Yaakov Naumi/Flash90

בני ברק הופכת למשחק: העירייה השיקה פעילות קיץ בצל המגבלות

אגף התרבות בעיריית ב''ב במיזם קיץ 'מטרונופול' משחק משפחתי לכל הגילאים ההופך את העיר למשחק קיץ. מחזיק תיק התרבות ל'מקומי JDN': "אני שמח מאד בתוצר שהגענו אליו לאחר התקופה המאתגרת - חוויה משפחתית מלכדת היא המענה הטוב ביותר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אגף התרבות בעיריית בני ברק השיק פעילות קיץ לכלל התושבים בצל האתגר להפיק פעילות חוויתית לתושבים במסגרת מגבלות הקורונה. בעירייה מספרים כי טובי המוחות פצחו את האתגר הזה לאחר חשיבה ועמל רב, ובסיעתא דשמיא צמחה פעילות מדהימה שיתרונותיה נבעו דווקא מתוך המגבלות.

בשלשת השבועות של הקיץ העיר כולה הופכת למשחק משפחתי מדהים וייחודי מסוגו – 'מטרונופול' המשחק המשפחתי הגדול של בני ברק! מקומות ואתרים בעיר מהווים את נושא הפעילות, כשבכל יום פעילות שלימה נעשית סביב אתר בבני ברק.

מחזיק תיק התרבות יעקב זכריהו אומר ל'מקומי JDN': "התקופה האחרונה הייתה מלאה באתגרים עבור הילדים, אובדן המסגרת הלימודית והשגרה היציבה, הלמידה מרחוק שהקשתה על חי היומיום, והחזרה לשגרה שלצערנו לא הצליחה להוות שגרה של ממש". לדבריו: "אני שמח מאד בתוצר שהגענו אליו – 'מטרונופול'. לאחר התקופה המאתגרת, וכאשר העתיד הקרוב גם כן לא ברור, חוויה משפחתית מלכדת היא המענה הטוב ביותר".

מי שהוביל את האתגר הוא ראש העיר אברהם רובינשטיין, שהורה לאגף התרבות בניצוחו של מחזיק התיק יעקב זכריהו חבר הנהלת העיר, ובניהולו של יעקב רוזן מנהל האגף שביחד עם הצוות השקיעו כוחות ומסירות מיוחדת. רובינשטיין הנחה את אגף התרבות לעמול על מרחב תוכן ייחודי ומרתק, כאשר המוטו הברור הוא החוויה ביתית תוך שמירה על הכללים. ואכן, לאחר תכנון יצירתי מורכב ובמטרה למקסם את ההנאה והתועלת מהפעילות, המשחק הוכן בהתאמה ובחשיבה לכל הגילים: ילדים, נוער ומבוגרים, את מהלך הפעילות מלווה ערכה מדהימה ומושקעת שמאחוריה שעות רבות של עמל.

הערכה מחולקת בימים אלו לבתי התושבים, הערכה כוללת: חוברת תוכן ואתגר עשירה ומרתקת – בחוברת מופיעות הוראות המשחק, קלפים ופירוט מוצרי הזכיה, כשכל פתרון של חידה והשתתפות באתגר צוברים 'מטרונים'- דמי המשחק בחשבון המשפחתי.

בכדי לפתוח חשבון מטרונופול משפחתי מצורף לערכה כרטיס האשראי 'מטרונופול כארד' על מנת לצבור מטרונים בחשבון המשפחתי יש להתקשר לקו המשחק- 'מטרנופול פון' להקיש את הקוד שע"ג הכרטיס ולחברו למ.ז. האישי של אחד ההורים.

למשחק מצורף גם לוח משחק עם האתגרים והמשימות כשכל משבצת היא יום פעילות במשחק, על הלוח ניתן 'להלך' עם דמויות המטרונופול שמגיעות ב3 גדלים, כשכל דמות מסמלת את גיל האתגר צעירים בוגרים ומבוגרים, למעקב כי אכן כל בני המשפחה מלאו את המשימה ליום זה. ככל שמבצעים יותר משימות נצברים יותר מטרונים.

את מהלך הפעילות והמשחק מלווה קו המטרנופול פון- מערכת טלפונית חכמה עשירה באתגר ומשחק, כשהטלפון משמש ככלי משחק ע"י המקשים, קו חדשני וייחודי מסוגו ההופך את רמת הפעילות לגבוהה ביותר. קו המטרונופול פון מאגד מידע על מצב המטרונים, הוראות משחקים ואתגרים ועוד המון הפתעות. בנוסף לפרסים ומוצרים יקרי ערך שניתן להגריל במהלך הפעילות בהתאם למס' המטרונים, במשך פעילותך הקיץ, תסתובב ניידת המטרונופול ברחבי העיר ושכונותיה. בניידת תתאפשר חווית קניה קסומה כשניתן לרכוש בה מוצרים ללא הגרלה: קרטיבים ממותגים, ערכות יצירה וכרטיסי גירוד המגרילים אינספור הפתעות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture