צילום: שוקי לרר

לְקַיֵּם בָּנוּ חַכְמֵי יִשְׂרָאֵל: החמרה במצבו הרפואי של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א

כ''ק האדמו''ר מסאדיגורה פונה ממעונו בני ברק לבית החולים. בחסידות הודיעו כי חלה החמרה משמעותית במצבו הרפואי ויש לקרוע שערי שמים לרפואתו ומבקשים מהציבור להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של כ''ק האדמו''ר רבי ישראל משה בן ציפורה פייגא בתוך שאר חולי ישראל

כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א השוהה במעונו שבעיר בני ברק חש הערב (שני) ברע ובשל כך הוא פונה במצב יציב לבית החולים, בחסידות הודיעו כי חלה החמרה משמעותית במצבו הרפואי של האדמו"ר שליט"א ובשל כך יש לקרוע שערי שמים לרפואתו.

ל'חדשות JDN' נודע כי כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א כבר מזה חודשים רבים שמצבו הרפואי רעוע, האדמו"ר ששהה חודשים ארוכים בבית האכסניה בלוס אנג'לס חזר לפני מספר שבועות למעונו שבבני ברק כשמצבו השתפר מעט.

אלא שהערב חש כ"ק האדמו"ר שליט"א ברע ובשל שכך הוא פונה במצב יציב לבית החולים, בחסידות שוררת דאגה רבה לשלומו של כ"ק האדמו"ר שליט"א. גם בקו הפנימי של החסידות הודיעו הערב פעמיים כי בשל מצבו של כ"ק האדמו"ר שליט"א יש לקרוע שערי שמים לרפואתו.

מקורביו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של כ"ק האדמו"ר רבי ישראל משה בן ציפורה פייגא בתוך שאר חולי ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרבה שליט"א נפטר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו