Yonatan Sindel/Flash90

אחרי איומי נתניהו: 3 דו"חות למנהלי תלמודי תורה בביתר עילית ומודיעין עילית

המשטרה הודיעה כי "החל מהבוקר פועלים שוטרי משטרת ישראל בעיר ביתר עילית ומודיעין עילית באכיפת מוסדות החינוך שחלקם פתחו את שעריהם לתלמידים בניגוד להנחיות. במסגרת האכיפה נרשמו עד כה 3 דוחות למנהלי בית הספר בסך של 5,000 ₪ ו-2 מנהלים זומנו לתחנה לרישום דו"ח"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי "החל משעות הבוקר פועלים שוטרי משטרת ישראל בעיר ביתר עילית ומודיעין עילית באכיפת מוסדות החינוך שחלקם פתחו את שעריהם לתלמידים בניגוד להנחיות".

"במסגרת האכיפה פונים השוטרים למנהלי מוסדות החינוך ומורים להם לפזר את התלמידים בביטחה לבתיהם רושמים דו"ח למנהל המוסד ומזמנים אותם לתחנה, לצד זאת מתקיים שיח עם ראשי הערים ורבני העיר להורות למנהלי בית הספר לסגור את מוסדות החינוך שנפתחו בניגוד לתקנות. במסגרת האכיפה נרשמו עד כה 3 דוחות למנהלי בית הספר בסך של 5,000 ₪ ו 2 מנהלים זומנו לתחנה לרישום דו"ח".

"בתוך כך התקבלה תלונה ודיווח מצוותי כתבים כי במהלך סיקור בכניסה לבתי הספר הותקפו על ידי עשרות נערים שקיללו אותם ונגרם נזק לרכביהם כתוצאה מזריקת אבנים וביצים לעברם, כוחות משטרה שהגיעו למקום חילצו את הצוותים ונפתחה חקירה".

ראש הממשלה בננימין נתניהו אמר אתמול כי "אנחנו נפעל לפי החוק, אנחנו נאכוף לפי מידת יכולתנו. אבל הדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו נשמור על כתר וסגר הדוק סביב ערים אדומות כדי למנוע זליגה מהן ליתר הערים. יש לנו מספר מוגבל של שוטרים, מספר מוגבל של פקחים, אנחנו נפעיל אותם. אני לא רוצה לראות אירועי אלימות, ראינו את הדברים הקשים האלה. אני מאוד מכבד את עולם התורה, אני גם מאוד מכבד את הבריאות של כל אזרחי ישראל. לכן, נפעיל את האמצעים החוקיים בהתאם ליכולת שלנו. הדברים האלה ברורים, הלוואי שזה היה פשוט, זה לא כך, שאף אחד לא יצפה שזה יעבוד במאה אחוז, אבל אני פונה לשכל הישר וללב החם של כל האנשים, חרדים וחילונים כאחד, אנחנו לא יכולים לרמות את הנגיף, אנא פעלו לפי הכללים. אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו, כממשלה בישראל, לשמור על הכללים האלה בכל מקום. האם נצליח? זה תלוי בכם".

"אין לך אפשרות לשלוח שוטר לכל פינת רחוב, בכל עיר, בכל סמטה, אתם יודעים את זה היטב. אנחנו נפעיל את מיטב שיכולנו, אנחנו כבר שוחחנו על כך בצוות השרים לקורונה, עם השר לביטחון פנים, עם מ"מ מפכ"ל המשטרה, אנחנו מבינים שיש כאן מגבלות". ראש הממשלה אמר לעיתונאים כי "אתם יכולים להטיל עלינו מבחן שלא נעמוד בו, 'מה זאת אומרת? יש כאן הפרה, בישיבה הזאת הייתה הפרה', נכון, יכול להיות. אני אומר שאנחנו נעשה כל מה שביכולתנו, קודם כל לשמור על הכתר והסגר, זה הדבר הראשון לפני כל דבר אחר, וגם בתוך הישובים נעשה כל שביכולתנו, גם בשכנוע, גם באכיפה וגם בקנסות, כדי לקיים את הכללים הללו, שהם חשובים לציבור החרדי שיקר לי, זה חשוב לכולנו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture