוב, זו הטרלה. במקום לעבוד פוליטית ולהביא תוצאות – הם בוחרים להפסיד מראש. לא נשתתף בזה".

השר התייחס למשבר סביב תקציב המדינה, ותקף בחריפות את כחול לבן: "לא מבין את ההתעקשות של כחול לבן. מה יש להם לחפש בבחירות? להערכתי הם לא יעברו את אחוז החסימה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו