המנוח ז"ל

טרגדיה נוראה: הבחור החשוב שמואל אהרן גליק נפצע בתאונת דרכים ונהרג

הבה''ח שמואל אהרן גליק ז''ל היה מחשובי ופארי ישיבת 'עטרת שלמה' שבראשון לציון כל מכריו מספרים על התמדתו המיוחדת בלימוד, אמש יצא המנוח כשהוא רכוב על אופניו כאשר לפתע הוא נפגע מרכב חולף ונפצע באורח אנוש, כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לב

טרגדיה נוראה בימי בין הזמנים: אמש (מוצאי שבת) בשעת לילה מאוחרת הגיעה הידיעה הקשה והמרה על פטירתו של הבחור החשוב שמואל אהרן גליק ז"ל אשר התגורר בשכונת רמות א' שבירושלים זאת לאחר שנהרג בתאונת דרכים קשה והוא בשנת השמונה עשרה לחייו.

המנוח הבחור החשוב שמואל אהרן גליק ז"ל היה נער אציל המידות, במשך שנותיו הקצרות הוא הספיק הרבה, הן בעסק התורה והן במידותיו הנאצלות שהפכו לשם דבר אצל כל מכריו וידידיו שחיבבו והעריצו אותו עד למאוד.

המנוח למד במוסדות 'עטרת שלמה' של ראש הישיבה הגאון רבי שלום בער סורוצקין שליט"א שם עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה, קשר עז היה לו עם ראש הישיבה שהעריך את הנער הצעיר שניכר היה במידת ההתמדה המיוחדת שהייתה לו.

חבריו לספסל הלימודים מספרים ל'חדשות JDN': "שמואל אהרן לא היה בחור רגיל, הוא היה בחור שפשוט אהב ללמוד, זה היה כמו תחביב אצלו, משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות יכולת לראות אותו יושב במקום הקבוע שלו בהיכל הישיבה כשהוא לומד ולומד ולומד".

מעבר להתמדה המיוחדת שלו בלימוד, הוא היה נער אציל נפש ופאר המידות, כל חבריו ידעו שהוא הכתובת לכל דבר, חיוכו המיוחד הפך לסמל ולדוגמא, ורבים מצאו בו חבר ואוזן קשבת לכל דבר, "לא יאומן ששמואל אהרן איננו, זו טרגדיה נוראה" ביכו חבריו.

אמש בשעת הלילה יצא הבחור החשוב שמואל אהרן גליק ז"ל כשהוא רכוב על אופניו ברחוב סולם יעקב שבשכונת רמות בירושלים, לפתע הוא נפגע באורח אנוש מרכב חולף, כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות כשבמהלכם הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' שם בכניסה לחדר הטראומה נקבע פטירתו למגינת לב.

לאחר מאמצים של מפקד זק"א ירושלים, הרב בנצי אוירינג הושג ויתור נתיחה ונמנע ירידה למכון באבו כביר, הלוויתו של הבחור שמואל אהרן גליק ז"ל תתקיים בשעה זו בבית ההספד של חברא קדישא 'קהילת ירושלים' בהר המנוחות בירושלים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ה' ירחם
שלא נדע ….

אם הנהג….. אז זה פיגוע

"המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון ירושלים ולא יוסיפו לדאבה עוד"

דודי ירד לגנו….

אי אפשר לעצור את הדמעות
השם ירחם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו