Yonatan Sindel/Flash90

הליכוד: "זמיר בורח מהמערכה – כחול לבן מייצרים תוהו ובוהו בתוך הממשלה"

הליכוד במתקפה על שר התיירות היוצא אסף זמיר מכחול לבן שהודיע על התפטרותו מהממשלה: "בדיוק בשעה שראש הממשלה נתניהו הוביל דיון רב-משתתפים עם ראשי הציבור החרדי כדי להילחם בקורונה, אסף זמיר בורח מהמערכה רק כדי לקושש קולות בבחירות המקומיות בתל אביב"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הליכוד במתקפה על שר התיירות היוצא אסף זמיר מכחול לבן שהודיע על התפטרותו מהממשלה ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בדיוק בשעה שראש הממשלה נתניהו הוביל דיון רב-משתתפים עם ראשי הציבור החרדי כדי להילחם בקורונה, אסף זמיר בורח מהמערכה רק כדי לקושש קולות בבחירות המקומיות בתל אביב".

"הוא זה שעוסק בפוליטיקה קטנה בשעה שראש הממשלה נתניהו נאבק מסביב לשעון למען הצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל. כחול לבן צריכים להחליט אם הם עובדים באחדות מתוך הממשלה שנלחמת בקורונה או שהם ממשיכים לייצר תוהו ובוהו בתוך הממשלה ובכך פוגעים בפעולות הנדרשות לטובת אזרחי ישראל", לשון הודעה הליכוד.

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר: "במקום לתת כתף ולסייע לראש הממשלה במאבק בנגיף הקטלני, כחול לבן ממשיכים לפגוע בפעולות הממשלה ולגרום לאי יציבות בקואליציה. בזמן שראש הממשלה נתניהו עסוק בניהול המשבר הגדול ביותר בתולדות המדינה, בוחר גנץ לעסוק במינוים ולנסות לגרור את ישראל לבחירות. אני ממליץ לחברי כחול לבן להתאפס על עצמם או ללכת בעקבות זמיר ולאפשר לליכוד להנהיג".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר כי "אני מברך את השר זמיר על התפטרותו וקורא לשרי כחול לבן להצטרף. ישראל זקוקה לממשלה אחראית בראשות נתניהו בלי מקלות בגלגלים של שרי כחל"ב. הם כבר הוכיחו שהם דואגים לפוליטיקה קטנה על חשבון בריאות הציבור. נתניהו לעומתם הוכיח כבר שעם יד בוטחת על ההגה הוא יודע לחלץ את מדינת ישראל מהמשבר".

כזכור, שר התיירות אסף זמיר, הודיע היום ליו"ר מפלגת כחול לבן וראש הממשלה החליפי, רא"ל במיל' בני גנץ, על התפטרותו מהממשלה. "אני חרד למדינה. חרד שהיא על סף שבר מוחלט. וברור לי שזה לא ישתנה כל זמן שנתניהו הוא ראש הממשלה", אמר זמיר.

"לאחר ארבעה חודשים וחצי כחבר בממשלה אני קובע בצער כי משבר הקורונה על השלכותיו הנוראיות נמצא במקרה הטוב במקום השני בסדר העדיפויות של ראש הממשלה. השיקולים האישיים והמשפטיים הם אלה שעומדים בראש מעיניו של נתניהו. זה ניכר בכל צעד ושעל".

"תמיד האמנתי בנסיון להשפיע מבפנים, גם במחיר של ביקורת ציבורית, כל עוד האמנתי שתוצאות פעולותיי עושות הבדל, עושות טוב. אני כבר לא מרגיש ככה ולכן אחרי התלבטות לא פשוטה, החלטתי היום להודיע ליו"ר מפלגת כחול לבן, רא"ל במיל' בני גנץ, על התפטרותי מהממשלה".

"יש לי הערכה גדולה לבני גנץ ואני מודה לו על האמון ועל ההזדמנות להיות חלק מהממשלה. הודעתי לגנץ כי בכוונתי להמשיך להיות חלק מהמפלגה ולשרת את הציבור מתפקידי כחבר כנסת", דברי זמיר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture